Gå til innhold

det er så nydeleg vær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo!

Skikkelig flott vær i dag ja, har nettopp vært ute og gått en laaaang tur med hunden. Friskt og godt:)

Fryktelig med ulykken på Sørstokken i dag! Håper de finner de siste tre personene i live. -våkna av et enormt baluba i dag, det var så mye sirener at jeg trodde det var 3. verdenskrig eller noe!

ja ening med deg ang ulykken. har sjølv brukt søstokken nokre gonger for å komme meg til oslo,fælt å tenka på.No bur jo eg i kvinnherad,så da er jo litt lengre vekke enn kva for deg som bur på stord(fekk inntrykk av da)Fælt med dei tre omkomne

Kor tid har du termin

Har foreløpig termin 6. mai. (menstermin) Skal på 1.kontroll i morgen hos legen så det kan jo endre seg.. Magen min er såpass synlig den nå at jeg lurer på om det kan være flere der inne!! Har omtrent ingen bukser som passer lenger, så jeg bor stord sett i skjørter:) Skal ha meg en tur og s om jeg kan finne meg en mammabukse snart, alle de jeg hadde fra før har jeg jo gitt bort:)

Når er det du "skal under kniven"?? (Huff, det hørtes fælt ut, men du skjønner hva jeg mener..)

he he

veit jo ikkje heilt enno,men termin er 30, 31 mai og får jeg ca ti til fjorten dager,som dr bryckner sa(du kjenner vel kanskje til han)pga tredje ks, så blir det vel rett etter 17 mai, går du over tiden ses vi kanskje på føden da,hadde vore kjekkt:)

begynner å få litt mage om kvelden,da er eg mest oppblåst, men håper

at eg kan gå i dei vanlege buksene nokre uker til:)

gje meg ein lyd i morra da etter at du har vært hos legen,alltid spennende med 1 kontrollen,

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...