Gå til innhold

twilightere - og spesielt Vims

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pasta med tunfisk til middag i dag, "crocodille hunter" på V for LT mens mamma lager middag, så masse kos og leking fram til bad og leggetid - og SÅ skal jeg jobbe videre med denne j** rapporten... Vi sees i morgen, mine damer!

Fortsetter under...

Skrevet

hihi, inne og sjekker alt det rare dere snakker om! ;)

Her har de akkurat tatt en ny scanning, og skal si lillefrøkna var aktiv! Har faktisk aldri kjent så mye aktivitet på en gang, kanskje hun liker dent? ;) *fnis*

Ellers kan jeg opplyse om at jeg helt frivillig har kjøpt dent og cola light, og at jeg får annet å putte i munnen her! Men akkurat det med utvalgt av "ting" å putte i munnen er MYE bedre hjemme, så satser på å snart få komme hjem *glise*

Hanne: Putt henne på toget tilbake dit hun kom fra, uavhengig om tøflene er parkert eller ikke! Whola; problem solved!

Sponge: lykke til med rapport, flinke jenta!

ka-ping: søtsnuppa, skal holde deg oppdatert! håper jeg ikke trenger ny forsyning med dent hit! :D

Skrevet

Her er jeg!

Travelt på jobb idag, måtte ta en kontaktlinseopplæring midt i papirarbeidet mitt.... År siden sist.... En haug med fakturaer som skal ut før jeg tar fri..... Ferie tom. søndag starter kl. 17.30 idag! Skal bli bra godt! Håper å gjøre "snart-3-åringen" min bleiefri i løpet av disse dagene, men han er ikke helt klar enda. Gikk uten bleie i bhg i går, for de hadde glemt å varsle før helga at han var tom. Hadde litt uttissa skifteklær med hjem kan du si......

Ble det Ikea-leveranse, Ka-Ping?

Skrevet

ja, de kom, og de bar opp alt til stua :D snille mannene!

Skrevet

Hva har du fått fra Ikea da ka-ping? No fint? :)

Jeg er shooooppesyyyyyyk! :D

Annonse

Skrevet

jeg har fått masse billy-bokhyller til gjesterommet, spisestuebord, spisestuestoler, skjenk til spisestua, to hyller med glassdører til spisestua, bokhylle med stelledel til babyrommet. Gleder meg til å montere i helga! nå skal jeg inn til tRondheim, snakkes snart :)

klem

Skrevet

Endelig er jeg blant dere igjen:) Svigermor lever ennå, men jeg har lært meg å lukke ørene, hehe:)

Jeg ringte forresten opp på føden i dag. Har hatt skikkelig stikkende smerte bak på ryggen. Ikke i muskelen, muligens en nerve i klem eller liknende. Det ekle var at utover dagen ble det faktisk vondt å trekke pusten ordentlig, så vondt at jeg nesten stilte meg på midt i gata og hylte. Tenkte likevel det var bedre å ringe føden enn legevakten:) JM på føden her i byen var superkoselig, men jeg ble satt over til en dansk lege som nesten ikke forstod hva jeg sa og henviste meg til legevakten. Bestemte meg for å dra på legevakten viss det ikke ble bedre, men det ble det jo:)) Så nå skal jeg heller kose meg med verden beste pølse:))

Ellers skal du tro jeg har vært flink til å skjule for svigermor at jeg har hatt vondt. Hvor min mor underdriver alt slikt er svigermor stikk motsatt. Det er viktig å ta sykdom alvorlig vet dere...

Skrevet

Ingen twilightere her?? Ante meg egentlig at dere ikke var her:)

Skrevet

Hanne: jodajoda, er her! :) Internettet her er litt ustabilt så jeg ramler av med jevne mellomrom, men er ikke langt unna! ;)

ka-ping: åh, høres digg ut! Jeg har lystg på ny skjenk, kanskje det blir en råd bare skattepengene mine kan somle seg inn på kontoen min! Blir vel neppe skruing på meg dog, om jeg slipper ut får jeg lov til å gjøre minst mulig, helst sitte på ræva hele dagen virker det som, jau -med min tålmodighet med alt som skulle vært gjort, så ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...