Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 10. oktober 2006 #1 Del Skrevet 10. oktober 2006 Sånn, nå er 14 dager som mamma ferdig En rolle jeg heldigvis fortsetter å ha resten av livet. Deilig Jeg bare tenkte på dere som bekymrer dere for vekt... Jeg hadde en begynner-vekt på 127 kg, gikk opp til ca 137/138 kg helt på slutten...Og nå, 14 dager etter fødselen, veier jeg altså 126 kg... Har fortsatt mye vann i beina og kroppen,så forventer at enda mer forsvinner snart. Jeg spiste nettopp pannekaker til frokost og lever ikke akkurat bevist slankende nå,- ammer jo . Spiser det jeg vil,når jeg vil..Og tar av. Dette er jo selvsagt individuelt for oss alle, men ville bare si at det kan gå så bra for noen av oss ihvertfall. Ikke verst å være bittelitt under egen begynnervekt 14 dager etterpå... *Fornøyd* En annen ting... Magen min, har jo alltid vært myk og rund...Men nå er den deilig. Elsker å kjenne på den for tiden. Magen er myk men fast, uten særlig nye strekkmerker,ikke er den stor heller, eller hengende. Graviditet til tross, er godt nøgd jeg. Bare nevner det også, siden jeg hører/leser så mye om jenter som føler seg fullstendig ødelagt av graviditeten og som bekymrer seg masse for hvert gram de legger på seg i svangerskapet ... Man må ikke nødvendigvis bli ødelagt av en fødsel... Lykke til videre,jenter )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6628097-s%C3%A5h-14-dager-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå