Gå til innhold

"lykkeliten" og "lita78" ---tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Innlegg nr 100!!!!! måtte bare...he he.

Er det i morgen du skal til gyn? venter spent på oppdatering. Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei:-)

Pina meg ikke dårlig at vi har passert innlegg nr.100!!

Kom hjem i dag.Var skikkelig trøtt i går,kjempeglad for å være ferdig.Kos på hotell men ikke så lenge! men det var veldig lærerikt og vi hadde det gøy.Det har skjedd så mye når jeg har vært borte,vi har kjøpt oss hus!!!:-) eller rettere sagt rekkehus på enden,fikk det for 30 0000 over takst,3 soverom,stort kjøkken og bad.Flott utsikt over byen og sjøen.Og så er der DEN koselige grillhytta utenfor!Helt annet enn vi har i dag.Jeg er kjempeglad for tida,ser så fram til å få noe annet.Har tross alt bodd her i 7 år.Så det blir bra:-)

Ellers så har vi vært hos gyn i dag.Jeg fikk Pergotime når jeg sa at jeg ikke fant el med testene.Så det begynner jeg nå på dag 5,skal jo ha mensen i dag,spotta litt i går så da kommer den vel snart.Så fylte vi ut skjema for prøverør som blir sendt så snart sambo tar prøven og fått resultatet av den.I tillegg så skal jeg ta blodprøve for å sjekke progesteronet.Fortalte legen om at babycompen har registrert mangel på det.Så nå er ballen i lufta du!!!! er så glad nå for tida,ting går den rette veien.

Hvordan går det med deg?? bra at du føler at det går greit med sprøytene! sikkert ikke enkelt å ta det på seg selv.

Hvordan ligger du an nå da?

Jeg må avslutte,middagen venter.

Stor klem fra meg.

Skrevet

hei

hyggelig å "se" deg igjen.

Bra du har hatt det fint på kurs, og gratulerer så mye med hus!!!!!! Har samboeren din styra med dette mens du har vært borte da? Så herlig...når skal dere flytte? Er det på samme plassen som dere bor nå? Send linken da! Hvis annonsen ligger på nett...blir så nysgjerrig.

Også så positive resultater av besøket hos gyn! Høres ut som om han har tatt dere på alvor. Var sambo med deg eller? Når skal han levere prøve da? Nå gjør han vel det....? Har du prøvd pergo før? Skal se dere får det til nå, håper virkelig det. Deilig å føle at det skjer positive ting!!

Jeg begynner å bli oppblåst. stakk den 8 sprøyta i dag. skal på UL på fredag (må reise alene inn til oslo :-( Sambo må prioritere når han skal ta fri. Jeg skjønner jo det, og er egentlig enig. men litt ensomt er det.. Men så skal vi rett på hytta når vi kommer tilbake. Her er det nemlig rallyVM-feber, og de skal faktisk kjøre rett utenfor hytteveggen! Tenkte å invitere inn Sebastian Loeb. Han er litt kjekk da.... he he.. Er jo så mye festligheter som skjer herover i forbindelse med VM. Har dritlyst på en fest i morgen torsdag, ALLE skal dit... men jeg vil ikke drikke noe nå når eggene utvikles. Her er det snakk om prioritering, vettu!

Vi snakkes! Koselig å ha deg tilbake.

Skrevet

Det er godt å være tilbake også,har savna å prate med deg:-)

Så spennende det blir når du skal på UL:-) nei de mannfolka er ikke lett å få med på ting,sambo var med på gyn i går ja men han hadde "egentlig" alfor mye å gjøre på jobb selfølgelig! hehe jaja med ble han iallefall.Jeg tenkte å ringe for å avtale time for levering av prøva hans i dag,bare han får en time han så blir det nok gjort.

Har ikke prøvd pergo før så det blir spennende,mensen kom i dag så det er 4 dager to go:-)

Ja jeg gleder meg sånn til å flytte! Det ligger på en måte på andre siden av byen!Vi flytter inn 1 mai,bra det er en stund til for leiligheten her trengs en oppshining før vi selger.Ser ut som et bombe hus her nå.I dag må jeg male litt vinduskarmer og panel.Jeg har salgsprospektet på dataen men huset ligger ikke på nettet lenger:-)jeg kan sende deg det på mail.Har tenkt å pusse opp der,fargene var ikke helt min stil(knallrød gang foreksempel!) men det tar vi etterhvert som vi flytter inn.

Blir morro i helga da! så sambo liker rally altså,det gjør min også.Han har til og med fått autografen til Henning Solberg.Den skjorta er jaggu dyrebar.Henger fint i skapet hans;-) hehe

Blir kos med hyttetur!

Lurer på om jeg skal ut en tur i helga...hmmmm må tenke på den..hadde vært gøy.

Snakkes vennen,koseklem!

Skrevet

Hei på deg vennen

Hvordan har du hatt det i helga? Vi har kosa oss på hyttetur, og sett på brødrene solberg og diverse kjørte som f.. Ble veldig til snøvær da, så sikten ble ikke bra. Men artig lell.Var på pub om kvelden og tok meg et par øl. tror ikke det gjør så stor skade, tror du?

Var på UL på fredag, og det var 4-5 bra egg (+mange små) der på den ene eggstokken.Den lå forøvrig omtrent bak livmora! (ikkeno normalt i kroppen min... ikke rart jeg ikke blir gravid..)

den andre var det ikke liv i (ikke uventet siden det bare er 10% igjen). Gyn mente nok vi burde få frem flere egg, så økte dosen litt og skal på ny UL på tirsdag. Uttak blir derfor tidligst torsdag. Spennende det her..

Det var oppdateringa fra meg. Lykke til med snart pergo-start!

Skrevet

oioi så utrolig spennende at det blir uttak snart!!! flott at det var 4-5 egg som var gode da:-) nei det er jo ikke rart at du ikke har blitt gravid når eggstokken ligger bak livmora.. Rart at de ikke har sjekka det før?

Tror du kan ta noen øl med god samvittighet jeg,vi må jo kunne kose oss og leve normalt selv om man prøver.

Var foresten ute med ei venninne i går.Var vel hjemme rundt 3 så formen er ikke helt topp i dag.Syns jeg husker jeg mista hele halvliteren på dansegulvet:-/ herregud,dritings! Uff skal ikke vere enkelt.

Ja nå skal endelig sambo ta prøva si,i morgen kl.8.00.Tror han velger å få det gjort på sykehuset,kunne jo bare tatt en runde i senga også menmen så lenge han klarer prestere på et rom der nede så er det greit;-)Nå får vi visst resultatet ganske kjapt sa de,et par dager så det er veldig bra.

Ellers så er det lite nytt her,tirsdag begynner jeg på pergo.Blir godt å komme i gang med det.

Snakkes vennen,klem..

Skrevet

Hei hei

Nå er det virkelig tida for oss!! Tenk om det virkelig hender at vi blir gravide!!!!!!! Får nesten angst jeg...

Håper det gikk greit med sambo din i dag;-)

Jeg skal på ny UL i morra, superspent.

Skrevet

Hei:-)

ja jeg er jo kjempe oppspilt på denne pp.i dag tok jeg 2 tabletter:-) nå SKAL det gå dette her...sambo hadde noe "oppstart" problemer i går,hehe men klarte nå og presse ut noen dråper;-) stakkar....

Er kjempespent å høre hvordan det gikk med deg i dag.

Sender deg masse lykkestøv**********************************************

Skrevet

Takk for lykkestøv, det hjalp :-)

Et mye bedre resultat i dag. Flere store eggposer! skal ha uttak på fredag og forhåpentligvis innsetting på mandag. og så er det bare å håpe.. Sendte melding til sambo i dag om at vi skal lage barn på fredag. "Stilig" fikk jeg tilbake..hmmm rart svar. han er jo også veldig spent nå selvfølgelig.

Er det ikke mange bivirkninger på pergo? Jeg har brukt det en gang og merket ingenting, men hører om mye. Får håpe du slipper det. Fint det gikk bra med sambo din da. spent på svar nå? Det er sikkert i orden:-)

Ellers da? Jobber du om dagen eller? Hvordan går det?

Skrevet

åå gud nå ble jeg glad:-))) innsetting på mandag!!!!! nå skjer det endelig!

Fy flate så spennende....

Hehe kan tenke meg sambo er like spent ja!

Jeg har ikke merka noe til bivirkninger jeg,er enda bare på dag 1 så who knows...mulig det kommer.Går sikkert bra. Men la nettopp merke til at på selve pakken står det 1 tabl. i 5 dager mens på rekvisjonen fra gyn står det 2 tabl.i 5 dager.....hva skjer?? har de 0 kontroll eller?! må ringe i morra for å høre hva jeg skal gjør.Tok 2 i dag jeg...hjelp..

Nå starter jeg på jobb mandag,åpner butikken 15 mars så nå blir det fullt kjør framover med å sette på plass varer og styr.Sjefen sa det kom til å bli lange dager.Jeg blir nok ikke så mye inne på Bim som før men det tror jeg at jeg har godt av;-) er ikke bra å tenke på baby hele tida!

Ellers er ting som vanlig her ja,hvordan er det med jobben din nå? du kommer vel til å bli borte en del framover?

Klem

Skrevet

Kort innpå her igjen..

du må ta det som legen har skrevet. skulle du ikke ha dobbel kur da?? da er det vel riktig.. Dette blir bra:-)

Ja det blir superspennende med innsetting, men det er mange hindre før den tid... finner de egg i eggposene?, blir de befruktet? og vil de dele seg? uff man kan bli deprimert, men hurra så langt!

Skrevet

Hvor er du lykkeliten???

Savner deg jeg nå... ser deg ikke på msn eller.. Har pergo`n tatt livet av deg?? Hvordan går det forresten?? Fått svar på gubbens prøve?

Selv sitter jeg med nerver til tusen. skal ha uttak i morgen og klarer ikke konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Har fordypingsoppgave i norsk hengende over meg, men klarer ikke å holde fokus. Tenkte å få gjort en del nå i vinterferien, men det går shit.. eneste jeg har klart å gjøre er å samle litteratur og haka av på viktige kapittler... UFF!!! Og tida løper ifra meg...Begynte såvidt å lese på noe istad, men havner rett inn her igjen. Sitter på ass.befruktning og leser og leser...men utrolig liten aktivitet der nå på dagen. likevel henger jeg der.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhh! God help me!

Hvor er du...??????? Snufs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...