pusurline Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 vært på 2 ul idag. Bestemte oss for å vite kjønne,og det ble enn gutt. Trodde selv at det ble jente,men der tok vi feil.hehe.. Men det gjør ingenting. Han så ut som om han hadde det bra.Sparker mye ivertfall. Hva får dere da??
**My little Miss drama and I** Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Gratulerer så mye da;)... Har ikke vært ennå ,men trur det blir gutt jeg.. helt overbevisst... Jeg må bare vite drt 1.mnd igjenn.. hoff så lenge å vente..
m@rie82 Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 gratulerer så mye!! når er terminen din? min er 15. mars. (venter ei lita jente)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Vet ikke. Ville ikke vite kjønnet. Har gutt fra før så håper på jente. Magefølelsen sier faktisk gutt. Det gjorde den sist også. Men jeg ser jo at det går an å ta feil:-) Fikk du tidligere termin enn menstermin? Ble gutten deres laget på eggløsningsdato?
pusurline Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 Takk,takk og grattis te dokk andre og. Hadde egentlig term etter mens den 20 feb,men no e den fløtta tel 28 feb.
pusurline Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Veit ik katti han bei laga og veit ik katti eg hadde eggløsning. Men lage det blei han no tel slutt heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå