Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey alle damer

Jeg har vært medlem her et par mnder, men dette er mitt første innlegg. Jeg liker heller å lese hva dere skriver, enn å skrive selv. Men idag fikk jeg lyst å skrive noen ord. Dette er mest siktet til førstegangs mødrene (som meg).

Jeg ser at der er mange som gleder seg såååååååå til ungen kommer. Dont get me wrong, jeg også gjør det, men hva med å glede seg for den tiden vi nå går gravid for første gang...?!? Dette er en "once in a lifetime" opplevelse. Jeg vet når jeg har termin, men følger ikke med på hvor mange dager det er igjen. Fant ut isted at det er 85.

Er det noen som er enig?

Ønsker dere alle fortsatt gode tider som vakre og stolte førstegangs gravide kvinner. ENJOY IT. OneLove

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6624977-gled-dere-n%C3%A5-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg, det er helt spesielt å gå gravid første gang. Rent magisk spør du meg. Jeg er gravid for 3 gang og det er helt fantastisk nå også, men det er noe helt spesielt med første gang, nyt graviditeten selv om det er en del plager som følger med, det blir aldri første gang igjen.

Men hvem er det som sier at vi ikke gleder oss nå også?

Jeg tror alle her inne gleder seg hele tiden, kanskje bortsett fra når vi henger over do skåla å spy eller andre litt mindre hyggelige aktiviteter...hehe

Jeg synes ihvertfall at denne reisen er veldig spennnede. Og jeg må si at det å være GRAVID...som jeg jo har gledet meg til siden jeg var 5 eller no.. ikke er like enkelt som jeg hadde trodd. Det ser jo bare ut som man får en stor mage og spyr litt i begynnelsen...det er litt mer enn det har jeg funnet ut.

Det er blir vel til at det er de tingene en lettest tar opp her siden man vil prate med noen om sine små og litt større dilammer...

Jeg nyter hvert sekund jeg, til tross for CT, bekkenløsning og alt anna drit :) Dette er kanskje siste gangen jeg går gravid (nr 2), og jeg orker ikke sitte og bare vente til fødsel. Det er så masse fint som skjer nå ogå :)

Jeg gleder meg sååååå masse til babyen kommer i slutten av januar. Men samtidig så kooooooooser jeg meg hele tiden nå. Merker at jeg smiler til meg selv hver gang jeg kjenner det romsterer i magen. Noen gnager tenker jeg at så fantastisk det ville vært å være gravid hele tiden, men det går jo liksom ikke ann da... Og på samme tid så skulle jeg ønske at tiden gikk litt fortere, slik at jeg kan få møte den lille og si hei på deg...

Enig med deg! Jeg nyter den fantastisk fine magen min. Tenk at det er en liten skatt som bor der inne, skal kose meg og følge med på alt spennende som skjer underveis. MEN, som jeg gleder meg til jeg får jenta mi i armene!!!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...