Gå til innhold

ble babyen deres roliger etter vert?? er i uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er så rolig. merker nesten ikke at han er i magen lenger.

ikke sparker han. men jeg skjenner at han flytter på seg innimellom. så han lever.

er dette vanlig??

ble deres baby roliger mot slutten??

burde jeg ringe legen??

takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har det nok bare litt trangere, det er helt vanlig! Alle bebier blir roligere når det blir liten plass!!! Da klarer de ikke så lett slå kolbøtter lengre!!! Det blir mer skliende bevegelser på en måte, en fot som sklir over magen f.eks, ikke noe særlig sprelling lengre her i gården! Jeg ble og bekymret, er i uke 37 snart. Hvis du likevel er redd, ring føden. Bedre å få bekreftelser enn bekymringer!

Skrevet

Takk. det var det jeg trodde :-)

er ikke redd for han beveger seg jo. bare ikke så mye. tenkte at han kansje ikke hadde det så bra. men da har han det sikkert bra, selv om det er litt trangt for han :-)

Takk skal du ha :-)

Skrevet

Har lurt på det samme selv (uke 35 imorgen). De siste par ukene har de tbegynt å variere mer, han har noen veldig stille dager (men jeg kjenner liv) og noen helt-baluba-dager (og da kjenner jeg at det er mindre plass). Jeg har vurdert å ringe føden iblant, men da setter han gjerne igang med baluba.

Er du bekymret, ring. Men om det går litt opp og ned, og du kjenner liv, er det vel bare plassen. Dessuten vokser de mye nå, og da tar de det visst litt med ro. Jeg synes ihvertfall at hver gang han setter igang med baluba, er det liksom med enda mer styrke og enda lengre armer og bein!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...