Gå til innhold

Jah, da er termindagen her. Skjer det noe? Nei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå er det bare å belage seg på overtid. Har prøvd de fleste triksa her inne tror jeg, men kjenner altså ingenting annet enn kvalme og ubehag på grunn av vekta og størrelsen. I tillegg har jeg fått beskjed om at babyen er stooor... så dette skal jo bli gøy...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ,jeg har aldri selv gått over tiden men kan tenke meg hvor frustrerende dette må være:( hver dag må føles som en evighet, men alt jeg kan si er OPP MED HUMØRET snart kommer babyen din det kan uansett ikke bli lenger en 14 dager til:-) ja det sier jeg som har 4 dager i gjenn og er dritt lei ...haha jeg er sikker på at det blir overtid på meg også:-(

Sender deg en hel masse fødestøv og lykke ønskninger

Skrevet

Har hørt at det plutselig kan skje, så du har fortsatt noen timer på deg, hihi Men er vel egentlig greit å belage seg på overtid. Jeg har termin om 2 dager, men må vel belage meg på å gå over jeg også tenker jeg:o) Lykke til!!

Skrevet

Skjer ikkeno' her heller. Håper bare på at vannet plutselig skal gå med et digert splæsj eller noe....hehe, men tror det nok ikke da.

Skrevet

Huff, jeg håper jeg slipper å gå overtid, da tror jeg det rabler for meg!!!

Har 15 dager igjen nå å er helt fødeklar. Nr 1 fikk jeg 10 dager før termin

så jeg håper denne også kommer litt før. (helst 15 dager før :-))

Lykke til, håper du og dere andre som går å venter slipper å vente så mye lenger nå!!!!!

Skrevet

Takk for det, kjenner at jeg er rimelig lei nå. Misunner de andre som har vondter både her og der. Skal holde dere oppdatert hvis det skjer noe. ;)

Skrevet

Hold motet oppe! Jeg er også over termin nå og det er bare en PRØVELSE rett og slett...

Jeg har prøvd mange triks og kjerringråd - selv fullmånen hjalp ikke :-(

De kommer når de er klare - det er jo det som er SÅ frustrerende!

Jeg prøver å si til meg selv at 14 dager (eller 11 nå for min del) ikke er så fryktelig lenge hvis man ser det i en større sammenheng. Og det er jo da MAX tid igjen før babyen er ute. Men om jeg blir veldig oppmuntret av å tenke sånn? Nei.. ikke så særlig. Det føles ut som en evighet...

Hver kveld legger jeg meg like håpefull... og hver morgen våkner jeg like skuffet. Æsj.. så kjedelig :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...