Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia:) Jeg kjenner meg godt igjen der!!..hehe, er bare i min 2 pp jeg nå, men i første så var jeg (om mulig) enda mer utålmodig enn jeg er nå. Men hold ut! Er ikke vits i å teste for tidlig ihvertfall, det gjorde jeg, med negativt resultat seff... Lykke til, satser på at spiren sitter ved første forsøk!!:)

Skjønner deg godt!!!

Har testa flere ganger jeg allerede, uten å få noe positivt resultat... Men er som deg 5-6-7 dager igjen til IKM, så d er vel ikke annet å forvente :)

Får bare vente og se til over helga nå, om tanta kommer eller ikke...

Vet dere jenter. Det er håp så lenge mensen ikke kommer:=)

Sist gang jeg var gravid så tok jeg en test 4-5 dager før IKM og ble negativ. Jaja tenkte jeg, da er jeg ikke gravid. Så kom IKM dagen, men den kom ikke og jeg tenkte at mensen er vel bare litt forsinka. MEN, så tok jeg bare for morro skyld en CB digital test dagen etter IKM og da stod det Gravid på displayet den gangen. Så jeg trudde jo ikke på at det var sant. Men gravid var jeg altså den gangen. Så det går ann å teste negativt først fordi det er litt for tidlig. Men positivt når IKM dagen er der eller noen dager etter.

Ja d er sant juhujenta!

Når jeg tenker meg om har jeg vært over IKM på de to første svangerskapene mine, når jeg har testet...

Rett og slett fordi jeg ikke har tenkt på saken, og først reagert på kvalme...

Så enten kommer nå tanta ila helga, eller så tester jeg igjen ila helga, søndag kanskje. Har ikke lyst til å teste på morran før jeg skal på jobben, for da greier jeg ikkeholde meg hvis jeg ER positiv :) *ler*

Annonse

jeg begynte på en hormonkur (p-pillekur) tålte ikke disse pillene siden jeg beynte å klø så voldsomt, dette fordi jeg hadde cyster rundt den ene eggstokken :( men som sagt sluttet ved siste mens..hadde el smerter og hele pakka for en uke siden og nå prøver vi igjen..i utgangspunktet skal vel jeg ha ikm idag eller i morgen, men det eneste jeg kjenner som sagt tidligere i ett av innleggene mine at jeg bare har litt urinveisvondt jeg..det presser på liksom..grr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...