Reddik Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 så i en tråd lenger ned her at du blir satt igang om to dager? Så spennende! Da får du møte babyen din snart! Å som jeg misunner deg.... I natt kom det et lite lyn av smerte,r ett ved eggstokken, og jeg ble lysvåken med en gang. Håpet at det skulle komme noe mer, men nei....så er det 22 dager igjen til termin da-kan jo egentlig ikke regne med noe ennå... Jeg skal krysse fingene for deg! Skriv inn på bim når du er klar for det da, vil høre om fødsel og baby og alt :-)
gigi har okt.jenteskatt Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 hei.... ja gleder meg til å bli ferdig nå.....og å møte den lille..... sover jo såå ufattelig dårlig for tiden....våkner av spark og slåing vært minutt nesten......er plaget av så ufattelig mye nedpress for tiden...så jeg går bare å håper på å greie å holde ungen inne til torsdag.... da blir jeg satt igang med å ta vannet klokka åtte på morgenen.... du har bare 22 dager igjen.....da kan det jo nesten skje når som helst.... vet du hva du får da....?? skal skrive inn om fødselen og baby når hun er ute....
Reddik Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 du er søren meg flink altså :-) Skal bli godt for deg å få tilbake kroppen din og være ferdig med dette svangerskapet, nedpress er vondt og ubehagelig og du har søren meg hatt nok synes jeg :-( Vi får mest sannsynlig en jente vi og :-) det er arbeidshypotesen :-) Gleder meg vilt til å møte henne og få det bekreftet, kan jo faktisk skje ganske snart....eller om en stund. Hun kommer når hun kommer :-) klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå