Gå til innhold

En strek er en strek eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har testa nå, har vel IKM i disse dager, brukte en CB og fikk en ganske så svak strek. Hvor tykk og hvor sterk må den være ???

Holder det at den er svak og tynn eller???

please hjelp meg med svar da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det alle sier her så er en strek en strek: Gratulerer masse Shinie og kose deg masse med spiren din:-)

Skrevet

hei hei

Søskenbarnet mitt fikk så svak strek at hun nesten ikke kunne se den, men hun SKULLE være gravid da så hun holdt den opp mot lyset i vinduet og da så hun en strek.. hehe

9 mnd etterpå fikk hun en liten sjønn gutt.

Jeg har hørt at en strek er en strek..

:)

Skrevet

En strek er en strek!!! DU ER GRAVID!!!!!!!!!!

Gratulere så mye!!!

Skrevet

Da er du nok graavid!

gratulere så mye! :-)

Skrevet

da er du nok gravid.. jeg testet positivt på søndag med en svak strek.. og dro til legen idag for å være helt sikker.. og den var så positiv som bare det den!! så gratulerer:)!!!!

Skrevet

Tror dere det da? Vet liksom ikke helt om jeg tørr slippe jubelen løs..... Streken er helt tynn, ikke sånn tjukk som den vannrette linjen. Men det er en strek. tror jeg må kjøpe en digital test også, som jeg må ta idag :) :) men håper jo at det er en liten spire der......

Skrevet

du er nok gravid skal du se. men test morgenurin.. den gir best resultat.. så test når du våkner imorgen tidlig

Skrevet

Jeg tester fortsatt svakt, men jeg ser en tynn loddrett strek......så vet ikke helt hva jeg skal tro. Kan man bestille time hos legen for å sjekke det? Tenkte å ta CB digital i morgen eller fredag. Ellers har jeg ømme pupper og hatt litt stikking nederst i magen en ukes tid.... hva tror dere?

Skrevet

Rent generelt så er vel strek strek :))

Hvis d ikke er spor av hCG, blir det ingenting... Så noe må d være :) Tipper du er gravid jeg ;)

Kan jo levere en urinprøve på legekontoret dersom du er usikker...

Lykke til!

Skrevet

en strek er en strek ja!!!

GRATULERER MED SPIREN!!!!

Hold godt fast på den ;)

Skrevet

Gratulerer, shinie! Skal krysse fingrene for at alt går bra for deg denne gangen:-)

Skrevet

hei

gratulerer med den lille huleboeren din:) hehe kos deg mye med den voksende magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...