Gå til innhold

menssmerter i uke 11??

Anbefalte innlegg

Noen som har/har hatt det? ikke sånn skikkelig vondt, men vondt... kanskje enda vondere fordi jeg tenker på det hele tiden.. har hatt det noen ganger, helst sent på ettermiddagen/kvelden.. noen som har det likst som meg? ER såå redd for MA..... :(( Huff.. er ikke bare bare å være gravid.. masse bekymringer:,(

Håper noen kan svare meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6623944-menssmerter-i-uke-11/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er helt normalt å ha mens smerter,og gjerne rundt den tiden man egentlig skulle ha hatt mensen,dette sa jordmoren til meg på torsdagen,da jeg ringte ang. kynnere i uke 11.

Er også det at livmoren strekker seg,om man kjenner da at livmorbåndene strammes og kan fort forveksles med mens smerter.

Jeg har hatt en MA,i uke 18,men tvillinger,og hadde ikke noe idikasjon på at noe som helst var galt,men dette har også mye med på hvorfor jeg hadde en MA,det er en helt annen historie.

Men gir ikke disse smertene seg,så kan du jo alltids ringe lege,jordmor eller føden,og høre med dem,de kan sikker roe deg mer enn vi kan,de er jo tross alt "proffe" på området =)

Håper alt er i orden,og det er det helt sikkert=)

Mange klemmer fra

bare hyggelig=)

Men er helt normalt,på en måte å ha slike smerter,men om du ikke får sove i natt pga det,eller det ikke gir seg til i morgen,så bare ring legen du,du blir sikkert mer beroliget av det også,ikke bra å gå å engste seg heller=)

Lykek til=)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...