Gå til innhold

Vondt i skulder/rygg.

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en merkelig smerte i skulderen og ned mot ryggen. Det sitter ikke i muskelen, det er en smerte jeg kjenner godt. Klarer ikke helt å forklare hvordan det er helt, som om det er nerver i klem eller liknende. Litt stikkende.

Det startet i natt og var j... vondt. Er ikke blitt bedre i dag og nå gruer jeg meg til å sove. Den eneste stillingen som er bek\hagelig er på ryggen, men det skal jeg jo helst ikke gjøre.

Noen som vet hva det kan være eller har noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6624513-vondt-i-skulderrygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry, kan ikke hjelpe deg, men vet åssen det er.. sliter med skuldrene min jeg også. men det er fordi jeg har hypermobile ledd (slangemenneske) og de går ut av ledd når jeg ligger lengre enn 3 min på hver side..

da jeg var på ul med skuldrene, lurte de på om jeg hadde vært i en bilulykke eller liknende, for da kunne jeg få vondt i skuldrene, og nervene kunne ligge i klem. det kunne også være noe muskelgreier...

etter mye om og men, fant de ut at det var genetisk hos meg...

men hva med å ringe legen og spørre??

klem, og lykke til!!

Annonse

samme problemet jeg...men hjelper når jeg masserer og tar varme bad..men blir fysisk kvalm av det når det er som verst - spesiellt når jeg ligger på den ...imangel av annen stilling å ligge i ..

Jeg trives også egentlig best på ryggen, men bygger du opp med nok puter skal det ikke være noe problem! - jeg har en dyne under ryggen/hodet og puter..+en dyne under meg på ene siden ...bruker tre dyner..hihi..og fem puter..hehe (den trede dyna har jeg over meg/mellom beina..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...