Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Del Skrevet 10. oktober 2006 venter ei jente i januar.. har lyst at ho skal hete Mimmi Alexsandra.. men er ikke så mange som liker Mimmi.. hva syns dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 10. oktober 2006 #2 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vet om ei som heter Mimi, men det er jo mange som kaller mormor for mimmi, og det er kanskje litt "useriøst" å skulle presentere seg som Mimmi i jobbsammenheng f.eks? Personlig tror jeg at jeg hadde brukt Mimmi som kjælenavn, så kan jentungen selv velge etterhvert om hun presenterer seg med kjælenavn eller døpenavn. Miriam Alexandra er jo flott, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #3 Del Skrevet 10. oktober 2006 d er akkurat d.. alle sier d er jo bestemor.. kjenner noen som heter Miriam,så vil ikke ta d navnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 10. oktober 2006 #4 Del Skrevet 10. oktober 2006 Usaklig, men kan du skrive Alexandra med x OG s? Ville tro det var med x eller ks. Syns du kan bruke Mimmi jeg, koselig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minna83 Skrevet 10. oktober 2006 #5 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva med Molly eller Millie/ Milly, det er jo i samme gata men kansje ikke så bestemor-kallenavn-aktig????????????? Molly Alexandra Millie Alexandra evnt. Alexandria? Lykke til i alle fall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 10. oktober 2006 #6 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hva med Ninni istedet? Ninni Aleksandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 10. oktober 2006 #7 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vet om en liten jente som heter Mimmi Maria og har ikke reagert på navnet. Koselig når man er liten i alle fall. Kanskje det er en fordel at navn nummer to ikke er for langt, for da kan lettere bruke begge navnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå