Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Brukte dere voksipose til barnet deres når de var 2 år? Lurer på om den begynner å bli liten. Eller finnes den i større str? Noen som vet
..idyll Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Det finnes en lengre utgave av Voksi, men det hadde jeg ikke giddet å invistere i (hvis du ikke skal ha fler barn kanskje.. ) Vi har en 2åring som sover litt i vogna enda, har kjøpt en vanlig junior sovepose. Med ullklær holder den lenge selv på de kaldeste dagene!
M&T mamma Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Vi brukte voksipose til han var 2 1/2 år. Han var ganske stor også ca 1 meter. Han sov i den og hadde den også kun i vognen til og fra bhg. Du må bare ikke brette så mye over som i fjor. Min erfaring er at det er mer eller mindre den eneste posen som passer hele tiden mens de fremdeles sover på dagen.
blond Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Sønnen min brukte voksipose til han var 2.5 år. Han hadde dunjakke på seg da posen begynte å bli liten. Du kommer langt med varme klær oventil og tepper. Hvis du bruker regntrekket og et helseteppe foran åpningen så blir det godt og varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå