Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg trenger en barnevogn som oppfyller samtlige bruksområder-hva velger jeg??
milva76 Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 hva definerer du som samtilige bruksområder for deg? Tror kanskje du må spesifisere litt mer!
Larviksjenta. nr4? Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 enig med milva76. kommer jo ann på hva ditt bruks behov er.. vi har valgt en simo duo vogn. bor på østlandet så er ofte mye snø på vinteren, og mye regn på høsten osv. så vi vilel ha en vogn som var god og lun, pen å se på, kraftige hjul, god plass i bagen til voksiposen og som var vind og vann tett. derfor føler vi at denne vognen var perfekt for oss. Vi kikket også mye på emmaljunga duo edge, men likte ikke teleskop styret, synes det var var komplisert til å flytte på hele tiden, siden vi må gjøre det da min sambo er høyere enn meg. også likte vi ikke hvordan bagen ble liggende i lufta når vi bærte den i hankene på bagen. basson roma kikket vi også på, men synes simo og emmlajunga var finere å se . prøv å spefiser litt mere av hva du trenger så kansje vi kan hjelpe deg litt mere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå