Vintersol Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 God formiddag =) Lurte bare på om dere gjør noe spesielt i forbindelse med arbeidsstilling ol? Jeg er fremdeles i full jobb. Har en typisk kontorjobb, der jeg sitter mesteparten av dagen foran pc-en. Har ikke merket noe spesielt ubehag heldigvis (ennå??), bortsett fra at jeg blir litt trøtt i baken når jeg har sittet lenge i ro ("tresmak"). Tenkte likevel jeg skulle høre om det er noe man bør gjøre for å forebygge evt plager. Bedre føre var... Takker for svar.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Jeg har en jobb der jeg går og løper endel. Før kunne jeg jobbe 11-13 timer i strekk uten at det gjorde meg noe. Men nå kjenner jeg at jeg blir fortere sliten og tåler mindre.. Så jeg kommer til å redusere arbeidstiden min (er min egen sjef, så det går ganske greit ), må bare få inn litt mer folk først..
SpongeBob Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Hei, har også kontorjobb, med stadig dårligere plass til magen foran skrivebordet... Jeg blir veldig fort sliten i ryggen og hoven i beina, så jeg har satt kontorstolen på vipp og sitter behagelig tilbakelent med keyboard på fanget og beina på bordet mye av tiden. Godt jeg kan lukke døra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå