Gå til innhold

Hvor har dere hatt sex... ?? ;)

Anbefalte innlegg

Nevn alle de rare plassene.. he he, ingen andre som lagde den tråden (på indirekte oppfordring fra meg en annen plass her), så her kommer den fra meg...

Starter jeg da, men da MÅ dere følge på;)

På fjellet, med nåværende samboer. Skoa hans smeltet, han ble så ivrig at han skled ned i bålet med føttene.. Haha;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6625495-hvor-har-dere-hatt-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så morsome eller rare plasser...

Som regel sofaen(veldig trangt)

Senga(favoritten)

Og hjemme hos mamma, vegg i vegg med søsteren min, på en 90 seng... Veldig trengt...(veggene var syyyl tynne så måtte være muuuuuuuse stille,) hehehehe..

Tja... De fleste steder egentlig... ;) Mener du rare steder eller? Om jeg ikke regner med u.skole og v.g.s. (var vel så små at det telles ikke; vi var jo desperate etter et sted å være ifred å kose)

På universitetet i en tom forelesningssal

På en brygge i Kroatsia og i sjøen på samme øya tre år seinere

I gamlebilen, svigers bil og nye bilen

I trappeoppgangen

På do på Pizza Hut i Budapest

På fjellet, med svigers rett bak tynne vegger i hytta *flaut*

..og stort sett i dusjen eller senga til alle vi har overnattet hos.. (det er vel ikke så rart egentlig;man har jo visse behov!)

Og... Nå kom jeg på en til! Haha.. men det var med Xen da jeg var 18 eller noe: i en sovesal med 50 andre ungdommer gaaanske nærme. Stakkars dem..

Jeg tenner overhodet ikke på å ha sex rare steder, men typen tenner veldig på det.. :-/ Det der med Xen derimot var bare fordi vi var så nyforelskede at vi bare ikke kunne la være. ;)

Annonse

Hehe, morsom tråd.

Ikke spesielt rare steder jeg har hatt meg (jeg som har verdens mest sjenerte gubbe på det området) så jeg kan bare brife med

*svigermors bil

*hytta med svigers på rommet ved siden av, knirkete seng og syltynne vegger (svigers klagde hele dagen etterpå på at de måtte få isolert litt mellom rommene *rødme*)

*stranda midt på natta med drøvtyggende kuer i umiddelbar nærhet*

Hehe.. dette var en artig tråd å våkne til, når dere har skrevet så masse;)

Kan fortsette jeg da, selv om jeg ser det er mange av dere som er "bedre" enn meg.. he he;)

På panseret på en bil, parkeringsplassen var litt avsides og tom, men plutselig kom det en trailer..

Bak "bua" til vektstasjonen... en jeg ble kompis med seinere påstod han hadde sett oss da han kjørte forbi, men den kan være han som nå er min ekx som sladra da..

I nedekøya på køyseseng, mens det lå et annet par oppe.. de hadde sex de også..

I bøttekottet på en skole, etter en fest, med vokalisten i bandet som spilte... he he, bandet er faktisk ganske kjente. Hehe;)

På en sofa ved et stooort vindu som ikke hadde gardin. Dette var på natta og ingen var våkne. TRUDDE VI!! Nabomannen var plutselig oppe og truslet midt på natta gitt...

I ei køyeseng inne på ei stue, mens svigerforeldrene mine satt i sofan fem meter unna... Hehe, jeg trur FAKTISK ikke de skjønte noe...

Artig dette;)

Kom igjen jenter.. fortell, fortell!!!

Annonse

hehe...mange morsomme her!

* bilen til x'n..

* senga til mamma

* sofaen

* I en 75cm knirkete seng, vegg i vegg med soverommet til svigers

* Kjøkkenbordet

* skogen, like ved veien, midt på dagen

Oi,skal vi se.... *tenke tenke* Dette er noe av det jeg og mannen min har foretatt oss på det halvanna året vi har vært sammen:

-på stuebordet hans 2 timer etter vi første gang møttes(det er av marmor,så halebeinet var ganske blått de påfølgende dagene)

-i toppen av trappa i et fyrtårn(åpent for turister,men ikke gidda visst gå helt opp den dagen,heldigvis)

-på stranda kl.12 på dagen(i Norge)

-på flyet (på vei til Berlin ifjor,her ble jeg faktisk gravid!,men mista..)

-i skogen(den dagen jeg mista,begynte å blø rett etter sexen..)

-i havet,undet vann med dykkemaske og snorkel)(det svir etterpå,anbefales ikke)

-ved et waterfall i jungelen/regnskogen(dette har vi film av)

-ute på dekk(og inne i båten) mens autopiloten seilte i full fart i sterk medvind

-noe småtukling på kino

-og selvsagt i bilen,i senga,på gulvet,etter veggen,i dusjen,på kjøkkenbenken,hjemme hos foreldre,i båten osv osv...

He, he... la meg se.....jo;

* I en blomstereng (høres fryktelig romantisk ut, men kle for guds skyld ikke av deg på overkroppen og bli liggende på rygg; du kommer til å se ut som Jesus etter x antall piskeslag....

* På ett mosekledd berg i skogen (anbefales mer, men regn med å få maur i trusa etterpå...)

* På et togdo på vei til Mo... ( Det er TRANGT! Doet altså....)

* I bilen på kirkegården.... ( Vi måtte jo lage litt liv...?)

* Oppetter en vegg bak festlokalet i 50-årsdagen til pappa (Kunne fort blitt arveløs der ja...)

* Ved et fjellvann med fin sand.... Nyyyydelig og den beste opplevelsen hittil, med mannen i mitt liv :)

Hmmm, jeg ser at jeg har en tendens til å brette ned rompa i friluft... He, he, he. Jaja, man lever bare en gang...

Hm, det var det da, har vell blitt noen opp igjennom, hehe :)

- På stranda på kvelden, på dagen og i vannet

- I gummibåt (vanskelig)

- På en parkeringsplass.

- I bilen

- Bak en gymsal

- I skogen på vinteren

- på stellerommet på en campingplass

- altfor mange steder med tynne vegger

og kjøkkenbordet, dusjen, badet, stua, verandaen, lenestolen og senga :)

Blitt flest på den siste selvfølgelig, og der vi trives best å, men må man så må man. :)

* Hadde en del sex med en for noen år siden, vi møttes som oftest og hadde sex i bilen, enten i hans eller pappa sin :-) Hadde sex på en parkeringsplass, der vi trodde vi var alene.... Og en gang ble vi litt ivrige, så bilen tuta. Fant fort ut av jeg var årsaken, deiset ræva på rattet i et forsøk på å komme over han *flaut* hehe

Hadde sex på en sovesofa i leiligheta til en kompis av han, det endte med at sofaen brakk i et forferdelig brak :-)

* over vaskemaskina til svigermor på badet hennes (nyforelska og på ovenatting)

* en liten blow-job i bilen i laaaang kø fra flyplassen og til svigermor, var biler nært både forran og bak, men det var mørkt ute så det var vel egentlig ikke så vågalt :-)

* tja, pleier vel å ende opp i senga, mest komfortabelt der, men savner litt spontaniteten over å ha sex andre steder også gitt. Har sikkert hatt sex flere steder, men kommer ikke på flere akkurat nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...