Gå til innhold

twilightere - og spesielt Vims

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke at jeg er Vims(kan være vimsete, men....) men jeg sier allikevel hei, hei!

Her går det bra!

Reiseklar snart, SpongeBob? Skulle ikke du på tur?

Skrevet

Vi føler vel alle at Vims' nick kunne passet oss selv innimellom, kanskje derfor hun har lagt til årstallet?

Ikke reiseklar ennå, turen går ikke før over neste helg - det er i uke 43 jeg skal gjøre tundraen utrygg. Skriver som en gal på slutten av en rapport og banner over treige medarbeidere som ikke holder tidsfrister og ikke skjønner at å få bilder elektronisk er veldig mye enklere enn på film... Hvis jeg ikke får høyt blodtrykk av dette er formen bedre enn jeg har rett til å håpe på!

Skrevet

Heisann twilightere :) Idag har jeg levert ungen ibarnehage, kjørt gubben på jobb, vært hos jm og fått hoftebelte (pga bekkenløsninga). Jeg har henta sykemelding, snakka med vikarbyrået, besøkt mamman min på jobben hennes og fått en hardt tiltrengt mammakos, levert matpakken til gubben og fått en kjæresteklem, snakka med kjøkkenmannen og bestemt et par detaljer til nykjøkkenet, henta medisiner (forb¤%%¤&%/ soppen), og nå skal jeg bare slappe av og koooose meg skikkelig med en SVÆR boks frukt fra frukt-buffeten på mega :D mens jeg venter på å få levert hjem ikea-varer med det alltid like artige tidspunktet "en gang mellom ni og to" å forholde meg til...

Skrevet

ang. svigermødre...

jeg sendte mld til min isted og fortalte at jeg er blitt sykemeldt. Dette er svaret jeg fikk: "så bra at du får være hjemme, jeg syns du har vært tålmodig og flink og holdt ut så lenge". og neste melding: "jeg beundrer deg som har så mye plager, og som har vært borte fra familie så lenge og vært pendler-gravid. Hadde vært andre hadde de vært sykemeldt for lengst, funnet på noe. Godt for deg å få være hjemme og få slappe av, da tror jeg alt blir bedre"

Fine svigermor :)

Skrevet

Din svigermor burde definitivt klones - husker diskusjonen her for noen ddager siden. I alle fall burde Hanne få en klone!

Noen som vet noe om hvordan det går med Vims? Hørtes ikke videre lystig ut i går kveld?

Er forøvrig meget imponert over alt du har rukket allerede i dag, selv har jeg bare redigert 33 sider av en rapport og bannet høylydt og oppfinnsomt store deler av morgenen. Kanskje på tide med lunsj, ja?

Annonse

Skrevet

Har fått oppdatering fra vims pr sms: hun har enda ikke fått beskjed om igangsetting, ligger på st.olav og håper ting stabiliserer seg sånn at hun får slippe ut :)

Skrevet

Da krysser vi fingrene for Vims!

Skrevet

Åh blir så stressa av å vente på varelvering! jeg tør nesten ikke gå på do en gang... sikker på at AKKURAt når jeg setter meg på ramma så ringer de fra ikea :(

Skrevet

Sist jeg skulle få varer derfra kom de en dag for tidlig, og var veldig overrasket over at jeg ikke var hjemme...

Hvis du går i dusjen kommer de _helt_ garantert!

Skrevet

øyh - det hjalp visst å planlegge en tur på dritern - de ringte nettopp!!! De er ca en time unna, altså god tid til både dette og hint av personlige oppdrag :)

jeg har forøvrig tenkt å spille VELDIG gravid og få dem til å bære varene helt opp i stua for meg så jeg slipper å sitte i yttergangen og montere hyller idag ;) Antar de snille mannfolka gjør såpass for meg, eller hva? I hvert fall hvis jeg har litt utringning i tillegg... hihi...

Skrevet

Hjelper bra å vagge litt ekstra, ja - fikk alt båret inn på riktig rom sist:)

Huff, må i gang med neste kapittel, men er så uinspirert!!!!!!!!!!!!!!! Mye morsommere å lese nettaviser og sjekke BiM og drikke kaffe og spise sjokolade og... Huff, *ta seg selv i nakken*

Skrevet

kjapt spmål: var det stavangerhelga mi at du kommer til trondheim? Lurte på om jeg skulle ordne en overraskelse til deg skjønner du :)

Annonse

Skrevet

BØ!

Man skal da ikke skremme gravide damer? Men jo, da - jeg lander om morgenen fredag den 10. november og forlater åstedet med toget tidlig søndag morgen. Har jo sterkt vurdert Stavanger i stedet (bare som stalker, er jo så nysgjerrig på dere alle sammen etterhvert!), men det blir nok tur med jobben i stedet. Italiensk restaurant er notert...

Skrevet

okei, da skal jeg alliere meg med søs og legge igjen en liten gave til deg :) flere detaljer vil bli publisert pr epost! vær flink svamp du nå og jobb med rapporten så du kan ta deg en velfortjent kakaopause kl 14!

Skrevet

OK, tatt i nakken pr BiM-forum. Klar for aluminiumsverk!

Skrevet

Hei!! :)

Så søte dere er som tenker på meg!

Har akkurat oppdatert 3trimester-tråden, kort oppsummert så ser alt til nå bra ut, skal ha litt flere scanninger på lille frk.bompi, og hvis blodtrykk og urin ser ok ut i morratidlig får jeg slippe ut, hurra!

Har internett og TV og radio og bok og cola light og dent og og og, men det blir likevel ikke det samme som hjemme! :)

Skrevet

Da sender vi masse gode tanker din vei, selv om jeg må si jeg tror mitt blodtrykk hadde steget faretruende om noen hadde prøvd å fore meg med dent og cola light! Internett, TV, radio og bok skulle jeg derimot kost meg med... Ha det så bra du kan, pass på frøkna i magen og håper du får dra hjem i morgen:)

Skrevet

Hanne: legg liket i frysern til andre helga på januar, så skal jeg hjelpe deg å make it go away :D

Vims: flott å høre at du er ved godt mot! jeg stiller som sagt opp om du skulle trenge noe :) Skal på januartreff etter jobb imorra, men skal nok greie å karre meg opp til deg med ny dent-forsyning om nødvendig!

Sponge: åssen gårre med smelteverkene? eller var det jernmalm?

Skrevet

ka-ping: Aluminiumsmelteverk, så nesten. Ser du har begynt med IKEA-reklame?

Kanskje ctrl-alt-delete fungerer på svigermora til Hanne også?

Skrevet

tenkte jeg skulle øse av min enorme kunnskap hva babystell angår, og tipse litt de kommende ukene :) Blir ikke bare ikea nei. Litt av hvert har jeg tenkt :)

Skrevet

Hold barnet så tørt, mett og fornøyd som mulig, så skal det gå deg godt og du får leve lenge i landet?

Da jeg hentet LT i barnehagen og tok ham med hjem i går hadde den som sist skiftet bleie på ham glemt å dobbelsjekke at tissen lå _inni_ bleien, så han hadde tisset nedover høyre lår, stakkar. Det var herved _mitt_ bidrag til babystell-tips; sørg for at små gutter tisser inni bleien og ikke utenfor.

Skrevet

så amatørmessig gjort... men det skal jeg si deg: det er faktisk mulig for småjenter å tisse utenfor bleien også! Nå har vårt lilletroll slutta med bleien, bruker bare om natta. Hun er så søt der hun sitter på potte foran speilet og synger av full hals om hvor mange små bæsjer hun har fått til hehehehe :) Nå skal jeg hente henne i barnehagen!

Ha en fortsatt fin dag, twilight-jenter!

Sponge: kos deg med LT ikveld

Hanne: jeg skal tenke ut en måte å bli kvitt liket på

Vims: si fra når de slipper deg ut fra dent&internett-fengselet

liten2: hvor er du idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...