Gå til innhold

prøve flaske på kvelden

Anbefalte innlegg

Hei

Har øvet litt med MM på flaske nå flere kvelder på rad og det ser ut til å funke. Har tenkt å prøve et helt måltid i morgen kveld før leggetid (ca 2000-2100). Hvor mye burde jeg beregne til en på 7 uker, hun veier ca 5 kg, og mater 6-7 ganger i døgnet, en av disse på natten? Det er dyrbare dråper, så skulle gjerne vite sånn ca hvor mye jeg burde pumpe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6627703-pr%C3%B8ve-flaske-p%C3%A5-kvelden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar.

Har du noen erfaring med elektrisk pumpe v håndpumpe? Prøvde en elektrisk jeg arvet av svigerinnen min da mini var 1 uke pga åpne sår på og rundt brystvorten. Disse ble verre av pumpen og jeg slet i 3 uker før sårene grodde (fikk selvfølgelig betennelse i sårene og holdt på å gi opp hele ammingen). Begynner å bli veldig sliten i armen av den manuelle pumpen, men tørr liksom ikke den elektriske. Fikk beskjed av Ullevål etter første gang at de elektriske pumpene sliter en del på puppen. Men jeg tenkte at nå er jeg kanskje herdet nok til å tåle den???? Pumpen er 6 år gammel, Medela.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...