Gå til innhold

Dytte ned negative innlegg..og IKKE hent dem opp igjen...dytt dytt dytt dytt dytt dytt.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg husker rett så hadde du el rett før meg. Hvordan har det gått?

Jeg fikk tanta i dag. Er litt lei meg i kveld. Venninna mi er gravid, noe som jeg er veldig glad for sånn egentlig..det var 1.forsøk igjen. Så jeg er jo litt misunnelig også da. Vi kunne fått hver sin liten med 2 ukers mellomrom... men nei.. : (

men men.. bedre lykke neste gang! : )

Gikk veldig dårlig gitt..begynte å styrtblød med storesmerter 4 dager før Ikm....spekulerer ikke i hva som har skjedd..men man tenker jo sitt...

Er akkurat ferdig med tanta jeg.....deilig d ihvertfall...huff..trist på dine vegne..veit hvor jævli d er å få a hver mnd...dritttante.....

:) ser fram på nye mnd! klem

Ny pp nye muligheter : )

Jeg skal faktisk fri til min kjære om 2 uker. Og det blir jo den dagen jeg har EL, så jeg tror ikke det blir vanskelig å få han til sengs den kvelden.. Håper ikke det iallfall ; )

Annonse

Hvorfor orke du å svare selv da, Sussa, på den andre tråden?? Gi F** i de andre som skriver på den - de vil jo bare provosere deg, noe som de tydeligvis klarer?! ...den havner iallefall ikke nede om du svarer selv! ;)

Prøver desperat å stoppe den......................beklager...men når den er på topp uansett så er d like greit å prøve å få dem til å stoppe....håper jeg har satt en strek der nå.....

Skal ikke svare mer skal ikke svare mer skal ikke svare mer....

Jeg er sååå lett å terge..irriterende

ja, men du må skjønne at når du svarer med et så provoserende innlegg så vil du jo få tilbakemld på det også... og da er man igang igjen. Bit heller tenna sammen du;) Tell til 10... ehhmm... tell til 100 du - hehe;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...