Gå til innhold

Når festet hodet seg hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33, og har vært hos jordmor nå, hodet har festet seg. Babyen la seg ned i uke 28. Er dette tidlig for annengangsfødende?? Er redd for tidlig fødsel, og har hatt en følelse av at den kommer før tiden helt siden jeg ble gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang festet hodet seg rundt uke 37 - 38, men nå er jeg i uke 33 og det er ikke festet enda. Hos flergangsfødende er det visstnok helt normalt at hodet ikke fester seg (har jeg hørt..).

Får håpe den drøyer litt til med å komme, men ta det opp med lege eller jordmor hvis du er bekymret for tidlig fødsel.

Lykke til videre...!

Skrevet

Har ikke festet seg enda. 11 dager til termin. Er veldig individuelt. Har nok ingenting å si ka tid babyen kommer. Tenker jeg.

Skrevet

Jeg er 2. gangs fødende, og hodet festet seg en gang mellom uke 36 og 37. Samme tidspunkt med nr en. Da gikk jeg to uker over termindato.

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og nå 39 + 1. Var på UL i forrige uke (38 + 4) for å sjekke om babyen lå i setetleie, Den lille lå rett vei, men hodet hadde ikke festet seg enda. Spennende å få det sjekket på jm-kontroll om tre dager...

Skrevet

Hos meg festet hodet seg i begynnelsen av uke 38, jeg fødte 3 dager før termin.

Skrevet

Første gang festet det seg i uke 38 her også, fødte 3 dager før termin, vannet gikk 4 dager før! Er i uke 33, hodet festet allerede....

Skrevet

lurer oxo på om hodet er festet allerede, er i uke 35, og har de siste dagene hatt masse menssmerter og stikninger og ilinger mellom bena omtrent. røsker omtrent i underlivet. au! føler også jeg har et hodet mellom bena og magen har sunket..

Skrevet

Er femtegangsfødende og hode har festet seg hver gang....Nå har babyen ligget med hode ned siden uke 28, men vet ikke om det er festet ennå. Er i 32, så neppe...

Skrevet

Festa seg aldri helt her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...