kaz23 Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Tror dette er veldig individuellt.. Hos noen kan det feste seg allerede fra ca uke 34-35. Mens hos noen går det atskillig lenger tid. Gjerne bare rett før fødsel, uke 39-40. Men skal ikke si dette med skrå sikkerhet altså.. Lykke til videre=)
Tess/ januargutt Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Hodet til min datter festet seg aldri. Jeg måtte gå rundt på fødestua for å presse hodet hennes ned i bekkenet. Men det gikk så bra så...hun kom ut med hodet først
mammantil2+1 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Det er som de andre sier, så forskjellig, så forskjellig. Når jeg gikk med lillemor festet hodet seg rundt uke 36-37. Jordmoren sa da at det betydde at nå kunne fødselen begynne når som helst, men at dette i seg selv ikke var et klart tegn på at det ville skje snart. Snuppa kom til menstermin så det tok noen uker:-)
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Sist festa hovudet seg i veke 34, men fødte dagen før termin.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Sist festet ikke hodet seg tror jeg.. Men hun lå med hodet ned i ukesvis... I uke 37 ble jeg satt i gang pga svangerskapsforgiftning, men vannet fosset ikke da det gikk.. Så jeg tror hun må ha enten festet seg da, eller liggi så langt ned at ikke alt fostervannet gikk på en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå