Gå til innhold

Svært bekymret

Anbefalte innlegg

Det tar seg opp, skal du se. Husk at du også trenger å sove, så ikke ta to amminger andre natten også. Holder i natt. Og så våkner du snart med maaaasse melk igjen... ;)

Og, vet ikke om jeg nevnte det, ikke peppermynte, salvie eller "provencalske krydder" nå!

Fortsetter under...

det har du ikke nevnt, men nam nam spiser opp all informasjon jeg får og lagrer det i magen :P

Kl 23:06 skal jeg pumpe neste gang, så legger jeg meg. venter da til kl 2:30 med å pumpe, så kan jeg pumpe 3 timer etter det igjen 5:30 ca. Så starter jeg på en ny dag med pumping :) Prøver å holde motet oppe nå, har klart å holde tilbake tårene flere ganger idag, bare sagt til meg selv at tårene ikke hjelper noe og at det er bedre at de kommer ut i melken :P Neida, men det er virkelig tungt å ha det som dette, vil så gjerne klare dette i 6 mnd, da føler jeg at jeg har gjort mitt ovenfor barnet i allefall - så det får mm den viktigste tiden. lurer på hvor lang tid det tar før melken er tilbake for fullt og jeg kan gå over til ammingen igjen. slik det er nå får jeg jo ikke ammet på det brystet hele tiden heller, blir heller sjeldent, fordi barnet feks vil ha mat rett etter jeg har pumpet meg osv. eller sover. så idag har venstrepuppen vært restauranten for barnet. håper det er greit, vet ikke hvordan det ellers skulle gå.

Ååååh som jeg krysser fingrene for at dette går !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...