Lilleh Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Så nettopp koht i familien på nett tv, måtte jo få med meg denne fødselen... Må si det var tøft gjort å ha kamerateam med seg!! Og når det kom så langt som til at hodet synes og babyen kommer ut, begynner tårene å trille.. Og triller enda mer når hun får babyen opp på magen.. Fikk ikke oppleve den biten jeg, fordi fødselen vår stoppet opp ved 7 cm, og endte i ks.. fikk ikke se jenta mi før ho var tørket og ren, og jeg fikk ikke holde henne, kose med henne, la henne ligge med hud mot hud hos meg, og ikke minst det å ha henne hos meg i tiden etterpå (først etter et par timer, og da bare en bitte liten kort stund..) Selv nå, 8 mnd etter stikker dette tydeligvis dypt hos meg.. eller jeg tenker vel mest på at det må jo ha vært fryktelig traumatisk for gullet.. komme til verden, og ikke finne igjen mamman sin før lenge etterpå.. (heldigvis hadde ho pappan sin med seg hele tiden da...)
Ajam Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Forstår deg.. Jeg gikk også "glipp" av fødsel.. Har du link til nett tv?
Lilleh Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Gikk bare inn på nrk.no og inn på netttv der.. på siste opptak fant jeg det... litt vrient å finne frem, men var veldig verdt å se det (selv om tårene triller.. ) Men du må registrere deg..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 noen som husker hvem det var som var med i disse episodene?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Har det nesten som deg. Endte i haste-KS, måtte i full narkose, og lå alene på post-op hele natta... mutters aleine, med sinnsyke smerter og stort blodtap... husker veldig lite fra de første to-tre dagene... jeg gråt av samme årsak som deg..... så gutten min etter tre timer, men husker det ikke, de var innom meg på post-op, så så jeg ham ikke før dagen etter.... :-| Gutten hadde det nok veldig bra med pappan sin, så jeg må innrømme at det er vel mest av egoistiske årsaker jeg synes det er så leit, pluss at jeg tror ammingen hadde funket dersom jeg hadde hatt en normal fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå