Luckyme og vennen Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 mange av dem her, og vi sliter med det samme.... hun sov bra før, men nå våkner hun flere ganger pr. natt. Spørsmålet mitt er: er dette bare en periode for de små, som sov så godt om natten før? Kan vi forvente at det blir som det var igjen?
Evelinemor Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Dytt - dytt... (Ja, i åtteårsalderen, beroliget en venninne :-))
m-mamma Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Håper vi kan forvente at det blir bedre enn dette. Hvis ikke tror jeg at jeg må ansette barnevakt på natta...
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Har samme problemet her, og her har det vært tenner. Rett før første tannen kom var det helt håpløst om nettene. Han gråt og vi vugget, og var for trette til å tenke at det var tenner på vei. Men så kom den igjennom og nettene ble bedre. Nå er det i gang igjen, masse gråt og en utrøstelig liten gutt på 6 mnd. Og nå er det tann nr. 2 som er på vei Det var ihvertfall det som utløste de urolige nettene her.
Sassy. Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Godt å høre andre erfarer det samme. Her har vesla en periode der hun våkner 1-2 ganger i timen gjennom hele natten......da blir mor sliten når sambo ikke kan ta henne(da blir det bare mer gråt....godtar kun mamman sin). Men ser ut som det har bedret seg litt de siste dagene(bank i bordet!),så jeg satser på det bare er en periode babyer i den alderen går gjennom. Hun har forresten ikke fått tenner enda,og kan ikke se at noe skjer i nærmeste fremtid....så her har det ikke vært tenner hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå