Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 er det noen andre som har barn med skinner? hvor lenge må de ha skinnene på?
Niva Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 hei Jeg har ei datter som hadde gips, og etter gipsen hadde hun skinner. Hun hadde på skinnenene i 3 måneder
blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har barn med skinner...hun har brukt disse i snart 3mnd og nå skal vi straks inn på kontroll igjen...
blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 ja vi håper på det nå Det hadde vært kjempe delig...hun har brukt pute å skinner fra hun var en mnd...så det blir et halvt år det...savner nærkontakten nå¨.... hyggelig å hilse på deg også niva...har du pute barn eller?
Niva Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Ja. Jeg har to jenter på 2.6 år og 6 uker. Begge er født med hoftefeil. Hun eldste hadde pute fra hun var en måned gammel, og hun hadde puta i 6 uker og fikk da beskjed om at den hjalp ikke. Ble lagt i strekk og fikk gips. Hadde deretter gips i 5 uker ,og så måtte de klippe den av fordi den var ute av ledd igjen ( hennes høyre hofte var født helt ute av ledd pluss en underutviklet hofteskål ) Hadde deretter en pause på 4 måneder og ny strekkbehandling og deretter gips igjen i 6 måneder og 3 måneder med skinner. Hun er nå helt fin og har tatt igjen sine jevngamle. Lærte foresten å gå rett får hun fylte to år. Min yngste datter på 6 uker har pute, og jeg var på kontroll for en uke siden og da var hoftene helt fine. Må bare ha på puta i 3 måneder tilsammen. Deilig. Jeg lå også foresten på pute som liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå