Gå til innhold

"lykkeliten" og "lita78" ---tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

"feil" side av 20 tallet er helt topp, det... men det går så utrolig fort!! synes jeg er 19 enda jeg. Har en lærling på jobben som bare er 19. han er kjempesøt.... drømte om han her om natta (det var noe kyssing og sånn..thi hi). Jeg ble dritflau da jeg møtte han på jobb igjen. Gamle røya kikker på unggutta, vettu... he he..

Versace har gode parfymer. jeg har en som heter versace woman. vet ikke om det er den samme. mørk rosa flaske med krone på toppen. super god!

Blir kort nå, skal bort på kaffe at foreldra til sambo. ha en fin kveld du også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei igjen!

sett noe til mensen eller? er så spent jeg...

Skrevet

heihei

har ikke sett noe til mensen enda,men har vondt i magen som om den kommer hvert øyeblikk i dag.Tror ikke jeg er så heldig å bli gravid denne mnd heller:-/ Ser egentlig bare fram til januar så jeg kan ringe gyn igjen.Menmen har ikke mistet håpet helt enda.

Hvordan går det med deg da? Noen planer i helga? Morsom den drømmen du hadde foresten:-)) har drømt noe lignede selv om en kollega.Hehe,er merkelig å møte personen igjen for føler jo at det har skjedd! Ja tenk å være 19 igjen...føler meg også som det men ser vel ikke ut som det lenger! Han jeg rota med den gangen vet du..han var 22 og jeg følte meg som den gamle kjerringa..hehe morsomt og da! Uff jaja.

Vi skal på julebord i morra og har lyst å drikke! Får ta en test i morra om ikke mensen kommer...hjelp..

Klem

Skrevet

Hva sa testen?

Nå sitter jeg på lørdagskveld og skriver på oppgave. begynner å bli MEKTIG lei, men jeg må jo bare komme meg igjennom. Var på peronalfest i går, hadde det utrolig gøy. skulle egentlig på julebord med håndballaget i kveld, men orker rett og slett ikke... det er så mye om dagen. så nå jobber jeg litt, sambo ser fotball på tv. vi skal leie oss en film og kose oss hjemme i kveld. det blir bra!!

kos deg masse i kveld, spire eller ikke!

Vi snakkes, vennen!

Skrevet

Testen sa negativt,ikke noe stor bombe det.Spotter litt i dag også.Jaja like greit!! Nå sitter jeg å drikker øl,nam godt!Gleder meg til festen i kveld:-)

Har du begynt å pynte til jul eller? Jeg er nettopp ferdig så nå henger stjerna og skinner...koselig.

Stakkar...jobber hele tiden du? Godt du fikk deg en fest i går da:-)

Blir litt kort nå,må kle på meg kjolen:-)

Da må dere kose dere med film i kveld:-)

klem

Skrevet

hei hei og god søndag!

Fyllesyk i dag eller...?????? Håper ikke det da;o)

nå er jeg mett som f... har akkurat trøkket i meg en kebabtallerken. skikkelig digg da....hmmmmm. det er egentlig skikkelig dagenderpå-mat, men det var like godt i dag. Har sittet foran denne helvetes maskina stort sett i hele dag også. bortsett fra at jeg sov veeeeeldig lenge, også har jeg drukket kaffe med ei venninne. Men nå har jeg lagt ut oppgaven min til responsgruppa mi, så får jeg høre om jeg burde gjøre noen forandringer før den leveres. kjekt med et sånn system.

hvordan hadde du det i går? ble det noe cognac? hi hi...

Skrevet

Hei:-)

Var kjekt i helga,ble godt brisen.Drakk heldigvis ikke cognac...hehe.Vi dro faktisk hjem ganske tidlig,rundt 1-halv 2 var ganske kjedelig ute så da gikk vi heller og la oss.Men "festen" stoppa ikke der.....rett før vi la oss så vi litt på tv10000 og du vet hva som går der om natta..;-) de holdt på med analt og da fant vi plutselig ut at vi skulle prøve det.

Har lest om folk som har fått den sterkeste orgasmen ut av det,men da har de nok gjort det noen ganger(!) for jeg syns det var ganske vondt i begynnelsen men det kom seg etterhvert og det ble deilig! Merkelig men det var det! Vi kommer nok garantert til å gjør det igjen!

Sambo er jo så fornøyd for tida..han syns det var helt topp selfølgelig og vil bare mer..vi har piffa opp sexlivet vårt noe helt enormt og det er jeg glad for! syns det er nødvendig å eksperimentere litt jeg da..

Har du prøvd det? håper du ikke blir sjokka av meg altså og syns det er rart,ekkelt... jeg har jo alltid tenkt at jeg aldri kommer til å prøve det men tok feil der...

Velvel nok om det temaet,har iallefall fått tankene bort fra babylaging i helga!

Tr er her for fullt i dag,kjedelig.

Hvordan går det med deg,når venter du mensen nå? er jo en stund siden du hadde el...kjenner du noe utenom det vanlige??

Klem

Skrevet

Hei hei

Fy så ekkel du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neida...he he..... ha analsex så det tyter ut av munnen, for min del! ;0)))) Fint at dere har piffet opp sexlivet, det kan trenges i disse babylaging-tider.... Vi har ikke hatt analsex sammen, har vel egentlig aldri vært et tema heller. Men jeg prøvde det med en annen for veldig lenge siden. Da kom det litt brått på, for å si det sånn....så jeg var uforbredt og heller ikke tenkt over om jeg ville. så det ble ingen kanonopplevelse. Men ser ikke bort ifra at det er ok..

Jeg går å venter på mensen ja. litt tidlig ennå, er på dag 21 i dag. Har jo vanligvis 26-29 dager. Bortsett fra de siste to gangene. 21 dager og 24 dager.... den kan gjerne komme nå, slik at jeg kan sende inn paiprene om ivf-start. Den dagen blir det bare tre uker igjen til jeg starter å spraye...... nesten så jeg skjelver når jeg tenker på det. Har fulgt med på noen inne på ass.befr. forumet, og Gøril er endelig gravid. På tredje forsøk. jeg blir så gla!!!

Kjenner ingenting "uvanlig" nei.... tenk om det hadde festet seg en spire nå du! det hadde vært no! Hadde foresten el-slim to-tre dager etter jeg hadde det første gang. kan det tyde på at kroppen prøver å slippe egg, men ikke får det til tro?

Lurer på når det blir vår tur....

Stor klem

Skrevet

Hei:-)

Ja det blir spennende for deg framover,er jo ikke lenge til du er i gang.Men jeg håper og krysser for at du ikke får mensen i det hele tatt nå.

Mulig kroppen prøver å få til el selv om slimet kommer,lest om at man kan ha slim uten at egget slipper, men satser jo på at det har gått bra for deg denne gangen.

Sjekka Bc i dag og den viste el den 19 des istedenfor 17 som den har vist hele november.Er jo umulig å vite når dagen er for den forandrer seg jo etter noen dager med mens...men vi har truffet med samleie uansett så det er visst en annen grunn til at det ikke har gått.

Jaja.. ellers da? hva skal du i helga? Her blir det innkjøp av presanger til fam til sambo.Stesønnen(!) min kommer i kveld så det blir koselig det.

Ja sambo er foresten begynt på antibiotika,skal gå på det en ukes tid.Tror du dette kan være uheldig i forbindelse med prøving? har hørt ett eller annet om at sædcellene kan bli svekka?

Håper ikke det i tilfelle,for vi har avtalt at han sjekker seg om det ikke gikk sist mnd.

Må stikke,snakkes vennen:-)

Skrevet

ja det er vel på tide at han også sjekker sine svømmere, er det ikke??? selv om alt sikkert er bra..han har jo gjort deg gravid før! skjønner ikke hvorfor det ikke klaffer for dere egentlig... er ikke lett dette her. er egentlig litt deppa om dagen. ting føles litt tungt. synes tida går så sakte, samtidig som den flyr ifra meg. kunne så ømske jeg kunne skilte med en graviditet snart...akkurat nå føles det som om det aldri skal skje meg. er skikkelig pessimist om dagen, og innbiller meg at prøverør heller ikke vil funke for oss. det er sikkert noe mer galt enn det de har funnet ut... trodde jeg hadde full jobb etter jul, nå ser det ut til å forandre seg, vet ikke hvor mye det blir. fikk dårlig tilbakemelding på en oppgave jeg skrev i norsken. nynorsken min suuuuger! uff... ingen penger, ingen spenning i hverdagen...Ingenting artig!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!

hva skal man gjøre? prøve å smile til verden kanskje?? :o) :o) ja ja, ting ordner seg alltid. mandag er bare en forferdelig dag.

Har du forslag til gave til mamma? Hva ønsker en 56 år gammel dame seg, tro? hva vil hun bli skikkelig glad for?

så den tingen viser el på forskjellige dager...hmmmm ikke lett da....men det er jo bare å kjøre på over hele perioden da!! Pass på at det kommer i riktig "hull" da! he he..nei nå var jeg stygg med deg...men du tåler en spøk ikke sant??

hva skjer på jobbfronten din da? får du støtte fra NAV nå eller?

hvor gammel er stesønnen din?

Kos til deg!!!

Skrevet

Heia!

Eg skulle hjelpt deg med den oppgåva di! Eg er god på nynorsk sjølv om eg skriv på bokmål;-) Har hatt nynorsk på skulen heile vegen!men er enklere å skrive bokmål syns jeg da. Var dumt at det ikke gikk så bra med den da! Men du får vel flere sjanser? Stå på,du er jo så flink så det ordner seg nok med jobben.(nå er jeg sikkert irriterende positiv her men alt går som regel bra til slutt)!

Når begynner du på spray,er vel ikke så lenge til det nå?Sikker på at spiren sitter hos deg på første forsøk.

Var på intervju med Plantasjen på fredag,tror det gikk bra.Han distriktsjefen sa iallefall at han trodde jeg kunne bli en sabla god selger og at han likte folk som var rett på! Virka veldig positivt! Fikk litt sjokk for jeg var nervøs og følte meg ikke som en person som var rett på men...hehe.Heldigvis leste jeg om butikken på nettet så jeg hadde litt å komme med! Så ringte de på mandag og ba med komme på intervju nr.2 i kveld kl.18.skal møte daglig leder og ass.butikksjef.Spennende men liker ikke sånne ting jeg.Jaja det går vel.

Nå er jeg registrert hos Nav ja,blir befriende å få seg jobb og tene penger igjen.Begynt å bli seriøst lei av å gå hjemme.Da jeg slutta i den andre jobben tenkte jeg at nå blir det sikkert masse tid til å slappe av og få spiren til å sitte men det er ikke tilfelle nei.

Nei hvem vet hvorfor jeg ikke blir gravid...han kommer ihvertfall i rett hull hehe;-))kanskje det har med at egget ikke blir fanga opp i egglederen hver mnd?? uff nei vet ikke.

Presang til mamma ja..Jeg kjøpte faktisk en kopp med navnet hennes på.Sånn fin rød en med rosemaling på og et skjærebrett med navnet på hytta.Bestilte fra Nytt og Nyttig bladet.Hun ville ha noe på hytta så det blir fint å ha der.Hva tror du om det?noe for moren din...

Til sambo kjøper jeg en genser og termos,greit nok!Sønnen hans blir 10 år i desember.Stor gutt etter hvert! På tide med et søsken...

foresten så var jeg og sambo hos fotografen og tok noen bilder som vi skal gi til svigers,det tror jeg de liker og få.

Juleklem fra

Skrevet

Plantasjen blir spennende! klokka er 18 nå, så da er du vel der. sender gode vibber-_-_-_-_-_----____------___--_-----_--------___--___---__-------__

Sabla god selger, ja! det er jeg sikker på at du er. Plantasjen er jo en bra butikk.

Takk for tips på gaver! Noen ganger står det bare stille.... tenkte litt på om hun skulle få en fotpleietime, men vet jo ikke helt om hun faktisk vil like det. skulle tror det ville vært deilig å få stelt bena skikkelig, men ikke alle som har lyst til å ta frem føttene.. ille at jeg ikke kjenner mamma bedre egentlig.

Var dere hos fotografen? Så kuult!!! ja det blir de sikkert glad for..svart/hvitt eller? hvis du får de digitalt må du sende over så jeg får se..

Til svigers har vi fått laget hytteskilt. sånn stort i tre som bokstavene er skjært ut. Mangler bare å behandle nå, så er det ferdig.

Du kan få hjelpe meg med nynorsken senere du..har flere oppgaver som skal skrives på nynorsk. ett refleksjonsnotat nå før jul, og så en fordypningsoppgave etter jul.... Nei du skal få slippe det altså. det tror jeg blir mye jobb ;o) he he..

Fikk foresten mensen i dag! så 3 januar blir spraystart. begynner å grue meg litt nå...men mest for min egen skuffelse om det ikke skulle klaffe. MEN: må tenke positivt nå!

Gleder meg til å høre om siste intervju i dag. Jeg tror du får jobben...

Skrevet

Heihei

oioio ikke lenge til du begynner å spraye!! ååå blir jo så spennende framover...

Ja jeg fikk jobben! Vibbene som du sendte kom godt med!Thanks!,begynner 1 februar så nå skal jeg nyte fridagene godt fremover:-) men gleder meg til å få et "normalt" liv igjen!

Nettopp komt hjem fra handletur,folk er jo helt stressa og bare kaos nå for tida.Fy flate for et drittvær det er,regnet tar jo aldri slutt,nå hagler det visst...Ser ikke ut som det blir snø til jul,kjedelig.

Har foresten sendt deg et bilde av meg og samboer.Håper du har fått det! Har du bilde av deg og samboer må du bare sende:-)

I helga skal vi på besøk til svigers,levere presanger bla.

Hva har dere planer om?

Blir kort nå må lage middag.

Snakkes

Skrevet

hei hei

Gratulerer med ny jobb!! da kan du nyte fridagene dine fram til 1 feb. Misunner deg litt...men for all del. jeg skal også ha mye fri nå. først nesten to uker juleferie, og så har jeg egentlig ingen jobb før 2 uka i januar. så nesten 3 uker.....jippy!

I kveld har vi vært på julekonsert i kirka. pleier ikke å være så mye der, men vi fikk billetter fra jobben til sambo. Tor Endresen, rune Larsen, Anita Skorgan og Marian Aas Hansen. veldig bra, og skikkelig stemning. traller rundt på julesanger nå... ellers har jeg hatt fri i dag. har vasket kjøkken og stue rundt....med litt hjelp av mamma. hun er snill altså..

Jeg har fått bildet av dere. skikkelig stilig! også så mørk og kjekk sambo du har! skal sende over ett av oss også snart. tror vi har ett bra fra vi var i Praha i sommer. skal sjekke..

i helga skal vi til et vennepar på rakfisk. spiser du det? jeg synes det er kjempegodt, men akkevitten må jeg tvinge ned....Men det er på lørdag. i morra skal vi ikke mye. jeg skal hente noen gardiner jeg har kjøpt. Kjøpte noen for noen uker siden, men ble ikke fornøyd. så nå har jeg handlet nye igjen....sambo er litt oppgitt. he he.. Fant noen på Black desig som jeg likte...

Gooood helg, og kos dere hos svigers!

Skrevet

Nå fikk jeg endelig litt tid til å skrive her,hektiske tilstander nå rett før jul.Hvordan går det med deg i julestria? Skal du jobbe hele uka eller?

Jeg er så og si ferdig med gavene,sambo igjen.Deilig!

Håper dere koste dere i helga med rakfisk og greier! Jeg har ikke smakt det men er sikkert godt det..

Så gøy at du syns bildet var fint,var sikker på at det så helt rart ut når lille meg hang der og dingla på ryggen hans hehe,men det var faktisk det vi begge ble mest fornøyd med når vi fikk se det.

Ja vi hadde jo planer om å gå på den konserten med tor endresen også men så ble det ikke.Angrer på det nå,var sikkert kjempefint.

I kveld er planen å pynte juletreet her,reiser til Florø til mamma og de på torsdag.Må nesten ha et tre her hos oss også.Rart med det!

Ellers så har jeg el i morra,har testa noen dager og streken blir mer synlig for hver dag.Håper den slår ut skikkelig i morra.

Tenk om det kan gå denne mnd....håperhåperhåper...

Snakkes vennen

klem fra

Skrevet

Fant et nydelig dikt som du må lese....:-)

Det var en gang et barn som var klart for å bli født

Så en dag spurte barnet Gud:

"Si meg, sender du meg til jorden i morgen, men hvordan skal jeg kunne leve der, så liten og hjelpeløs"?.

Gud svarte kjærlig:

"Blandt alle engler, så velger jeg en til deg.

Hun vil vente på deg og ta vare på deg"

"Men si meg, Gud, her i himmelen,

så gjør jeg ikke annet enn å synge å smile.

Det er nok for meg til å bli lykkelig. Hvorfor må jeg dra?"

"Dine engler vil synge for deg og vil alltid smile for deg, hver dag.

Og du vil føle englenes kjærlighet og være lykkelig"

"Og hvordan skal jeg være i stand til å forstå at mennesker snakker til meg, hvis jeg ikke forstår deres språk?"

"Dine engler vil fortelle deg de vakreste og søteste ord som du noensinne har hørt, og med mye tålmodighet og omsorg, dine engler vil lære deg å snakke"

"Og hvordan gjør jeg det når jeg ønsker å snakke med deg?"

"Dine engler vil folde hendene dine og lære deg hvordan du skal be"

"Jeg har hørt at det ikke er snille mennersker på jorden, hvem til beskytte meg?"

"Dine engler vil beskytte deg selv om det betyr et risikofylt liv."

"Men jeg vil alltid være lei meg fordi jeg vil ikke se deg mer."

"Dine engler vil alltid fortelle deg om meg og vil lære deg hvordan du skal komme tilbake til meg, men uansett vil jeg alltid være i nærheten av deg"

Akkurat da var de stor ro i himmelen, men en stemme fra jorden kunne likevel høres og barnet skynde seg fort å spørre mykt: "Å Gud, hvis det er meningen at jeg skal forlate deg nå, fortell meg engelens navn"

"Dine englers navn er ikke viktig i det hele tatt, du vil kalle din engel - Mamma"

Skrevet

Hei hei vennen!

kom på at jeg måtte forte meg å skrive noen ord til deg i kveld. du reiser jo i morgen!

Jeg har tatt juleferie i dag, det er skikkelig digg!!!!!!! skal ikke på jobb nå før 2 januar. Jippy!!! Fikk tilbud om noe ekstrajobb etter jul i dag også. Noen norsktimer på avdelingen for alternative læringsarenar... blir en utfordring det, men artig håper jeg. To av klassene jeg har hatt i høst var ferdig nå, så litt rart å si farvel.... de skal opp til fagprøve i januar. veldig spent på deres vegne.

Nå gleder jeg meg bare til å ha fri. skal gjøre noe husarbeid i morgen og fredag, men så skal jeg BARE kose meg og slappe av. sove lenge og ha masse sex. plutselig er det 3 januar og spraystart. Har ikke fått bekreftelse med giro pg resepter ennå, men skal ta en telefon i morra om det ikke kommer da.

Fint dikt foresten. Vi er klare engler både du og jeg, ikke sant. Det skjer vel snart. 2007 er året!!!

Hvis du ikke er på nett hos din mor, så snakkes vi vel ikke på en stund....Ønsker deg og sambo en riktig god jul!!!!

Skrevet

Heisann!

Innom en liten tur for å ønske deg og din ei God Jul!

Lite snø her hos oss da...,er ikke helt det samme uten menmen jul blir det uansett:-)

Kos deg vennen:o)

Juleklem fra

Skrevet

GOOOOOOOOD JUL!!!!!!!

Håper du hadde en fin kveld i går. vi hadde det veldig bra. Fikk utrolig mange fine gaver. Blant annet ny trillekoffert, cd med U2 og Josh Groban, wok, gavekort, undertøy, smykker m.m.... Ble veldig bra.

I kveld er det fest! Vi er alltid hos et vennepar 1 juledag. Tradisjoner.... håper det dukker opp noe folk som ellers ikke er med. Er jo flere "hjemme" i jula....

Ellers en dårlig nyhet. På grunn av at blodprøvene (som ble tatt 15 nov. dritlenge siden!!!!!) som viste grenseverdi på antistoffer mot rødehunder, må forsøket vårt utsettes 1 mnd... måtte vaksinere meg på nytt, og så skal den virke i 2 mnd før jeg blir gravid. Fy jeg ble forbanna!!!!!!!!!!!!! Hadde jeg fått svar litt før så hadde jo dt gått fint. Gudsjelov fikk jeg komme inn på smittevernkontoret på fredag, så det var jo raskt. Da kan jeg hvertfall starte neste periode.

Når har du IKM?

Fortsett god jul!!

Skrevet

God romjul:o)

Ja hadde det kjempefint vi på julafta.Fikk bla smykke,juleservise,genser,lysestake.Maten var bare kjempegod åååå kan jo spise i flere timer hehe!

Vi reiste hjem igjen 2 juledag for å gå på byn,var gøy.Ble godt påan!

Hadde dere det kjekt på fest da?

Så uheldig du skal være da med å få begynne prosessen......det er jo for gale at du ikke har fått vite dette før.Er ikke noe gøy og gå og vente sånn.Du får holde ut og være tolmodig selv om det ikke akkurat er lett heller.

Nå har jeg mens rundt den 3 jan.Har testa for el lenge nå men fant den ikke så kan hende den har uteblitt.Kjøpte sånne digitale tester på billigtester i går,de viser klart om el er eller ikke.De stripsa er jo det så usikkert med syns jeg.Så da prøver jeg digitalt neste pp og håper den finner el.

Jaja får lage litt middag nå.

Snakkes honey;o)

Skrevet

hei hei vennen

fint du har hatt det bra i jula. blir spennende å se om du får mens til normal tid hvis du ikke har hatt el da? (om el har vært der satser vi på mens ikke kommer i det hele tatt).

Nå er romjula snart over...har ikke lyst på arbeid igjen, men det går vel greit når man først er i gang. 1 dag var vi som sagt på fest. ble et fyllekalas uten like...men det er nå så. 2 og 3 dag var rolige. så på tv og var på familemiddager. var en liten tur ut på 4 dag, men det var skikkelig nedtur... i går ble det jammen en fest til, og jeg var hemmat ved 9.30 tida....gjett om det var en sur en her..? han var nemlig ikke med. Havna på et eviglangt nachspiel hos han jeg har fortalt om før. det skjedde ikke stort da. Men han ville ha meg, og sa han ville vente på meg om jeg ville gå fra sambo...he he.. det vil jeg jo ikke, og forklarte at vi faktisk ønsket barn og div.. men koselig med oppmerksomhet;-)

Fikk akkuratt inn en veeeeeldig våt katt nå. Ikke lenge før han kommer opp i fanget, tenker jeg.. det har regnet i hele dag. og regnet fryser på vegen, så det var sinnsykt glatt i stad. Var i veien for å hente et dig.kamera jeg hadde bestilt. fikk gavekort til jul som vi brukte. det var jammen på tide med nytt kamera. kanskje jeg sender over noen bilder etterhvert.

Vi får snakkes!

Skrevet

Heeei:o)

Ja så er hverdagen tilbake,litt godt på en måte også.Dagene blir slappe med mye mat og julefilmer.Var på fest en kveld i jula,det var faktisk nok.Dagen derpå blir verre og verre føler jeg,helt ødelagt hele dagen.Lurer på hvordan det blir når jeg er 40....jaja den tid den sorg!

Hehe må bare le når jeg leser at du har vært på nachspiel med han typen igjen,ble det litt nussing eller;-)han gir seg visst ikke så lett...er han stilig?? liker som regel de som er mørke og sjarmerende jeg da...

skjønner jo at sambo blir litt snurt når du kommer tuslende om morningen,hihi nei syns det er morsomt jeg for det er jo som å lese om meg selv,når humøret er der!

Hvordan ligger du an i syklusen? jeg har komt litt ut av det etter jula.

Venter tr denne uka,i dag begynte bc å blinke for bekreftet el den 20 des og tidsmessig sex,.Så da hadde jeg nok el likevel uten at jeg merket noe.Kommer til å rine gyn visst mensen kommer nå.

Er i litt dårlig humør i dag, krangla med sambo i går om den hersens testen han må ta,har ikke gjort det enda vettu! blir så forbanne altså.Sa til han at nå må han faen meg ta den og at han ikke skjønner hvor mye jeg håper hver eneste mnd på at det skal gå.Jamen det er ikke noe galt med han....neivel men med meg er det ihvertfall ikke noe galt med! er jo ferdig utreda og alt så jeg tror det ikke før du har tatt testen!! Men han legger liksom skylda på meg uansett.Holdt på å klikke i vinkel! og det skal noe til før jeg blir sint men dette er et så ømtåelig tema at det skal lite til.

Uff kjenner at det henger igjen fra i går... utpå kvelden kom han litt angrende med at han skal nå ta den testen.Men som sagt tror det ikke før jeg ser det.

Nok om det,i dag blir det opprydding og vasking av klær og få gavene på plass i huset.Har for liten oppbevaringsplass til alt men får stue det inn! Lurer på om vi kjøper oss hus i år?..hmmm håper det.

Går det bra med nynorsken? sender deg gode vibber...

Klem

Skrevet

hei

har savna deg nå....

Men nå ser jeg du logga på..kanskje vi kan prates der..

Skrevet

Heisann

Her er en oppdatering på tilstanden min i dag! mensen kom ikke i dag,ingen tegn på at den kommer heller.Har hovne bryst men ikke ømme som de var i går?! Tenk om det er noe der..herregud,har vært oppblåst i magen i flere dager.I tillegg lurte jeg meg inn på spåsidene, der 2 forskjellige spådde at jeg kan være gravid nå....fikk jo totalt sjokk,jeg er jo teit som utsetter meg selv for de forhåpningene altså:-/

For alt jeg vet så kan el ha vært forsinka også..nei det er bare å vente i spenning,uff dette er helt forferdelig...

KJÆRE GUD I HIMMELEN,VÆR SÅ SNILL OG SI AT JEG ER GRAVID!

Jaja nå vet du hva jeg tenker på absolutt hele tiden....

Snakkes,klem fra

Skrevet

Glemte å skrive: AMEN! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...