minni`79 og gogutten Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Egentlig vet jeg nesten ikke hva jeg skal skrive nå.... Føler meg bare helt tom og er så forferdelig lei meg. Jeg hadde liksom et håp om at dette skulle gå, men det gjorde det altså ikke.... Dette er forfedelig og jeg føler at vegen fram til lykken er så altfor langt fram...... Da var vårt første ICSI forsøk over....
Ann-ch. Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg føler med deg minni. Det er ikke så mye en kan si eller gjøre,det bare er helt jæ..... Jeg håper du ikke gir opp men prøver igjen. Ta litt tid sammens med mannen og prøv å koble ut en stund.Snart er du klar for nytt forsøk. Sender over en stor trøsteklem. Ønsker deg masse lykke til videre.
Snooopi Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Det er forferdelig trist... Sender deg mange trøstebamseklemmer....
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Uff da... sender en trøsteklem!!!
UngVoksen-over termin Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Det var da som bare... !! Søren og! Føler med deg, og skjønner skuffelsen din. Prøv igjen - gi ikke opp! Klem
vekt-75 Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 En kjempe stor trøsteklem kommer fra meg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Kjære minni 79.. Dette var trist og leit... Vet du har det tungt nå,og håper at dere tar godt vare på hverandre. Sender deg en trøsteklem,selv om jeg vet det er en fattig trøst....
tromsøjenta Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Skikkelig kjipt! Jeg føler med deg... Varm klem fra
Marimarei Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Stakkars stakkars deg. Synes ordentlig synd å deg, vet så inderlig godt hvordan du har det. En mager trøst, men ikke gi opp. Dette kan gå veien for dere neste gang. Men tillat deg å gråte og vær lei deg, dette må ut. Ønsker deg lykke til
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Trøsteklem fra meg også. De første dagene er helt grusomme. Satser på at neste gang går det bedre!!
NyttKnøtt? Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Kjempe trist, har ingen ord. Dere må ha lykke til videre på veien!! Stor trøsteklem
Smilet:) Skrevet 10. oktober 2006 #12 Skrevet 10. oktober 2006 Ja det er tøffe tak vi må gjennom.. Håper du ikkje mista motet av dette, det ordner seg til slutt skal du se:) Veit det er tøft å høra, men dei flese må faktisk ha fleire enn eit forsøk.. Så stå på! Vi er no igang meg vårt 3.forsøk, så er klamrer meg til at alle gode ting er tre:) Klem fra
Elina73 Skrevet 10. oktober 2006 #13 Skrevet 10. oktober 2006 Sender deg en stor trøsteklem minni'79 Lite man kan si for å trøste, men her inne er det i allefall mange som har opplevd det samme. Det er jo godt å ha noen å "prate" med. Klem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 10. oktober 2006 #14 Skrevet 10. oktober 2006 Ååå, lille venn.... Aldri noe kjekt når det går denne veien. Men ikke gi opp, jeg er sikker på at dere lykkes til slutt!!!
engutttil=) Skrevet 10. oktober 2006 #16 Skrevet 10. oktober 2006 det va kjempe trasi har vært igjennom to forsøk eg å veit veldig ka du går igjennom! mammaen til samboarn min gikk igjennom 5 forsøk og fikk 1 baby på det 5. forsøket. sjangsan øke før kver gang du e der å prøve! storesøster mi sa nån kloke ord en gang: "eg trur kroppen må venne seg tel å være gravid, koffør e det ellers så mange som plages og miste!" ønske deg lykke tel me neste forsøk! kos og trøsteklem ifra Nord
Gøril og Jesper :) Skrevet 10. oktober 2006 #17 Skrevet 10. oktober 2006 jeg har tenkt på deg masse i hele dag. Ble skikkelig lei meg da jeg så at det hadde tikket inn en så trist mld på tlf min.. Huff, ingen ord jeg sier kan trøste deg i denne tiden nå, men jeg håper dere klarer å samle styrke og nytt mot til nytt forsøk. Det kommer til å bli deres tur, det er så sikkert som at jeg skriver dette innlegget!!! Jeg er veldig glad i deg vennen, og tenker på deg masse!!! trøsteklem
nusse 77 Skrevet 10. oktober 2006 #18 Skrevet 10. oktober 2006 uff,vet hvordan du har det nå...det føles jæ.... og urettferdig!! sender deg en stor trøsteklem mini
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 10. oktober 2006 #19 Skrevet 10. oktober 2006 føler med deg,vennen!!!! vet hvordan du har det nå!!!! *TRØSTE KLEMMER*
finetine Skrevet 10. oktober 2006 #20 Skrevet 10. oktober 2006 Det var trist..................man har så mange håp og drømmer og de blir knust når mensen kommer!! Kjenner meg så godt igjen i det du skriver, man blir helt tom samtidig som man blir lei seg, sint, frustret og fortvilet. Livet er forbannet urettferdig noen ganger!!!!!!!!!!!!!!! Men ikke gi opp, bak en sving eller bakketopp ligger førstepremien og venter på deg du har bare litt lenger vei å gå............tenk så glad du kommer til å bli når du endelig kommer dit:o)!!!!!!!!!!!!!!!1 Trøsteklem sendes med ilfart til deg
minni`79 og gogutten Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 11. oktober 2006 Tuuusen takk alle sammen!! Dere er helt enestående! Det hjelper å få alle disse støttende ordene fra dere!! Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. oktober 2006 #22 Skrevet 11. oktober 2006 Føler med deg - håper du kommer over kneika etter hvert og klarer å se framover mot nytt forsøk og nye muligheter:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå