Gå til innhold

Til hybelboer i magenhttp://www.barnimagen.com/impuls/gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si at det at han legger igjen ringen hjemme når han drar på jakt trenger ikke å bety noe. Han kan være redd for å miste den, redd for å skrape opp våpenet (hvor enn rart det kan hørest ut for oss jakt-enker) eller en eller annen rar grunn til at han legger den igjen hjemme. Kanskje han er redd for at metall mot metall (låskassa og ring) kan lage lyder og skremme dyrene!

Mye kan forandre seg under gravididteten, du er proppfull av hormoner og mange menn tar avstand fordi de ikke kjenner sin kjære igjen. Jeg er nå i mitt 2. svangerskap og i hvert svangerskap får vi store problemer.

Prøv å holde ut, du går en tøff tid i møte, det skal jeg ikke legge skjul på, men du har så mye mer igjen for å prøve å holde ut. jeg har det akkurat som deg, bare at jeg har ingen depresjoner eller noe. men jeg har en samboer som tror jeg er en hushjelp og elskerinne. Han forstår ikke jeg er sliten og blir sinna når jeg avviser ham når han vekker meg om nettene.

Men vil du gå fra ham så er det selvfølgelig opp til deg, men jeg tror du vil ha mest igjen for å prøve å holde ut. Husk at de færreste gravide er seg selv under svangerskapet og det kan til til tider sikkert være vanskelig for en mann å se sin elskede forvandle seg til en real bitch, for det skal jeg skrive under på at iallefall jeg kan være til tider!

Nå må du for all del ikke tro at jeg legger skylden på problemene deres over på deg, men jeg prøver bare å forklare litt hvordan vi har det!

Lykke til!

Rose

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, jeg er stappfull av små ekle hormoner og ekstremt sårbar, men sambo er slettes ikke grei å leve med allikevel. Det sier vel litt når kompisene hans advarte meg mot å flytte sammen med han pga at han alltid bare har tatt hensyn til seg selv....?

Og det hører med til historien at i fjorhøst jaktet han hele sesongen med ring, og han har ikke byttet verken ring eller våpen. Litt tynn den,ja...

Men takk for lykkeønskningen :). Skal til psykologen idag, og håper å få noen gode råd fra hene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...