Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Mistet smukken til lillegutt på tur i går kveld(en spesiell som er bestilt på nettet). Lette, men fant den ikke.I dag på vei til jobb, fant mannen min den utrolig nok. Kan denne brukes, hvis den vaskes og kokes? Vet selvsagt ikke hva/hvem som kan vært borti den (sannsynligvis ingen), men kokes den er vel det greit? Var ikke i byen og det var på kveldstid, så den er nok ikke vært borti noe, men vet aldri heller.
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Burde vel kunne det når man koker den.. Da er jo alle bakterier borte!!!
Medium fikk guttebass Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, det syns jeg ikke er noe problem. )
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 jeg hadde nok ikke gjort det, men så er jeg hønepøne.. Ser ingen problemer i at andre ville gjort det:-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 kok den i 10 minutter, tror det er 20 minutter med damp sykehusene bruker. men 10 minutter er mer enn nok. vi har vært innlagt på infeksjonsavdeling når vår baby kun litt over 2kg. der brukte de ting omigjen fra baby til baby og de brukte også ting som hadde vært på gulvet, men det ble jo sterilisert eller kokt først. det samme gjorde de når vi var på neo. og på sykehus gulv er det jo flust av skumle bakterier, så der vet vi at de var borti ekkelt, men de blir jo rene etterpå. vask og kok så er du helt sikker :-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Vask den godt med såpevann (Zalo) for å få bort det som evt. sitter på smokken, pass på alle sprekker og krinkelkroker. Koking i 2 minutter holder. Da skulle den være helt som ny!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Tuuusen takk for informative svar, dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå