lita78ღ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #76 Skrevet 4. januar 2007 Slenger meg bare på den, jeg.... AMEN!
lita78ღ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #77 Skrevet 5. januar 2007 hei hei bare raskt innpå før vi drar på hytten.... håper tante fortsatt holder seg unna!!!!! Krysser fingra for deg i helga, vennen! Stor klem
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 7. januar 2007 #78 Skrevet 7. januar 2007 Hatt det fint på hytta? håper dere har kost dere:-) vi har slappa av hjemme,sambo er foresten blitt syk,forkjøla og vondt i halsen.Stakal liten! Jaja er vel ikke lenge til jeg får det:-/ Neida her har ikke tanta komt enda men tok en test i dag og den var selfølgelig negativ.3 dager på overtid.Jeg blir gal av ventinga,hvorfor i helv....kan den ikke komme... da får jeg i det minste ringt gyn.Det ser jeg sånn fram til nå. Er deppa i dag jeg,håper det sitter en spire hos deg nå da for tanta er velkommen hos meg! Velvel snakkes senere,ha en fin kveld! Klem
lita78ღ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #79 Skrevet 7. januar 2007 hei hei..jo vi har hatt det bra. kjeda oss masse og ikke gjort noen ting... :-) Sovet lenge, spist masse godteri, gått tur... Svigers kom også oppover på besøk en tur. Så synd med negativ test..men så lenge tanta er borte, er det håp!! kjenner ei som ikke fikk positiv test før hun var 6 uker på vei... Hos meg er tante på vei nå. knytninger i magen og spor i trusa...er bare glad jeg. Da sender jeg beskjed til Volvat i morra. Ha en fin kveld du også! Klem
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 8. januar 2007 #80 Skrevet 8. januar 2007 Hei snuppelupp! Bra at dere hadde det koselig i helga:-) Så du kjenner tr er på vei..ja men da begynner jo ting å skje hos deg nå da:-)Det er bra.Her er ingenting nytt på den fronten.Var inne på ekspertsvar og hørte med Siri om hvorfor mensen blir senere og senere for hver syklus.Fikk som svar at det kan være noe med hormonene mine.Men jeg kan også være gravid som du sa selv om jeg testa negativt over ikm,skal teste på nytt om noen dager om ikke tr kommer.Så er det nervepirrende venting igjen. Er nyskjerrig(nysjerrig??? hvordan skrives det nå igjen?? hehe herregud!helt vekke i dag) på å høre hvordan det går med det vi snakket om på msn men vil ikke spør om det her inne....noe nytt... hvordan går det med jobben? er ikke lenge til jeg starter opp igjen nå,håper det ikke blir så mye stress at sex livet blir redusert!;o)har en tendens til det her i huset når begge går i full jobb.Nei visst vi begynner å slurve med det prosjektet nå så blir jeg iallefall aldri gravid,har lite sex som det er!Går sikkert bra. Jaja ha en fortsatt fin dag vennen!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 9. januar 2007 #81 Skrevet 9. januar 2007 I dag ringte jeg gyn,mensen er ikke komt men nå er det f.. meg nok!Kjenner at jeg har mensvondt nå så den er nok rett rundt corner`n! Gynekologen som jeg har hatt var ikke der i dag men jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få en time for samtale og utfylling av skjema for prøverør.Sambo har ennå ikke tatt testen da så det må vel gjøres også før søknaden blir sendt!! Nå går han på en antibiotika kur og da vil han vente enda lenger...irriterende.. om han er sta?? jada! Jaja vi får se hva som skjer,er bare letta over å få snakka med de nå. Klem
lita78ღ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #82 Skrevet 10. januar 2007 hei vennen så nå har du ringt gyn...jaja, da er det igang. Kanskje likegrei å sette mølla igang, dere har jo likevel noen mnd å klare det selv på! Er det en ok gyn du bruker eller? Da får du sikkert innkalling snart. Føles utrolig deilig å legge den babylaginga i andres hender! Jeg fikk tantebesøk sent søndag kveld, så nå er papirer sendt på ny. Nå håper jeg virkelig at ingenting kommer i veien. er litt bekymret for cystene gyn så på ultralyden...skulle ikke forundre meg om de skal ødelegge. Da klikker jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hadde lang samtale med sambo her om kvelden. Han mente at forholdet vårt skrantet og at det var fordi jeg ikke hadde følelser for han.. men jeg fikk forklart (gjennom snørr og tårer) at det ikke hang sammen helt sånn. Fikk han til å forstå at det ikke føles bra å ikke "få til" det man har aller mest lyst til, og at to år er lang tid...er ikke rart man kan bli oppfattet som følelsesløs. Blir kanskje det også til tider. lei sex og lei dette mislykkede greiene... Det var godt å snakke skikkelig sammen, og vi kom mye nærmere hverandre. Han opplever ikke dette på samme måte som meg...han synes også det er leit at vi ikke får det til, men tar seg ikke så nær av det som jeg gjør. Men nå forsto han heldigvis!! det var deilig å snakke ut skikkelig. alt for sjelden vi gjør det egentlig Men over til noe annet: jeg får fortsatt en del meldinger da......."hvordan står det til med min kommende hustru?" og greier....har du hørt?? Hmmm, blir jo ltt sjarmert også ...er nok litt syk i hodet jeg. he he..men jeg elsker oppmerksomheten. det får bli med det ;-) tror jeg. Velvel, blir spennende med deg framover nå da!! stor klem
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 11. januar 2007 #83 Skrevet 11. januar 2007 Hei honey... en stund der så begynte jeg og lure på om det var over mellom dere,herregud.Så utrolig bra at dere fikk snakket skikkelig ut.Alt blir jo så mye bedre!Det tar sånn på dette babystyret for begge men mannfolk forstår det ikke like godt som oss,sambo er på samme måte.Men det var godt å høre at han skjønte hva du følte og mente om dette. Neeeei noe cystestyr skal IKKE ødelegge opplegget nå altså,du har vært gjennom mer enn nok.Det er din tur nå uansett. Sitter her og tror seriøst at jeg holder på og gå i spinn,mensen er faen ikke komt enda.Føler meg så irritert og forbanna,i går var jeg drittsur.Sambo prøvde og holde en normal samtale men fy flate så kjedelig det var å høre på det,orka ikke å svare omtrent! Gikk i ja nei svar.(ååå dra nå til helv.. tenkte jeg!?) Og så er det ikke vits i å legge ut mer om at jeg er drittlei av ventinga og usikkerheten til han....Er ikke noe bedre humør i dag kjenner jeg.Holder ikke uuuuut denne ventinga,har bestilt gravitest på billigtester og de bør komme rimelig kjapt ellers.......:-( Oioioi hormonella har komt fram.....gravitegn.....?;-) Han der typen.....har han fått det for seg at dere er skjebnebestemt eller noe sånt? "kommende hustru"? jesus christ....er det bare på tull eller mener han dette her....fint med oppmerksomhet men hvor langt skal det gå?hmmmm jaja er ikke enkelt det der,skjønner at du blir forvirra. Nei skal jeg gjør noe fornuftig i dag så får jeg vel begynne snart hehe,snakkes vennen. Go klem til deg
lita78ღ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #84 Skrevet 12. januar 2007 HERREGUD må den mensen være slik da????????????????????? Hvor lenge siden er det du testet sist? Jeg hadde blitt helt gal, jeg tror jeg...det høres ut som om du blir også ;-) Men er det ikke typisk at det ikke går å snakke om venting og usikkerhet med dissa mannfolka? Virker ikke som om de tenker på det engang..hvertfall ikke slik som oss! Men han typen din må da være litt spent han også? En uke på overtid er lenge!!!! Sist så hadde du vel litt mens hele tiden, hadde du ikke? Får virkelig håpe det ikke er lureri nå...Da banker jeg opp tanta di! Hi hi.. Planer for helga da? Jeg er hjemme alene i kveld. gubben skal på hotellovernatting med jobben. jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Lyst på noe sprell, men er ikke mange som kan være med... Nei vi snakkes, stor klem!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 13. januar 2007 #85 Skrevet 13. januar 2007 God lørdag! (håper du har det iallefall;-) eller er du fyllasyk.... Hvordan gikk det i går,reiste dere til han på fest?? er spent på å høre!! Vi har sønnen hans i helga så vi tar det helt med ro,men skal garantert ut neste helg. Ellers når det gjelder syklus(s)en tenkte jeg å starte el testinga etter tr er komt seg ut dørene.Vet jo ikke når jeg kan vente el så det er like godt å begynne tidlig.Fikk 21 stk i posten i går,så finne den skal jeg nok;-) Ja det må jeg huske å si....Fikk en utrolig fin hilsen fra Channelle2 i dag på mail.Syns det var synd med mensen og det,hun tror ting klaffer i februar så det bli spennende å se.Var jo snilt av ho syns jeg! Er du ferdig med mensen? hva skjer med deg framover nå? Velvel ha en fin kveld vennen
lita78ღ Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #86 Skrevet 13. januar 2007 Hei på du! Jeg har en "grei" lørdag... jeg og venninna mi drakk vin i går, og vi havna på fest, ja. Sent vart det også... så er veldig trøtt i dag. Magen var ikke helt mottakelig for mat, men er bedre nå. Skal fortelle senere om gårsdagen. Sambo har kommet hjem og tror vi skal slappe av hjemme i kveld. titte på tv og relaxe... Ferdig med mensen ja. den er forøvrig blitt litt rar synes jeg....før hadde jeg så å si fast 26 dagers syklus. men siste halve året har jo vært så skiftende. helt fra 29 dager til 21....? og når den kommer så er den mens i to dager før det går over til brun gugge (sorry detaljer!). Kanskje det har noe med cystene å gjøre. har hørt at det kan virke slik. Ellers går jeg bare å venter på brev fra Volvat med bekreftelse på oppstartdato. håper det kommer i løpet av uka. Kos dere i kveld dere også!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 14. januar 2007 #87 Skrevet 14. januar 2007 Merkelig at syklusen din skifter sånn,men kan hende det har med at man tenker så mye på dette at hormonene blir helt på styr,det tror jeg iallefall for min del.Men kan jo hende det har noe med cyster å gjøre også,vet dessverre ikke(håper ikke det da) Satser på at du får brevet denne uka ja! I dag har jeg rensa akvariumet,fy flate for en jobb.180 liter vann som ska ut! Tar jo 2-3 timer det der.Godt å bli ferdig,trenger heldigvis ikke å gjør det mer en 2 ganger i året da så det er ikke så galt likevel.Ellers så er sambo på vei og leverer junior nå,er så koselig å ha han på besøk føler oss som en liten familie en stund:-) Han er jo 10 år,blir stor aldersforskjell når vi endelig får en liten. I morra reiser jeg til Lillestrøm på messe i forbindelse med jobben,er 4 stk.som reiser sammen.Så det blir først fly til Oslo deretter flytoget videre.Må opp senest halv fem i morgen.oh my god:-O jeg som har hatt fri i 3 mnd!!! jaja kommer vel meg opp på et vis.Kommer hjem onsdag kveld så jeg kommer sikkert ikke innpå før torsdag. Du får ha ei fin uke så snakkes vi! PS!er veldig spent nå på å høre hva som skjedde fredagen....;-)
lita78ღ Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #88 Skrevet 14. januar 2007 Skal du til Lillestrøm?? det er jo bare en time fra meg.. jeg skal dit på fredag. På studier. Hadde jeg hatt fri nå, skulle jeg jammen tatt en tur mens du er der.. Hadde vært artig å møtes, men det kan bli veldig rart også.. Ja ja, du får ha en fin tur, så snakkes vi!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 15. januar 2007 #89 Skrevet 15. januar 2007 Hei hei Ble ikke til at jeg reiste likevel,ble syk i går kveld og har ikke blitt bedre så jeg måtte stå over hele greia.Kjedelig men sånn ble det. Ja det hadde jo vært artig å møtt deg,kanskje vi får anledning til det en gang..hvem vet! Ellers er det ikke noe nytt,det beste er å holde seg under teppet med te og halslinser.Håper det går over like fort som det kom! Klem klem!
lita78ღ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #90 Skrevet 17. januar 2007 hei hei Har egentlig ikke noe å fortelle.... men tråden var så langt tilbake, så måtte hente den. veldig til trafikk innpå her, gitt! Har du hørt noe fra gyn ennå?
lita78ღ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #91 Skrevet 23. januar 2007 Hei hei vennen! Håper det står bra til med deg! Nå er det jeg som er syk.....er skikkelig sylta! Prøver å komme meg på jobb altså... jeg blir jo borte noen dager snart... er så frekk at jeg har tenkt å melde meg syk den dagen jeg skal inn på første ultralyd. orker ikke å involvere eller begynne å bortforklare noe fravær.. Har du vært på hotelltur ennå? eller var det neste uke? Vi hadde det fint i helga. På fredag var vi ute å spiste før vi lå på hotellrommet resten av kvelden. så på tv...spiste godis...hadde sex (x2!!) Var en veldig bra kveld. Havna på byen med venninne på lørdag. det var også artig. Og ikke fyllesyk på søndag (flinke jentene dro rett hjem etter byen..). Sa også nei til visse (!) tilbud om nachspiel ;-) Noe nytt?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 25. januar 2007 #92 Skrevet 25. januar 2007 Hei:-) Her går det bra,kom hjem i går.Var deilig å komme seg vekk et par dager.Koste oss med god mat og gikk og såg i butikker.Ble ikke så mye kos i sengen som vi hadde tenkt...mandag kveld etter en runde fikk jeg plutselig noe merkelig utflod.Kom litt rødt og brunlig i trusa og på papiret.Skjønte ingenting! Varte til i går,lurer på hva dette var jeg altså.....merkelig.Har du noe formening om det? Kan vel ikke være el? for den skal jo komme den 30....ikke godt å skjønne seg på denne syklusen min.Gud som jeg ser fram til timen den 14......!!! Så du har blitt syk du...uff...håper du har komt deg nå da.Er så kjedelig det der.Er enig med deg at det er best å melde seg syk den dagen du skal på ultralyd,ikke noe vits i å blande jobb og privatliv syns jeg.Jeg håper bare at alt ser fint ut og at du ikke får noe mer tull med oppstarten. Ellers så skal jeg på møte i dag med jobben,presentasjon av alle som skal begynne.Blir spennende.Får sikkert vite når det blir opplæring i Bergen.Var jo snakk om 2 uker(!) opplæring der! Syns det var veldig leeeenge jeg da.Menmen vi får se. Vi var også på fest i helga,sambo var med så jeg var veldig snill.. hehe;-)hun jeg var ute med er nettopp blitt singel så der er det full sjekking igjen...nå skal hun ha meg med ut hver helg men jeg er jo faktisk ikke singel! virker som hun tror det... litt irriterende faktisk! Jaja uansett fy flate for en søndag...tror det er den verste dagen jeg har hatt på lenge.Det er jammen sant at dagen derpå blir verre med åra.Drakk ganske mye da,ei vinflaske og utallige øl så er ikke så rart kanskje;-) Noe nytt hos deg? Ser du logget deg på nå,kanskje du har tid til en prat...uansett så får du ha en fin dag vennen! Klem
lita78ღ Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #93 Skrevet 27. januar 2007 Hei vennen, og go lørdag! Er det ikke herlig med helg?? Nydelig vintervær er det også! skulle vært ute og suget tul seg noe sol, men klokka går...jeg er nødt til å lese i dag. har hatt kaffebesøk av mamma og pappa, så har allerede surret bort mye tid. Har du fått noe klarhet i den utfloden som kom? merkelig det der...jeg har ikke peiling på hva det betyr....har du tatt grav.test eller at mensen kom? Mange har jo blødninger og utflod. Du får nevne det til gyn når du skal dit. Jeg har startet med spray i dag! Helt utrolig at dagen endelig har kommet. Måtte betale 1200,- kr for to sprayflasker. trenger kanskje to til også, får se hvor lenge de varer. er utrolig spent på om jeg får bivirkninger...hetetokter og humørsvingninger er vist veldig vanlig. (det siste har jeg forøvrig bestandig..he he). Hodepine, nedsatt sexlyst, forandring i hårvekst...++++++++++ Håper jeg slipper! Men jammen har dem satt opp prisen på nyåret. fikk giro rett før jul på 48800,- (for tre forsøk). Nå var det gått opp til 50000 og noe (1 jan), så jeg..men jeg betalte det jeg hadde fått giro på, jeg. Satser på at det er ok. Tror ikke det er lurt av dem å gå opp i pris, de lå jo i utgangspunktet et par tusen over andre klinikker i Oslo... Vel, får håpe de er desto flinkere da ;-) Hva gjør du i helga da? vi hadde besøk i går av noen venner. spiste pizza, så tv og skravlet. veldig hyggelig. Tror det blir rolig hjemmekveld i kveld også. føler litt på at jeg ikke burde drikke nå...men er ingen fare mens jeg bare går på spray visst... samtidig tenker jeg at det kanskje, kanskje (forhåpentligvis) er siste helgene på ni mnd... kanskje jeg burde ta meg en fest? Håper hvertfall di får ei fin helg! jeg må hive meg over bøkene:-((
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 28. januar 2007 #94 Skrevet 28. januar 2007 Heisann:-) Åååå ENDELIG har du fått begynt på spray,litt rart også da.. nå er det virkelig i gang,er det ca en mnd.nå fram til uttak eller hvordan er det? Håper jammen for din del at du ikke får noe bivirkninger ja.Men det er vel ikke alle som får det heller så vi får håpe du er en av de. Fy flate så dyrt det er(!!!),vi må jo ta opp lån skal vi klare den summen.Men det er selfølgelig verdt det.Jeg er virkelig spent på dine vegner nå,skal sende deg gode tanker framover,håper det hjelper:-) Så et innlegg fra deg om akupunktur,det tror jeg er veldig bra.Lest om at det skal hjelpe på de som har problemer med å bli gravid.Prøv det! Ellers så har vi kost oss hjemme i helga med sønnen hans.Var en tur i bursdagselskap hos søstera hans i går,klarte å trykke i meg for mye kake og kaffi,hehe ble litt småkvalm av hele greia! jaja! Det er jo et nydelig vintervær her også,endelig kom snøen.Men i kveld er det blitt mildere så det blir nok fort slapsete:-/ Venter el i overmorgen,var inne på ekspertsvar og spurte om utfloden jeg fikk den gangen og hun sa at det kan være normalt med småblødninger en gang i blant så jeg slår meg til ro med det.Hun spurte om jeg hadde vært gravid men jeg testa jo negativt 3 dager etter forventa mens så det er ikke godt å vite hva man skal tro.Har ikke tatt grav.test nå,kanskje jeg burde det?? skal iallefall nevne det for gyn.Uansett så ser jeg framover og satser alt på at det klaffer denne pp. Vi snakkes,lykke til med lesinga:-)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 31. januar 2007 #95 Skrevet 31. januar 2007 Hei vennen! Tenkte jeg måtte få opp tråden igjen. Håper det går bra med deg,hvordan går det med sprayen...håper du ikke har fått bivirkninger? Klemmer fra meg
lita78ღ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #96 Skrevet 31. januar 2007 Hei hei bra du har hentet tråden...så for meg mye leting nå:-) Ingen bivirkninger på sprayen ennå heldigvis. Desverre har jeg blitt syk igjen! Skjønner ikke at det er mulig, var jo helt sylta forrige uke... ikke forkjøla nå, men det river i bringa og har feber. Jeg pleier jo aldri å være syk. Var hjemme fra jobb i dag, hadde ikke sjans....problemet nå er jo at jeg hadde tenkt å melde meg syk neste onsdag (UL). Men det blir jo teit nå.. Går jo utover elevene mine. er ikke greit med vikar sånn på sparket. en gang kunne gått, men ikke to onsdager på rad. Søren! Hvordan har du det? mere utflod eller? Ellers har jeg ikke noe særlig å fortelle...jo, bortsett fra at jeg har bestil akupunktur da. det blir spennende.. Klem
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 31. januar 2007 #97 Skrevet 31. januar 2007 Uff nei blitt syk igjen du da..:-/ er ikke noe gøy det,,kan jo hende det er pga sprayen også? hm nei ikke vet jeg.Ja det er jo dumt siden du skal være vekke neste onsdag også.Men det ordner seg vel,det må jo det!Men jeg skjønner problemet... Har ikke fått noe mer utflod nå,heldigvis.Går bare og lurer på om jeg har oversett el,har bare fått negative tester.Kan hende det var el jeg hadde med den rare utfloden og da kommer vel mensen snart i tilfelle.ÅÅÅÅÅ blir gal av å gå og lure/spekulere!!!!!!! Fy flate så glad jeg skal være når jeg en gang blir gravid,MØKKA lei av el testing,temping osv.. Jamen så bra at du har bestilt deg akupunktur!! Hva koster det der hos deg?Tror jeg også skal gjør det!Det må da hjelpe. Snakkes vennen og bli fort frisk igjen. God bedring! *Trøsteklem*
lita78ღ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #98 Skrevet 2. februar 2007 Hei hei vennen! Jeg sitter her fortsatt syk jeg. dette er dritkjedelig. feber og greier..var hos lege i dag for å finne ut om det er influensa, og det var det selvfølgelig. også var han så snill at han skrev ut sykmelding t.o.m onsdag... så da trenger jeg ikke bekymre meg mer for det.. Når det gjelder akupunktur, så glemte jeg faktisk å spørre om prisen....det var kanskje litt dumt. men det kan vel ikke være helt sinnsykt. Har hørt mye positivt om det hverfall, så det er vært et forsøk. Det må jammen snart bli din (og min) tur til å bli gravid nå!! verden er søren ikke rettferdig. var jo ei kjærring på over 60 (var det 67?) som nettopp ble mor. Fy faen! God helg!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 4. februar 2007 #99 Skrevet 4. februar 2007 Hei ) Hvordan har helga vært?Er du begynt å komme deg?Flaks at legen sykemeldte deg så lenge da:-) Da ordner det seg! Ja helt enig med deg...at folk i 60 åra klarer å få unger er helt utrolig,blir nesten forbanna på sånt! at det er urettferdig det er helt sikkert.Men nå skal det jaggu ikke bli lenge til vi har en i magen. I dag må jeg begynne å pakke,er spent på hvordan det blir å ligge på hotellrom i 9 dager.....er heldigvis ikke alene om det,reiser med 2 andre.Egentlig skulle jeg være der til og med den 15 feb.men så skal jo jeg til legen så da reiser jeg hjem 13:-)(heldigvis)er visst ingen som har lyst kjøre i morra hehe,bedre å sitte på tydeligvis.Blir vel jeg som må selv om bilen vår ikke akkurat er trygg på vinterføre,bmw vettu! kjelke! Jaja går nok bra. Blir en stund til vi snakkes igjen så jeg ønsker deg masse lykke til på onsdag:-) Stor klem fra meg
lita78ღ Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #100 Skrevet 10. februar 2007 hei hei, endelig helg igjen! Håper du har det bra på kurs! Har ikke mange ordene å si, men tråden var så himla langt tilbake... jeg sprayer og sprøyter på harde livet nå. litt stolt over å klare å sette sprøyta sjøl...men må jo det. er bare som en insulinpenn. ikke vanskelig, men rar følelse å stikke seg selv. Akupunktur er jeg også igang med... håper vi snakkes på msn snart. Klem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå