Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Leste nettopp sarahmor's innlegg om vognen som klappet sammen i en trapp. Hørtes fryktelig skremmende ut. Vet noen om Quinny Comfort tåler å bli dratt opp og ned trapper, eller kan det samme skje der?
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har hvertfall dratt min opp og ned trapper, og den har ikke klappet sammen! Syns det hørtes veldig skummelt ut at en vogn ikke skal kunne bli dratt opp og ned trapper jeg. Kun fordi det skal være enklere og slå vogna sammen.... Bare det er grunn til at jeg aldri skal kjøpe den vogna...
Mammen til Nurket Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Nei-nei-nei! Har hatt vår Quinny i 18mnd.trillet på brosten og dumpet trapper, men vognen er like fin! Har smørt hjulene da de knirket litt, men det må en jo regne med! :-)
Blue Lady Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 nei, helt teknsisk umulig! Naar du skal legge den sammen maa du jo dra opp den dingsen foer du kan dra opp de to dingsene (veldig daarlig og forklare). Det gaar ikke ann at dise to tingene skjer mens man humper opp trappen med vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå