Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei!! Er her enda! He he.. Du også ser jeg. Har hatt murring og mannen driver å maser meg opp i trappene for å sette ting i gang, men ingenting skjer. Så fødsel på nrk i går og begynte å grine i panikk. Så veldig vondt ut og jeg syntes så synd på jenta! Men, mer grining når babyen var født så jeg skal greie det jeg også. Men, jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt redd.. Kjenner du noe i det hele tatt?
Puttipluttipott*har født* Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 Vært på farta i hele dag jeg, i håp om at noe skal skje, hehe..Jeg har også en del murringer, men blir jo bare lurt.. Hadde litt blankt slim på papiret da jeg var på do i sta. Var lite... Kan det være deler av slimproppen? Jeg hørte om fødselen på tv i går, men jeg så det ikke...og er vel litt glad for det. Slapp av, ikke vær redd...lett å si kanskje. En ting er sikkert, og det er at vi har ikke valg. Ut skal babyen.. Det går så bra så, verdt smertene...Det er slik jeg tenker.. Har gått bra hittil, så jeg håper jeg ikke får panikk når det setter i gang. Nei, nå må det skje noe snart altså. Sambo har bursdag i morgen, kanskje det blir bursdagsgaven hans??
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Heia! Skal på sjekk hos legen i dag og håper jeg føder mens jeg er der. Veeldig klar nå! Høres ut som du kanskje kvitter deg litt med slimproppen ja! Det er stas! Jeg er så utålmodig nå! Vil ha vondt å bli ferdig med det. Folk har jo begynt å mase så veldig også. Meldinger og telefoner hele dagen. En får jo ikke tid til å føde om en skal svare alle! He he.. Min kjære har også bursdag denne mnd! 22. oktober - men håper jo at babyen kommer før det! Hadde uansett vært praktisk siden vi har bryllupsdag den dagen også.. hihihi.. Vi får håpe det skjer noe før helga da siden fullmånen sviktet oss. Ha en fin dag og skrik ut om noe skjer! Jeg var sikker på at du var på Riksen i går!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 Hvordan gikk det hos legen? Jeg skal til jordmor i morgen tidlig og er så spent hvordan det ligger an i modningsprosessen... Hatt nok en natt med murring og dårlig søvn, men hjelper jo ingenting det, hehe. Ikke noe mer slim heller, så det var skuffende. Nå er det tørt som bare det igjen. Sambo har bursdag i dag, og ble ingen baby på dagen hans. Men da får de hver sin dag iallefall. Jeg skriker når noe skjer, det må du også. Nå skal jeg prøve å få sovet litt. Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå