lita78ღ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 28. oktober 2006 har tr kommet??? tanta mi har forsvunnet ja, og deilig er det! om vi prøver fortsatt? vel..jeg begynner jo ikke akkurat på prev igjen, og sex har vi jo ;-)) så da er vi vel prøvere da?? fikk et tjukt brev i posten i går med masse informasjon og søknadsskjema. det skal sendes inn igjen sammen ed kopi av journalen min. Det var foresten artig å lese den.. men begynner å lure på om det går litt fort i svinga for gyn av og til.. han har skrevet i et notat at mesteparten av høyre eggstokk er fjernet ifm fjerning av cyste....men i papirene fra operasjonen står det VENSTRE eggstokk.. samma det....gravid blir jeg jo ikke. men dette må vi jo finne ut av. jeg underviser på vidergående. på helse og sosialfag. Var på tur med jobben fra torsdag til fredag. kjempebra! masse bra faglig jobbing og bra fest! var i seng halv fem.... opp igjen kl åtte. det var hardt.. traff (selvfølgelig...) en kjekk type som jeg snakket mye med. men da han begynte å mase om overnatting var kvelden slutt. Gutter altså! he he.. holder meg til min kjære jeg nå! i helga skal vi ingenting spes. må ordne opp litt ute. kanskje be noen på mat... får se. Kos deg masse!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 29. oktober 2006 #27 Skrevet 29. oktober 2006 Heihei Da var det søndag:-) Droppa byturen i går og ble heller hjemme med sambo og sønnen hans og kosa oss med god mat,vin/brus:-) og Notting Hill på tv2.Har sett den et par ganger før men den er jo faktisk ganske god etter 3 ganger! tv2 er ikke akkurat den beste filmkanalen heller..er jo bare gamle filmer de sender,jaja sånn er det. Hvordan har din helg vært? Helt merkelig at det står forskjellig i papirene dine...skulle ikke tro at det virkelig er så mye tull internt hos gyn.Som du sier så finner de jo ut av det selfølgelig.Men sånn skal det jo ikke være i det hele tatt! Jeg føler også at de ikke er helt med av og til,en gang da jeg satt i stolen hos gyn og han skulle til å sette inn kontrastvæske,så spør han om det er venstre eller høyre eggl.jeg har fjernet.Da jeg sa venstre virka han helt forvirra og jeg begynte jo og tenke på om det er høyre som er vekke,herregud kan jo aldri vite om en får rett informasjon lenger.Uff ikke noen god følelse akkurat. Når jeg lurte på om dere skal prøve framover tenkte jeg bare at dere kanskje tar LITT lettere på den iherdige prøvingen nå? Vet ikke jeg altså,men tror jeg hadde tenkt sånn iallefall;-) ellers så er ikke tr komtenda,da har jeg tydeligvis ikke hatt el den 14...herregud blir gal av det her. Kjenner fortsatt at det er på gang i magen så den kommer vel om noen dager. Ha en fin søndag:-)
lita78ღ Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #28 Skrevet 29. oktober 2006 har du testet da?? kan jo være at du hadde el den 14..... ;o) Har hatt en bra helg, kvella tidlig på fredag og var ute og spiste på lørdag. veldig godt, og veldig koselig! Ja du har helt rett, jeg slapper mer av nå. har hatt sex to ganger i helga, og har faktisk ikke tenkt på babylaging.... det var veldig ok!! Kanskje det slår til!! he he.. Nå har vi tenkt å se "Onskapen" på tv4. sambo har ikke sett den før. han er forøvrig piss sur pga av tap mot Brann ;o) Ligger på kvallikplass nå, og det bekymrer. Vi snakkes!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 30. oktober 2006 #29 Skrevet 30. oktober 2006 heihei Står til på hedmarken i dag da?:-) Jeg har klart å holde meg unna testen så langt,Har liksom ikke troen denne mnd.heller.Kjenner murringer hele tiden og føler tr er rett rundt hjørnet.Blir bare enda kjedeligere å ta en test som er negativ liksom..av og til begynner jeg å lure på om jeg blir gravid i det hele tatt,blir bare verre og verre disse nedturene. Litt deppis i dag! Kan jo godt hende det er nå det skal klaffe for dere,lest om mange som ble gravide når de minst ventet det.Tror det er sunt å ikke tenke så mye på det for da slapper kroppen mer av. Det er noe jeg burde begynne med,blir helt rar av det her babystyret. Jaja i kveld blir det rolig,sambo skal jobbe i natt litt småkjedelig å sitte alene menmen sånn er det.Får krype opp i sofaen og kose meg med te og tv! Ha en fin mandagskveld:o)
lita78ღ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #30 Skrevet 1. november 2006 hallå på rei! Nå..? hvordan går det? Ble det skikkelig tantabesøk, eller gikk det over? Har egentlig ikke mye nytt å komme med.... sitter i kveld og leter etter fagstoff til en oppgave jeg skal skrive. KJEDELIG!! Pus ligger ved siden av meg her, rett ut. skikkelig slark han altså! Har fyrt ganske bra i æfta -det er dritvarmt her- så han blir vel helt slått ut stakkar.. Har fått kløe nedentil i dag.. (uæææææh!) Blir skremt jeg. sikkert bare noe sopp eller noe (eller kanskje ingenting) men... pleier ikke plages med sånt. Ha en fortsatt strålende kveld!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 1. november 2006 #31 Skrevet 1. november 2006 Go kvelden snuppa! Joa går saktens bra her,har rydda hele huset i dag.Puh!!!Så nå skinner det som det aldri har gjort før.Er visst blitt husmor delux,;-)middagen står omtrent klar på bordet kl.4 hver dag,jeg er til og med blitt stressa når han ikke kommer når han skal for da blir det kaldt!!!!(nå er det kokte poteter og sunn mat det går i her)Jesus christ har altfor lite å gjør på...Var ikke akkurat sånn når jeg var i full jobb,da gjaldt det å løpe i butikken,finne noe super enkelt og komme seg fortest mulig hjem.Savner den tida!!! jaja får nyte friheten så lenge jeg kan! Tanta har tatt seg godt til rette her,skikkelig vondt i magen i dag.Hjelper å være i bevegelse da. Her snødde det i dag,bare litt da sånn at det ble koselig ute.Men håper det ikke kommer noe mer før på julafta det holder! Hmmm kan jo hende du har fått en soppinfeksjon,forresten hørte du noe mer fra han fyren etter han var hos legen eller? for det er vel ikke fra han du har fått noe....? Uansett så har jeg brukt Canesten kjøpt reseptfri på apoteket,den hjelper mot sopp. Får hoppe i loppekassa nå,godnatt..
lita78ღ Skrevet 3. november 2006 Forfatter #32 Skrevet 3. november 2006 så flink du er da! typen din synes sikkert det er herlig med skikkelig middag. det setter min pris på hvertfall;o) Men kan ikke si det skinner her akkurat! ser ikke ut egentlig...nei er vel ikke så ille men skulle vel tatt en sjau! Jeg tror nok det er sopp jeg har fått..klør og også en liten brennende følelse. kjøpte canesten på apoteket istad, så vil jo fort merke om det hjelper. Har ikke hørt fra han ... etter han var hos legen nei. Regner vel med at han hadde meldt fra om det var noe.... har ikke hatt sopp på mange år, men det kan jo komme det. Har foresten sett at du har fått på plass bildet av deg selv. du er jo ei flott jente! Veldig artig å få et ansikt på deg hvertfall:o) Stor klem!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 6. november 2006 #33 Skrevet 6. november 2006 Heihei Hvordan står det til med deg? Har du blitt kvitt den sørens soppinfeksjonen? Jeg har lest at man kan få kløe/irritasjon der nede om man er blitt GRAVID!!!! håperhåper..tenk om det har klaffet denne gangen...vet du ca når du har el denne mnd? Jeg skjønner meg egentlig ikke på syklusen min.Ifølge babycomp som jeg har brukt i et halvt år viser den nå at jeg hadde el den 18 okt.Tempen steg den dagen og dagen etter.Men hadde el vondt den 14 og litt slim tror jeg(?) men fikk vel ikke helt positiv el test heller,men sterk strek var det.Hadde sex den 15 så da traff vi jo tydeligvis ikke så godt om det var den 18.Hva tror du om dette? Jeg skjønner fint lite iallefall.Stoler søren meg ikke på den compen jeg.Uff er et styr.Et puslespill det er det det er! Er du spent på Onsdagen nå? Du må huske å informere meg så snart du er ferdig,tror jeg er like spent som deg her jeg sitter i Førde:o) I helga blir det fest,jippi! Hæla i taket og tenna i tapetet! Det skal bli gøy!Ser fram til å drikke meg deilig berusa:-) Snakkes snuppa!
lita78ღ Skrevet 7. november 2006 Forfatter #34 Skrevet 7. november 2006 hei er bedre "der nede" ja. Ja tenk om jeg hadde vært gravid du!! he he.. el ja..godt spørsmål! er på dag 16 i dag, så går utifra at jeg hadde el i helga. hadde sex på søndag så det er jo muligheter.. Så du bruker babycomp? har jeg aldri prøvd...kunne ønske jeg kunne hjelpe deg der, men jeg suger i å tolke sykluser. men jeg tror det er mange som er gode på det her inne, så du kan jo prøve å spørre. Jeg VAR spent på morgendagen ja! men tror du ikke de ringte i dag og sa de måtte utsette timen vår en uke. jeg ble så skuffet, hadde nesten lyst til å grine. har vært så dom og opparbeidet meg forventninger om at jeg kunne starte denne syklusen, men jeg rekker ikke det nå. ÆSJ!!!!! Vel er ikke dette så fryktelig lenge å vente, men er så lei av å vente!! USJ, ÆSJ og SVARTE FA.... Sorry...men nå er jeg ferdig. Vi er bedt med på hyttetur i helga sammen med noen venner, men har ikke takket ja enda. kan bli koselig det. Ja nå holdt jeg på å glemme....jeg har vært barnevakt i dag! det var så kos. snart 3 mnd stor baby.... masse gulping og bleieskift, men det var jo så koooooselig....jeg vil ha en egen! Ja, ja, vi snakkes!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 9. november 2006 #35 Skrevet 9. november 2006 heisann Så kjedelig at du måte vente en hel uke da...skjønner godt at du blir skuffet da ja.Får håpe du rekker å starte likevel denne syklusen. Som du sier er det jo godt mulig det har klaffet denne mnd om du hadde el i helga,skal være veldig bra og ha nærkontakt med små babyer når en prøver,lest det en plass hehe:-) Håper det har hatt innvirkning! Jeg er på dag 9 i dag,tror jeg begynner å teste for el så jeg er sikker.Men denne gangen tror jeg at jeg tester på ettermiddagen,er så mange som sier det er bedre enn om morningen.Ifølge bc så har jeg el den 17 nov.men stoler ikke blindt på den. Uff nå på denne tid er det et år siden jeg ble gravid utenfor,skremmende å tenke på.Merker jeg er litt stressa for at det skal skje igjen...menmen sikkert vanlig å tenke sånn. jaja blir det hyttetur på dere i helga? koselig det. snakkes,klem
lita78ღ Skrevet 12. november 2006 Forfatter #36 Skrevet 12. november 2006 å det hadde jeg helt glemt jeg...at du ble gravid utenfor.. var det derfor egglederen ble fjernet? beklager at jeg ikke husker detaljene her, men dette ble fortalt helt i begynnelsen vi snakket sammen her. Nei vi får inderlig håpe at det ikke skjer igjen. det er sikkert ikke noe hyggelig opplevelse. el den 17? fredag det da...? passer jo bra. Helg er en fin ting når det gjelder sex. Men sikkert greit å teste etter el i tillegg, da blir man mer sikker. Er også enig i at du burde teste på ettermiddagen. det har jeg også hørt, at det skal gjøres da. til samme tid. Lykke til med det! Jeg kom hjem fra hyttetur i dag. vi har hatt det koselig. gikk tur i går og bygget en stor snømann og en mindre snøkone. Kjønnsorganer fikk de også. barsnlig vi?? he he... Hadde det artig hvertfall. Sambo hadde ikke i seg kjempemengder med alkohol heller...han skal jo teste "småguttene" sine på onsdag, så fint om de er "fit for fight" he he.. Håper du har hatt en fin helg. Klem!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 13. november 2006 #37 Skrevet 13. november 2006 Høres ut som dere har hatt det koselig på hyttetur,det er bra! Vi var på julebord med typen sitt firma.Var gøy det men det ble altfor mye alkohol,hehe var på nachspiel selfølgelig.Klarer jo aldri å si stopp når jeg burde.Søndagen var mildt sagt forferdelig uff! Håper jeg ikke har ødelagt sjansen denne mnd,er vel ikke så bra å drikke seg så full når el forhåpentligvis er på vei...lærer aldri jeg.Skal prøve å kutte røyken nå for har en mistanke om at det kan være grunnen til at det ikke går. Ellers så fikk jeg ikke jobben jeg søkte på,ringte i dag for å høre men da hadde de ringt til meg uten at jeg har hørt det.Herregud holdt på å klikke i vinkel her! Går det virkelig an,jeg som har vært så nøye med å passe mobilen. Gud så irriterende altså.Hvorfor skal jeg være så uheldig med alt!?! Jaja da får jeg søke videre, har en på hand som jeg må prøve på.Får bare se positivt på det. Nå er det ikke lenge til onsdagen:-)må typen sjekke seg en gang til altså? hmmm det visste jeg ikke.Men det går nok bra det. Tenk om du har blitt gravid denne mnd da? Kjenner du noen sympomer på det? Syns det er så mange her inne som blir gravide hele tiden,merkelig at det ikke skal være vår tur snart.Kommer til å være den beste dagen i livet mitt den dagen jeg ser to blå,Hallelujah and praise the Lord! Velvel vi snakkes:-)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 14. november 2006 #38 Skrevet 14. november 2006 Vil bare si at jeg tenker på deg og ønsker deg lykke til dagen før dagen!:-) Klem fra meg
lita78ღ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #39 Skrevet 14. november 2006 Takk for det! Referat kommer i morgen (eller torsdag... skal rett i bursdag i morrakveld) Klem tilbake!
lita78ღ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #40 Skrevet 16. november 2006 Hei du! Nå har jeg endelig (litt) tid til å skrive litt... skal egentlig skrive ferdig en oppgave som skal leveres i morgen. tar en pause derifra.....! er egentlig ganske sliten i dag. ble en laaaaang og stressende dag i går. Det gikk i ett. Parkeringsbot fikk vi også. Kom inn til Volvat ved 12 tida (parkerte vel fem på tolv) ti over tolv var vi ute igjen! Kar min skulle bare levere "prøva" si og det gikk bokstavelig tatt fort! ) he he.. jeg skulle bare på do. imens kom de å hentet han, han ble sendt inn på et rom/bad. da jeg kom fra do var han borte, og jeg ble bekymret for om han skulle klare dette.... men ikke mange minutter etter kom han ut, blid og fornøyd. Det er kar`n sin det!!!! he he.. Vi tuslet litt på Majorstua før vi skulle inn til samtale og ultralyd. Gikk veldig greit det. masse info og slik.. Men denne gynokologen fant heller ikke min venstre eggstokk. men er jo bare 10% igjen av den så... han mente vi kanskje ville se den bedre etter stimulasjonen. Det eneste negative var at vi ikke får starte før dag 21 etter NESTE mens... og jeg fikk mens i dag.... han mente det ville kræsje med jul... Men, men...da starter vi opp ca ved juletider da:o) Så sto vi i kø ut fra oslo. alltid like artig:o( Før vi dro rett i bursdag. I dag har bare vært megalang....masse møter og drit... Hvordan står det til med deg?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 16. november 2006 #41 Skrevet 16. november 2006 Heisann Der var du ja:-) var spent på å høre hvordan det gikk dette her,men det gikk jo kjempefint tydeligvis! Det er bra! Utenom den hersens bota da,uff det er jo så irriterende. Hadde jo vært best om dere kunne begynne før men det er jo ikke lenge til jul:o))) Så flink sambo var da, høres ut som en kjekk fyr som tar det med knusende ro og klarer "ting" under et visst press.Er nok ikke alle som klarer det.Ja du må være stolt av han:o) Men da er du igang da lita:-)må være godt? Ser du er innpå nå men skal ikke forstyrre deg i arbeidet.Uff syns litt synd på deg,virker som det er et stress for deg nå for tida.Stå på. Nei her er det ikke noe nytt faktisk...eller har el i morra da så det er all spenninga jeg opplever for tida.Får jaggu håpe den kommer også,tipper den er forsinka jeg altså,skulle ikke forundre meg.Sambo har jobbet ekstremt mye denne uka så her er 0 sex.Men i kveld må han bare:-/ ellers er jeg blitt hekta på BIM,tok ikke så lang tid før det skjedde igjen nei!! hehe,må liksom innpå hele tida for å sjekke om det er noe spennende.Tror ikke jeg har svart på så mange innlegg her inne før,HELT MED I GJENGEN! får meg sikkert en smell snart for det blir for mye. Jaja nei får lage litt mat til mannen som kommer hjem fra jobb. Klem
lita78ღ Skrevet 19. november 2006 Forfatter #42 Skrevet 19. november 2006 Hei hei! Håper du har fått utnyttet el-tiden din!! Selv holder jeg må å bli ferdig med tanta igjen for denne gang. var veldig kort denne gangen. kom for fullt på torsdag, og i dag er det nesten ikke noe igjen. fått litt kortere sykluser også... sist var den på 21 dager, men det hadde kanskje pillen skyld i. nå var den på bare 24-25... pleier ikke være sånn. men helt ok, går fortere til neste mens da:o) Er litt sur i dag egentlig. vi var på fylla i går. jeg på byen og sambo på privatfest. endte på samme nachspiel. han begynte med kaffedokter og ble KANON!!! våkna halv åtte i dag av at han lå å kasta opp i søvne! i senga! Fy faen.... måtte hjelpe han litt, så tok jeg med meg dyna på sofaen. Har ikke sovet godt der.. Nå er klokka snart halv fem, og han har ennå ikke stått opp. Dårlig ja....men jammen fortjent! jeg er ikke nådig når det gjelder senga mi altså!!! Vel, vi snakkes!!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 21. november 2006 #43 Skrevet 21. november 2006 God kvelden:-) måtte bere le når eg leste det som skjedde i helga,herregud stakkar han må jo ha vært skikkelig dårlig den natta uffameg.Sambo har heldigvis ikke spydd i senga vår men det har vært like før jeg har gjort det men så har han heldigvis komt meg til unnseting og henta bøtta. Nei det er ikke noe særlig når det går så langt. Skal på fest den 2 des.skal på julebord kombinert bursdagsfeiring(for meg thihi;-) med et vennepar.Gleder meg til det.Men litt usikker ang.mensen.Skal jo ha den 1 men får ta en test og sjekke før jeg drikker noe.Typisk at vi skal på fest når mensen skal komme.Vi hadde sex 3 dager på rad denne pp!!!!Det er bra for å være oss altså;-)fredag,lørdag og søndag, el var på lørdag,kjente at jeg var rar i magen og litt slim+at testen var sterk, så da var det rett i senga og kose. Har trappa kraftig ned på røyken 1-2 pr dag så håper virkelig det skal gå denne mnd,disse 2 ukene kommer til å snegle seg avgårde. vet du hvor lang lutealfase du har? med tanke på sykluslengden din mener jeg..til vanlig er vel syklusen din 26 dager? jeg har lutealfase på 14 dager.De sier at 12-16 dager trengs for at egget skal feste seg,men dette har du sikkert styr på! Har dere fått svar fra sædtesten nå eller? Var på Kid i dag og såg litt,fy flate så masse fint de har der altså,nesten umulig å gå ut dørene før en har kjøpt noe,må ha det bare må ha det!(typisk meg) Har beige sofa her så da jeg såg turkise puter fikk jeg det for meg at turkise puter er jo dritstilig med beige,så da kjøpte jeg 3 turkise og 3 mørkebrune!!!Så bar det inn på Kappahl og der fant jeg selfølgelig en glittertopp i gull og en tunika som jeg måtte ha. Det var de pengene,har jo ikke råd til det vettu men gu så mye bedre dagen min ble! Deilig med sånne dager av og til;-) Jaja,er du helt ferdig med tr nå?ny mnd,nye muligheter da. Snakkes!
lita78ღ Skrevet 21. november 2006 Forfatter #44 Skrevet 21. november 2006 hei hei så du har snart bursdag..... da vet jeg om den perfekte gave (positiv test!!!!!!) jeg synes du høres så positiv ut, og det er bra. Positive tanker er viktig har jeg hørt. vet ikke så mye om lutalfasen min, men blodprøvene jeg har tatt viste hvertfall at jeg hadde hatt eggløsning som jeg skulle, så jeg går ut fra at den er lang nok. Men kanskje burdte jeg finne det ut... Legen på volvat sa at noen hadde så kort syklus at de kunne ha eggløsning omtrent samtidig som mensen. det var jo ikke helt heldig ift å bli gravid, mente han ;o) Hvis man ikke liker å kjøre på rødt, da:o) Kid ja...så de reklamerte med 40% om man tok med en venn... Jeg har akkurat handlet en haug på perfect home. de har jo sååå mye fint. var vertinne, så jeg fikk mye for halv pris. I kveld er jeg heme alene, synes det er litt godt å... gubben er i oslo på konsert. bror hans spanderer konsert og hotell. så jeg og pus skal ha heeele senga for oss selv i natt. Liker å ha han i benenden når jeg er alene.. vel..klokka er 2300...må komme meg i seng. krysser fingra for 1 des!!!
lita78ღ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #45 Skrevet 26. november 2006 Hei på du snuppa! Hvordan går det med deg? 1 desember nærmer seg..har du noen symptomer eller? er veldig spent! Lenge siden vi har "snakkes". Har sett du har vært pålogga noen ganger, men jeg har som regel drivi med ett eller annet, eller hatt det litt travelt. så beklager at jeg ikke har sendt en "hei", men sjansen byr seg vel igjen. har vært i oslo i helga, vært på Team Eckbo-show. de kara er utrolig morsomme! havna på byen etterpå. hadde det kjempegøy! det var oss og to vennepar til. skikkelig bra kveld! sov på hotell (det er digg synes jeg). Ble tid til et par runder med kos også vettu.. og det er bra, for jeg har kanskje el rundt disse tider..kanskje.. er på dag 11, så det er vel litt tidlig kanskje. Håper du har hatt en fin helg!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 26. november 2006 #46 Skrevet 26. november 2006 heihei:o) Joda her går det bra,det er med det vanlige egentlig.Sett at du er innpå men det er jo ikke alltid det passer med en prat heller.Jeg er som regel bare inne og leser på alt mulig(kremt...går mye i baby..hehe)så det er bare å sende et "hei" når du har tid vennen:o) Har vært litt stress denne uka her og,bilen vår streika helt plutselig,ikke søren om den starta vettu.Kaving med sleping og service og ditt og datt.Bil er bare styr med! jaja nå skal vi iallefall fikse den opp og selge den.Så kjøpe vi ny,deilig!! Så gøy at dere var på Ecbo show da!! De er jo gode! Kunne jeg tenkt meg selv.det er i Oslo det skjer!.Vi har av og til noen kjente her også men det blir for sjelden.Sikkert for liten plass til at de gidder å komme det er vel det.Har aldri gått på byn i Oslo faktisk,er sikkert kjempegøy.Så er det jo deilig å ligge på hotell av og til.Blir som regel sex da ja;-)) Så bra at har el nærmer seg også da,vi får krysse det vi har og håpe det beste! Jeg var hjemme og slappa av hos foreldrene en tur i helga,søsteren og fam.var der også.Var godt å se de to knøtta igjen,lenge siden sist.Måtte ta litt på den voksende magen hennes og for å bli inspirert til og holde ut prøvinga! Er så misunnelig....uff jaja. Jeg er ekstemt spent på om tr dukker opp i helga altså.Jeg er bombe sikker på at vi traff de rette dagene nå så spenninga er til og ta og føle på! For nå skal du høre:Var faktisk KVALM fredag kveld,pleier aldri og være det.Og så er Babycompen begynt og blinke for MULIG SVANGERSKAP!?!men er jo bare en uke etter el så litt tidlig for å være kvalm???har også vondt på brystvortene nå,og det er lenge siden jeg har kjent+ at jeg har vært rar i magen.... Herregud er det rart jeg er stressa eller?! vil IKKE ha for store forhåpninger.Komme til å bli så deppa om den er negativ. Får bare vente og se. Ble langt dette her,hadde så mye og fortelle deg i dag ) Håper det går bra med deg også,så snakkes vi! klem fra
lita78ღ Skrevet 27. november 2006 Forfatter #47 Skrevet 27. november 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh så spennende!!!!! Jeg tror jammen meg at dette er den store pp for dere! pleier du å ha sånne symptomer da? hvordan var det sist? man kan få symptomer tidlig, det er jeg sikker på. Satser på at du er gravid nå, også blir jeg gravid på første forsøk i januar. så kan vi fortsette praten på diverse andre forum...begynner å bli lei bligravid nå.... ikke noe galt med folka her, men har jammen vært her lenge nok!! NOK ER NOK!! hva skal til for at babycompen blinker mulig svangerskap da? baserer den seg på tempen, eller at dere hadde sex til rett tid? Yes, yes..jeg skriver mer siden. KOS!!!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 28. november 2006 #48 Skrevet 28. november 2006 hei! ja håper virkelig dette er den stor pp vår.Har ikke kjent så sterke symptomer på lenge,Etter at jeg hadde exu har jeg ikke kjent noen ting at mensen er på vei.Men før hadde jeg sterke smerter i magen og veldig ømme bryst som nå.Nå har jeg tenkt mye på det og det er jo stor mulighet for at dette er mensen som er på vei,føler iallefall at den er rett rundt hjørnet i dag. Visst mensen kommer nå tror jeg at ting endelig er komt i normal balanse igjen som før. Måtte lese i bruksanvisningen i går for å se om det var som du sa, og der sto det at visst det begynner å blinke noen dager etter el så har vi hatt sex til rett tid.Du hadde rett.Jeg var visst litt optimistisk:-/for det sto at den begynner å blinke for mulig sv.skap etter 16 dager....uff litt nedtur. Jaja men håpet er der fortsatt selfølgelig. Enig med deg at siden her ikke er like interessant som før,vet liksom alt nå.Gleder meg til vi kan gå videre herifra i lag:-) Har bursdag i dag ,deilig å tenke på andre ting! får besøk i kveld,blir koselig. Hvordan går det med el jakten? Noen tegn til at den kommer/har vært? Klem fra
lita78ღ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #49 Skrevet 28. november 2006 GRATULERER MED DAGEN DA SNUPPA!!!!!!! Håper du koser deg med masse kake nå! Jeg sitter her og følger med på Greys anatomy.... mens jeg skriver. Ja kanskje er det mensen din som er på vei, men jeg tror det er en spire jeg nå.... alt er jo gjort riktig, ikke sant? hva kan man mer gjøre? Nei, nå får den sitte! Og gjør den ikke det er det jo håp over jul, da blir det prøverør på dere også, ikke sant? Legen min på volvat sa at vi med bare en eggleder var absolutt kandidater for prøverør. Han sa at hvis det var noe galt med den ene, var det ofte noe med den andre også...selv om den var åpen. Men vi satser på at din funker, ikke sant? det virker sånn ;-) Jeg hadde masse slim da jeg var på do etter jobb i dag..vet du hva jeg gjorde??????? Nå kan du gjette....... JA, SEFFERN, jeg hadde sex med min sambo! Så klart! stemmer bra med slim i dag, er på dag 14. Man må jo prøve, ikke sant? uansett baby eller ikke...er jo digg også! selv om jeg må innrømme at sexlysten ikke akkurat er på topp etter vi begynte med denne babylaginga. føler at det hele dreier seg om det. skal bli bra når vi har sex KUN pga at vi har lyst...sambo har alltid lyst da :-) Begynner å glede meg til jul jeg...synes det er en koselig tid. synes du? har ikke kjøpt ei gave ennå men. Har ikke sinnsykt mange å kjøpe heller egentlig. har foreldrene mine og en bror, ellers er det sambos familie med onkelbarn + noen venner med og uten barn. Hvordan feirer dere jul da? vi skal hjem til mamma og pappa i år. på ribbe og pølse... Nå kommer sambo hjem, dessuten fødes det på tv.... i tillegg til at en bombe skal opereres ut. Action!! Vi snakkes, vennen!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 29. november 2006 #50 Skrevet 29. november 2006 heisann vennen:-) Jamen så bra at du endelig fant den berømte el'en.You Go Girl! Ha mest mulig sex nå så satser vi på at begge får det vi mest av alt ønsker oss til jul.... blir mye pliktsex her rundt el tider men det er bare sånn.Nå fram mot ikm har vi bare kost oss uten å tenke på baby og det er viktig for ellers blir det slitsomt.(ååå helsiken har skikkelig mensmurringer i dag hel#§%¤#Xz ! ) ikke f..om tr får komme altså. Ja igår ble jeg 26,litt trist å komme over på "feil" side av 20 tallet,menmen sånn er det! Ja fikk jo kake av sambo og blomster+ Versace parfyme.Bright Diamond heter den,mmmm veldig god!Prøv den visst du liker sånn frisk deilig lukt! Eg klarer ikke de som er veldig sterke og tunge.Så det var gøy:-) Skulle hatt flere av de dagene;-) Jeg har kjøpt presanger til tanteungene og mamma og pappa.Ellers gjenstår søsteren og mannen,et par venninner,et søskenbarn,fam til sambo...ja det var vel det.har ikke så mange å kjøpe til heller.Må nesten si heldigvis! I år feirer vi jul hjemme hos mam og pap.pleier å bytte litt på det. Nei får vel varme opp lasagnen fra i går før sambo kommer fra jobb.Mora hans og ene søstera kommer i kveld på kake og kaffi.Vanker kanskje noen flere presanger..?!:-) Ha en fin kveld,snakkes ! klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå