Gå til innhold

Det gikk ikke bra for meg heller.....

Anbefalte innlegg

Fikk mistanke i går kveld da jeg begynte å spotte. I dag tidlig var det virkelig ingen tvil. Tanta kom....

Helt forferdelig. Mitt første forsøk og jeg fikk ut mange egg, men ingen på frys da kun 1 ble befruktet. Så nå er det hele prosessen om igjen. Må vente til min 3. mens før jeg får starte på nytt igjen. Synes det er lenge. I desember blir det. Min eneste trøst er at nå neste gang får jeg icsi og satt inn 2 egg. Kanskje jeg har større sjanse da?....

Hvordan går det med dere andre fra uke 39?

Ser at minni79 også har misslykkes - og jeg VET akkurat hvordan du har det!! Ønsker deg bare lykke til videre.....Når skal du igang igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6627606-det-gikk-ikke-bra-for-meg-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei nei!! Åååååå... blir så utrolig frustert... føler med deg!

Hvorfor må du vente så lenge?

Jeg mistet for 2 uker siden - og har blødd helt til i går. Nå sier de at jeg må ha en mens før jeg kan begynne igjen.

Det vil si i november en gang... Hvorfor må du ha 3 mens? Egentlig skulle du vel kunne begynne rett på igjen, så lenge du ikke har mistet (går utfra det ikke festet seg?) Jeg mistet i uke 6. Og sørger - og vil begynne helst NÅÅÅÅ - dette er en sinnsyk tålmodighetsprøve!

Vi får krysse fingrene for at vi får begynne igjen så snart som mulig... Vi følges ved da, siden ;-)

Føler med deg - og gir deg en ordentlig stor klem.

Annonse

Ja vi er i samme triste og forferdelige båt i dag vi da.... Fy søren dette er så vanskelig og tøft!!!! Jeg er så lei meg for at du ikke lykkes heller!! Jeg føler meg helt tom jeg nå. Har ikke lyst å være alene, har ikke lyst å være sammen med noen, ikke lyst å ikke gjøre noenting og ikke lyst å finne på noe. Skjønner du hva jeg mener? Jeg er bare forferdelig lei meg!!!

Hva har du gjort i dag for å kommet deg gjennom dagen?Jeg måtte på jobb en tur for hadde et møte jeg måtte i og ellers har jeg bare vært hjemme og snakket og sendt meldinger til de jeg er glad i.

Vi må vel bare på en eller annen måte samle nye krefter til ett nytt forsøk. Vi skal jo klare det til slutt!!

Ta godt vare på hverandre i dag!!

Mange gode klemmer

Hei Minnie! Jeg er på jobb- og har hatt det så travelt at jeg har "glemt" litt, og det har vært deilig....I går kveld var jeg helt utenfor og klarte ikke finne roen. Sov knapt i natt. Prøver å vri tanken over på at denne første gang var et prøveprosjekt. Neste gang går det på skinner! Vi får se hvor lenge det holder. Når får du starte opp igjen da? Det blir desember på meg. Må ha en mens imellom. Hvilket forsøk er det i rekken hos deg?

Nå blir det mitt andre og jeg krysser fingrene.....for oss begge!!

Så bra st du har klart å koble litt ut i dag. Tror man bare har godt av det! Jeg var så heldig å fa 3 egg på frys så vi kan sannsynligvis få satt inn ett eller to av dem ved neste syklus. Godt å ha noe å se fram i mot. Dette var vårt første forsøk det også. Jeg lurer bare så færlt på hvorfor det gikk galt når egget var perfekt og det ikke er noe "galt" med meg, mend et får jeg vel aldri noe svar på....

Krysser fingrene for oss begge jeg også....

Annonse

Åhh så trist...

Føler sånn med deg og veit akkurat korleis du har det. Ingen god følelse nei.

Håper du klarer å se framover mot nytt forsøk!

Det skal ordna seg til slutt for snille jenter:)

Lykke til vidare i prosessen! Er ikkje lenge til desember!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...