Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Huff og huff... Samboeren min er annleggsarbeider og skulle ut i nordsjøen i dag for å jobbe i 14 dager... Og så leser jeg på nettet at et fly som skulle til bergen (samme sted som sambo skulle til) hadde begyndt å brenne!!! Og flere personer var skadd og 3 var savnet!! Jeg fikk helt panikk og fikk hjertebank og var livredd og nervøs... Ikke fikk jeg tak i han heller, fordi han ikke har lov å ha med seg mobiltelefon ut der. huff jeg var livredd og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg... jeg begyndte til å med å gråte!! Men så pustet jeg lettet ut da jeg etter mye nettsøk fant ut at han umulig kunne være på det flyet, fordi han skulle til legen her i stavanger før han skulle reise og der skulle han være halv 9. Og flyet som brant hadde lettet 07:17 Så da kunne han umulig være på det. Fjoh.. så nå puster jeg lettet ut!!! Og håper at han ringer meg snart for å si at han er i orden... *er ikke bra for gravide å stresse sånn og bli såå bekymra, men huff det er det verste jeg har vert med på... å ikke vite om forloveden min var med på det flyet eller ikke...*
Larviksjenta. nr4? Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 uff må ha vært en grusom følelse.. godt at han ikke kan ha vært med på det flyet.. *trøsteklem*
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 huff.. ja jeg skjelver enda kjenner jeg... men jeg VET at han måtte til legen først for å fornye helsekortet for å få lov å reise. Og han hadde time halv 9, så det var da en trøst vertfall! Men huff unner ikke alle de som nå sitter hjemme og vet at akkurat deres sambo/ektemann eller far var på det flyet... huff....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå