Gå til innhold

hvordan lager dere torsk til de små

Anbefalte innlegg

Skrevet

som er over 1 år? gir dere samme torsk som dere spiser, altså m litt salt i vannet..eller koker dere tosken i egen gryte m vann uten salt?

Skrevet

Samme som oss. Veeeldig nøye med fiskebena.

Skrevet

samme som oss. Før kokte jeg litt for seg selv, og det går like greit igrunnen. Gir ikke mye fisk om den er lettsaltet, da har jeg en liten gryte til barna der de små stykkene blir vatnet ut, skiftet vann på og kokt. Ellers blir det bare natteskrik etter vann..

Skrevet

Samme som oss. Men vi har lagt oss til vane der vi koker fisken med lite salt og heller salter ved bordet.

Skrevet

Jeg ga røkt torsk her om dagen, og hun elsket det, spiste mye! Men kanskje det ikke var så lurt med den røkte fisken...?

Skrevet

hei! vi koker torsk og fist - og all mat ellers i våre supre kjeler (saladmaster.com) som er produsert slik at man ikke trenger vann når man koker. ergo - vi koker torsken i en kjele uten vann. da trenger man heller ikke noe salt eller krydder, fordi du ikke har vannet der til å ta i fra maten smak. det samme gjør vi med grønnsaker og potetene. jenta vår elsker denne maten!!! dessuten er den næringsrik fordi man koker uten vann og ved veldig lav temperatur. etter at jeg fikk disse kjelene som er laget av 316 L stål, lager jeg ikke mer mat i aluminium og teflon!

• 7 måneder senere...
Skrevet

OMG

Ho her nevner den "fancy" ståltypen!!!

:D

Skrevet

ifølge forbrukerinspektørene så er ikke disse kjelene noe annerledes enn andre kjeler......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...