Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min to månder gamle gutt har de siste dagene nektet å spise når jeg tilbyr puppen til han når jeg selv sitter. han vil bare ha når vi ligger begge to. skikkelig tungvindt.andre som har erfart det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer ikke, men min gutt vil som regel ikke ha hvis han ligger i armkroken min. Må da mate han mens han ligger.

Skrevet

Motsatt hos oss, jeg må sitte for å amme. Litt tungvint om natta....

Prøv andre ammestillinger, f.eks. tvilling, se på www.ammehjelpen.no, der er det mange nyttige tips.

Skrevet

Jeg begynte å gå i sengen å amme min når han var rundt 2 mnd pga av at jeg hadde et vanskelig bryst, fikk klumper hele tiden, så det hjalp å amme i liggende stilling. Men i dag angrer jeg fryktelig på det. Han vil nesten bare å pupp i senga, er 7 mnd nå, blir jo ikke like ofte nå som da men. Det var veldig tundvindt når jeg skulle til folk eller reise bort. Han nektet å ta puppen når jeg satt, var sur å grinete, måtte være helt utsultet før han tok da. Ikke noe artig. Idag tar han den i sofaen også, prøvde ikke det da, men vi må ligge... Nei med neste man skal jeg prøve å unngå dette. Går helt greit når man er hjemme, men det er når man skal på besøk at det går skeis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...