Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Dere som har babyer som nettopp har fått sine første tenner: Hvor lenge var de sutrete og sov dårlig før tanna (tennene?) kom? Blir snart sprø her. Bare sutring og atter sutring. Blir verre dag for dag, og nattesøvnen blir dårligere og dårligere. Sutring på 4. dagen nå. Ingen synlige riskorn. Roer det seg med en gang tanna stikker frem?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 ja det lurer jeg også på...for nå holder jeg på å bli sprø av søvnløse netter. fra å sove lenge på natta og bare spise og sove videre-våkner han hver 2.time (sov 8-9 timer før før mat) . vrir seg...klør... smører dentinox. har en avkjølt bitering.. ja.. til slutt er jeg så trøtt at vi legger oss tett sammen og han sovner med puppen i munnen.. har heller ikke funnet noe i munnen enda..
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Vet at "mamma til gulljenta" og "Viktoria" oppdaget tenner i går. Har de hatt en bedre natt i natt, tro? Håper de vil svare! Og så vet jeg at "New Mom" sliter med det samme som oss. Hvordan var deres natt i natt? Det er alltid godt å vite at det er flere i samme båt!!
*mammatil3* Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Minsten her holdt på i en fire/fem dager før tanna stakk i gjennom.Han har vært blid og fornøyd etterpå.
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Hei og hå. Har ikke hatt noe bedre natt i natt, nei. Han begynte kl. 03 og holdt på til 06.15 i dag morges. Holder på å tørne gæren her. Tanna har kommet litt mer ut i løpet av natten og det er tydeligvis veldig plagsomt. Dentinox har hittil ikke hjulpet gullet her. Nå sover han. Han våknet igjen kl. 08.15. fikk mat og sovnet nesten tvert igjen. Merket at jeg hadde mye mer tålmodighet med han i natt, i og med at jeg vet at det er tanna som er plagsom. Satt bare å smilte for meg selv under hele seansen (så stolt over tanna...hehe). i motsetting til forrige netter hvor jeg har måttet bite tenna sammen og banna og sværta for meg selv. Håper det snart er over her og jeg håper det snart er over for deg også, så vi får sovet litt igjen : )
Mathoka Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Lillegutt fikk en tann for ett par uker siden. Dvs det var da jeg kjente at det var noe hardt og spisst der, men så den ikke enda... Da hadde nattesøvnen vært dårlig ett par uker. Så gikk det ca en uke hvor han var veldig urolig både dag og natt frem til jeg kunne se "riskornet". Da bedret det seg VELDIG! Vi fikk tilbake gutten vår =) Tydelig at det var tanna som hadde plaget han, så gruer meg til resten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå