Gå til innhold

Cat.68 og KIMBY, hva ser dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

KIMBY har kommet frem til at hun ser en gård med hvit hus og rødt fjøs. Grusvei inn til gården. Det står en traktor på gården, og den er blå. Hun ser ikke noen hund som bor der... Hun ser også flere hus i næreheten men de er ikke så tette på hverandre. Det er en åker og kuer på andre siden av veien..ser en stor ting hun ikke aner hva er...en rundt stor ting..ser egentlig ut som en stor og da mener jeg en stor varmvanstank ute hehehe..den er i en gråfarge. Kan det være en kornsilo eller kanskje en dieseltank?

Dette var i går kveld i 23-tiden. Det var for mørkt og sent til at eieren ville dra dit da. Men han drar nå snart. Og han tror han skal finne henne i dag:-) Så det jeg da lurer på er om dere kan svare meg på hva dere ser i dag? Er hun på denne gården enda? Eller har hun dratt et annet sted? Nå er vi så spent på hva dagen bringer, så jeg tror ikke jeg kommer til å få gjort mye på jobb i dag altså...

Venter spent på dere utrlolige jentene her inne:-)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at eieren kommer seg avgårde snart...

Ser dere noe om hvor hun befinner seg nå?

Klem fra

Skrevet

Nå dro eieren for å lete... Er dere tilgjenlig med deres evner, slik at vi kan få hjelp til å finne Rikke nå?

Venter i spenning på svar fra dere:-)

Skrevet

Han har funnet denne gården, og alt KIMBY beskriver stemmer. Nå er jeg jo så utrolig spent. Kan dere gi meg en tilbakemelding på hvor Rikke er?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...