Gå til innhold

Noen med erfaring med hormonell bloedning?

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer bare paa om det er noen som har erfaring med bloedning naar de er gravide?

Jeg har smaa spottet siden onsdag (veldig lite), men i dag har jeg en merkelig .... sak... vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Veldig mye slim og veldig lite blod (kun rosa slim egentlig)

Samme som sist mnd.

Noen med erfaring?

Hoeres det kjent ut?

Skal ta en graviditetstest til helga samt bestille time hos lege, for dette kan da ikke vaere normalt?

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg hadde en liten blødning da jeg var ca 4-5 uker på vei (ca det tidspunktet hvor jeg egentlig skulle hatt mensen). Da blødde jeg i 3-4 dager og hadde rosa utflod + litt brun spotting på slutten. Jeg har hørt om mange årsaker til at noen opplever blødninger tidlig i svangerksapet. Jeg kan prøve å ramse opp noen av dem:

- Kroppen har ikke produsert nok hcg hormoner til å stoppe den vanlige mens-syklusen, derfor kan noen oppleve en liten mens rundt den tiden man skulle hatt den.

- Hormonforstyrrelser kan føre til blødning.

- Slimhinnene blir skjøre å blodkar kan lett sprekke og føre til småblødninger.

- Noen kan oppleve en liten blødning, vanligvis rosa slim, når egget fester seg til livmoren (også kalt festeblødning).

Disse er helt ufarlige blødninger.

Hvis man blør masse, kan det være en truende abort eller en pågående spontanabort. Men siden du bare har spottet litt, tror jeg nok ikke at du har abortert. Jeg har aldri spontanabortert, men har hørt mange si at det merkes og at man nesten ikke er i tvil om at det er noe galt.

Håper du er litt klokere nå.

Det går helt sikkert bra:)

Klemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...