Gå til innhold

Han har så mye uro i kroppen om natta!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg snart desperat etter ordentlig søvn. Han er et halvt år. Skal helst ha pupp flere ganger. Sparker og "slår" rundt seg. Dyna flyr hit og dit. Føler nesten at det er noe galt med han. I natt var han f eks stort sett våken mellom 3.30 og 5.30. Våknet for morgenen igjen 6.30. Før det vært våken en halvtimes tid. Jeg klarer ikke sove mens han styrer, for plutselig er dyna over hodet, han ligger klemt etc. Dessuten bråker han så sinnsykt i naborommet. Kan legge til at han bæsjer hver morgen, enten når han skal opp, eller en times tid etter omtrent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv...her er snuppa 5 mnd og det styres voldsomt om nettene :(

Skrevet

Min er akkurat sånn, jeg er helt stripete i ansiktet. Han er 4 mnd, og jeg hadde kanskje et håp om at det ville bedre seg hvis han får grøt. Men du har sikkert begynt med det allerede. Huff, håper det endrer seg.

Skrevet

Vi har såvidt startet opp med litt grøt, og det er ikke blitt bedre :(

Skrevet

Det er vel typisk rundt den alderen virker det som.

Har en sånn en jeg også. I går oppdaget jeg en tann da, så mulig det er derfor ?

Skrevet

har en halvt-åring jeg og, og han er også begynt å pøble om natten :( ikke sånn veldig, men er våken flere ganger og må ha tutten. stønner og kaver. heldigvis ligger han i babysafe, så han kommer seg ingen vei.er mere grinete om dagen også, og vil oftere til mamma. har to tenner som er kommet nesten helt opp nå..vet ikke om det kan være det. kanskje d hos ditt gull og?? går de kanskje gjennom en sånn ny forandringsfase når de runder halvåret??

Skrevet

Tenner på vei kanskje?

Han gulper ikke mye, eller? For da kunne det hende han var plaga m sure oppstøt om natta. Jenta mi, som har refluks er også urolig i kroppen om natta, men det er altså pga halsbrann/sure oppstøt. Det blir værre når man ligger, og melk hjelper da det er syrenøytraliserende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...