Gå til innhold

Regntøy i str 52. Noen som vet hvor jeg får tak i det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet at Storkaren (klær i store str. for menn) har regntøy i store str. Dem har nettbuttikk og butikk i Hamar/Gjøvik og i Strømmen. Vet ikke om noen damebutikker med regntøy i store str.

www.storkaren.no

Hei!

Jeg er strl. 50 + og går fint inn i Craft sine regnsett i strl. XXL. Ellers kan du jo se på byggevarebutikker f.eks. Coop Obs. der har de gjerne litt sånn mandig unisex regntøy i store størrelser, tror ihvertfall det var der jeg kjøpte mitt forgje! Kos deg ute i regnet :o)

Hvis du bor i Bergen, eller skal her, så får du kjøpt regnklær hos Aksdal ved strandkaien. Det er en butikk som kun selger regnklær, og der fant jeg et sett som sikkert må være str. 56 eller mer. Jeg bruker str. 52 og det er ganske stort til meg.

Deilig :)

http://www.bigmansclub.no/index_produkter.htm

Butikken i Tønsberg, som også selger på postordre, er egentlig en butikk for røsslige karer, men har masse flotte klær for oss uten slarre også ;)

Dem har kjempeflotte og _rimelige_ regnsett helt opp til solide 8xl til kun kr. 899,- for både bukse og jakke, så løp og kjøp ;)

8xl er ca 175cm i livvidde, og skulle vel være stort nok for de fleste?

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Enkelte sportsbutikker har regntøy i store str, ellers kan du dra på felleskjøpet. Der har jeg kjøpt regntøy i str xxl, og de hadde større. De hadde i helt sort farge, så du blir ikke utseende som en lofotfisker.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...