Gå til innhold

min dag :)

Anbefalte innlegg

Hormoner er skumle greier altså.

I går var jeg heeelt nede, orket ikke å gå ut av senga, orket ikke å ta meg en dusj, ville ikke spise og ville ikke lese (er student med dååårlig samvittighet) bare lå helt stille, helt alene og deppet. Etter sjokket i forrige uke med blødninger på onsdag, klar beskjed fra lege om at alt håp var ute på torsdag, UL der hjertet banket og alt var helt perfekt på fredag, kjæresten min som måtte reise fra meg på forretningsreise på lørdag, så ble søndag bare en kjempenedtur. Var så deppa at jeg ikke orket å skrive noe her inne, og ikke orket å ringe noen for å fortelle hvor trist alt var. I går var det grusomt å være Tina. Også kom kvalmen i går også, kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg ikke orket mat, men sånn er det bare.

Men i dag!!! Så var alt så myyye bedre. Var på forelesning kl 10. Da hadde jeg allerede spist to små måltider, og formen var oppadstigende. Satt stille i to timer, også dro jeg hjem og la meg litt og hvilte og spiste enda noen små måltider før ny forelesning kl 14. Symptomene har roet seg litt også, krampene nederst i magen har jeg ikke merket noe til i dag, puppene er som vanlig ømme, men ikke bankende, og jeg er like sliten som vanlig. Men i mye lettere humør. Det er utrolig hva man takler av ubehageligheter bare man er i godt humør!!!

Jeg er tilogmed glad for å ha blitt kvalm jeg... det må jo bety at ting er i orden der nede. Hadde vel ikke blitt kvalm nå i uke 8 hvis hormonproduksjonen var i orden??? Tar det som et godt tegn iallefall! Ellers så har jeg konstant vondt i ryggen, spesielt når jeg står stille og går. Føler det som om musklene ikke er helt med meg... Håper det ikke blir til en bekkenløsning.

Hmmm... ble et rart innlegg dette. Måtte bare lette hjertet mitt litt jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6624374-min-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he... har ikke lyst til å si det akkurat nå... er så lite studie jeg hører til, og VELDIG lite forståelse blandt medstudentene mine for at noen velger å få barn under studier, så jeg holder det litt skjult om dagen. Sånn går det når man bestemmer seg for å studere som 27-åring ;) Men tar exphil iallefall, så det er der jeg var i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6624374-min-dag/#findComment-6624887
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...