Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Ja nå er min mann skikkelig frustret ja - er lite sex her i huset om dagen... Jeg har en stor mage og vondt, og er mye sliten... Ikke det at han tar noe mer iniativ enn "skal vi pule".... Hvor mye sex har egentlig folk? Jeg har hatt en vond erfaring, men flere gode i svangerskape - dere? Har lyst på kos selv - men er jo redd for at det blir vondt eller noe går galt - selvom jeg vel har hørt at det bare er sunt... Noen gode tips? alt mottaes med takk...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Etter at jeg ble gravid og magen har blitt større,er det blitt mindre sex her i gården også. Er bare så sliten om dagen,og var også redd for at det skulle gjøre vondt i begynnelsen. Det gjør det altså ikke,men det har bare blitt sånn at å sove er mere fristende akkuratt nå.. Samboeren er heldigvis forståelsesfull,og trøster seg med det at det er jo bare for en periode nå fremover. Selv om han også blir frustrert innimellom.. er jo tross alt mann;) Men bare prøv ikke å stresse med det,bare ta det ettersom formen og lysten er der.
jentebaby i hus Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Vi har like mye sex nå som før. Ca to ganger i uken. Men tror nok det snart blir litt mindre, magen vokser. er i uke 27
Trillet Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Her i huset er det også en nokso frustrert mann... Jeg eier ikke lyst på sex og det synes både han og jeg er helt forferdelig.... Jeg er verken redd for smerter eller har noe stor mage da jeg er i uke 15, men har bare rett og slett mista lysten... Noen ganger har jeg sex med han bare for hans del,ikke for at jeg synes det er noe spesielt godt.... Håper ikke dette skal vare noe lenger, for det er jo slitsomt!
2barnsMamma28 Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 her i huset er det meg som maser på sex, fremdeles, siden j ik er lenger enn uke 15 er jo ik magen så stor enda, men sambo er livredd for å gjøre noe galt. han tror han treffer lillle gullet , og synes etter å ha lest boka vi fikk av legen, der det står at samleie er en fin ting mellom alle tre i svangerskapet, eller noe i den duren, det fant han litt frastøtende....vi har da sex m ik så mye som før j ble gravid!
Nia07 Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Her er det også meg som er frustrert. Mannen min har slitsomt job...men ikke slitsomere enn før jeg ble gravid... Noenganger er det mine humørsvinger som plager han... I hvertfall er det meg som må ta initiativ :-((( Gleder meg til neste år :-)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Nå prøvde vi i over to år for å bli gravide, og beholde. Så mannen min var vant til mye sex.. Annenhverdag osv.. Når testen endelig lyste positivt så forsvant sexlysten min. I begynnelsen var det verst. Jeg hadde mer lyst å spise knekkebrød enn å ha sex:-( Nå har det tatt seg litt opp igjen.. Hurra! Men det er fremdeles ikke like mye som før. Ser ofte at mannen min er frustrert, noe som igjen gjør meg frustrert. Jeg prøver å være snill med han, og han prøver å ikke mase.. Så får det bare gå på et sett..!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 etter jeg blei gravid vill ikke typen min ha sex han han bare "NEI ER SLITEN" altid hehe ikke veldig gøy trenger masse kos men han synes det er bedre og kose med bikkja men det har jeg sagt i fra om er dritt lei av jeg skal bli dytta bort huff.det værste er at jeg drømmer at han er utro vær dag oxo driver han og koser med seg selv om kvelden jeg leser ikke noveller på erotikknett og jeg har ikke henta fram glidemiddelet fra skuffen .. hmmm men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå