♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Noen som ser på dette?? Var litt spennende dette.... Synd at det sendes så sent...
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg sitter å ser på med pc`n i fanget:P heheh Må jo bimme litt å Ja jeg å syns dette var litt spennende....syke syke mann han faren der!!Huff..å tenk på at det faktisk er folk som er sånn da..stakkars..
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Heter kanskje closer to home.. Hehehe... Jepp sitter med lapen på fanget her også... Ja, han manne er ekkel. Vil nok ikke møte han nei...
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Åhh...blir helt på gråten her jeg når jeg ser på han gutten...:'( *Klump i halsen*
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg også..*snufs** Jippi... han ble tatt...
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 *Må se,bare må se neste uke å* thi-hi
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2006 Hehehe.. Ja, det må vi bare... Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2006 Ny serie på tv3... Startet i dag. Var ganske spennede og trist...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 sukk....skjønte d....tv3 ja...typisk
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, og jeg gikk glipp av koht i familien i dag, så såååå frem til denne episoden....
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Heheh,samme tid samme sted neste ute..?Med pc`n i fange seff:P heheh Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2006 Hehehe... Its a date=o) hehehe... Begynner å bli varm på låret nå... Klem...
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er hu dama med cb testen i hånda:P *Sånn at du kjenner meg igjen* hahah Varm på låret ja..me too,men det er eneste plassen å ja..begynner å bli kaldt på kveldene nå..Hutre hutre:/ *Kose meg med kakao å krem under pleddet med masse levende lys å bim:)*
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 9. oktober 2006 Ååå.... Høres deilig ut... Skulle ønske jeg kunne gjøre det selv, men har ikke kakao eller krem=o( Og så er jeg syyyyyyk, og så mååå jeg på skole... (er ikke så syk at jeg kan bli hjemme=o( ) Kaldt ja... Brrrr... Gruer meg til i morgen tidlig... Må finne frem bobble jakka mi...
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 *Sender over et stor krus til deg:)* Går du skole??Hva skal du bli når du blir stor da? Skal på jobb i mårra,men har sein vakt så da kan jeg sove utpå litt for engangs skyld. Snuppen sa han skulle lever junior i barn.hag:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 9. oktober 2006 Går på skole ja... Skal bli Jordmor en dag=o) hehehe... Men en ting om gangen... Men nå skal jeg legge meg... Snakkes i mårra=o) Klem
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 Jøss!!Jordmor ja..er ikke det ganske vanskelig å komme inn på? Kan hende jeg tar feil bare mener jeg har hørt det engang...? Hadde jeg skulle hivet meg på skole benken igjen hadde jeg godt kunne tenkt meg å satse på jordmor på mange viss:) Men tror nok jeg får fortsette å jobbe. Ikke helt motivert til å gå skole..jaffal ikke ennå Sove godt da...håper du blir fort frisk:) Natti natt kos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå