Gå til innhold

Hvilke stelleprodukter skal dere bruke?

Anbefalte innlegg

Klarer ikke helt bestemme meg jeg, blir vel å prøve oss frem tenker jeg! Lurer litt på den nye babyserien til Aco, den virker ganske bra.

Ellers så er jo Babyline bra, var å skulle kikke på de på Spar Kjøp i dag, men det var jo så og si tomt i hyllene der de skulle stå...

Brukte jo Natusan sist, men det blir uaktuelt denne gangen, den saken er grei ihvertfall :)

Fortsetter under...

Annonse

Det blir nok apotek produkter i begynnelsen i alle fall. Svigerinna mi jobber på apotek så hun skryter jo av noen produkter. Bla Seba.

Det som var "farglig" i Natusan er fjernet fra produktene. Men jeg har hørt at det lønner seg å prøve våtservietter på sin egen arm før man prøver de på barna...... (?)

Jeg vil bruke minst mulig såpe på min baby. Våservietter er uaktuelt. De inneholder mange ulike stoffer som jeg ikke ønsker å eksponere min baby for. COOP sine våtservietter er blitt best i test faktisk den eneste uten betenklige kjemikalier. En har jo vann stortsett overalt, en trenger ikke våtservietter. Kjøp heller Libero sine engangsvaskekluter av papir. Det koster ca 30kr for en stor pakke, dette blir mer økonomisk også. Vi bruker det fortsatt på 2 åringen.

Kommer ikke til å bruke såpe i badet til den vesle men olje fra babyline.

Anbefalingene fra helsevesnet er å ikke bruke såpe og våtservietter, det er unødvendig, dyrt og potensielt allergi-fremkallende.

Annonse

Satser på Babyline og den nye Acoserien. Kjøpte såpe og badeolje på 30% på Vitus apotek forrige uke, det var Aco. Synes den virka kjempebra, men var jo litt dyr. Kosta 70 kr for ei flaske.....men heldigvis var de jo på tilbud, så kom bra fra det allikevel!

Det blir Babyline her også! Har kjøpt shampo (satser på at ungen har litt hår selvom jeg visstnok var skalla til jeg var over året...), badeolje og zinksalve. Tenkte vi skulle greie oss med det i starten, så får vi heller supplere litt underveis. Og potetmel har vi kjøpt inn da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...