lita78ღ Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 starter nok en tråd jeg. Den gamle håper jeg forsvinner lenger og lenger bakover... selv om sikkert "alle" har fått med seg hva jeg har drevet med i helga. Det var flere som hengte seg på tråden vår nemlig... Uansett: jeg har også avslørende msn-adresse. og både jobb og privatmail innholder navnet mitt... hmmmmm. vi får tenke litt på den. klem!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 sikkert like greit å starte en ny en ja,men tror ikke alle leser tråden vår,ikke tenk på det du! ingen som vet hvem vi er uansett! Siste nytt: jeg har pina meg fått skikkelig mens i dag,jaggu på tide.Kan endelig begynne å planlegge litt her!det kan jo være at jeg har vært gravid men det ikke har gått bra?! får ta og slutte å røyke snart,tror det har MYE å si på fruktbarheten jeg altså.Men det er ikke bare å slutte på dagen heller.Røykt i 12-13 år....er så gale at jeg tør nesten ikke å telle årene lenger. Jeg tok og kjøpte EL strips på billige tester forrige mandag,kjøpte 41 stk for 141 kr!!! Billig,bare de funker som de skal så er jeg fornøyd.Fikk de i går så nå skal jeg teste med en gang mensen er vekk,blir spennende.Nå SKAL det klaffe UANSETT!! Har du funne ut om du vil eller stå over til du vet?? (hehe,går visst i kode med oss nå;-) klem
lita78ღ Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 så nå har mensen kommet skikkelig?? veldig rart det der..... Men om du var gravid eller ikke; nå er mensen her, så nå er det ny runde! Og klart det klaffer nå!! Det tror jeg... Har tenkt på å begynne å teste for å finne el jeg også. har noen liggende, kan jo starte i dag. Leste litt om "pillen" jeg tok, den skal visst utsette eggløsning på en måte.. så da skal ikke den bety så mye. Når det gjelder det andre er jeg fortsatt usikker. Er ganske sikker på at det går bra og at jeg kan ta sjansen, men.....tenk om det ikke er bra da?? skal snakke med legen i morra om noe annet, tenke å kanskje spørre om å få noen tabletter sånn i tilfelle det skulle være noe. Har så angst jeg....skal aldri gjøre detta mer! Røyking ja.... jeg sluttet med å røyke daglig i fjor sommer. Nå holder jeg meg til festrøyk stort sett. klarer ikke helt å gi meg med den gitt... men det er lurt av deg å slutte uansett om det påvirker fruktbarheten eller ei. er jo ikke bra!! (der kom pekefingeren!) jeg har høstferie nå, og det er godt. hadde planer om masse fornuftige ting, men ikke blitt noe enda....vel, vel...bare tirsdag. Snakkas!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 ok,veldig greit at du skal til legen i morra! ordner seg da om du snakker med han om det..gi beskjed når du har vært:-) litt dårlig tid nå,snakkes snuppa!!
lita78ღ Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 hei og hå! nå er jeg lettet! Har snakket med legen. han mente det var liten sjanse for at det skulle være noe, men var likevel villig til å gi meg en sånn superkjapp tablett som skulle virke med en gang om det var noe. Han er så grei...men så flaut å fortelle situasjonen da....gremmes... Men da er det bare å kjøre på!! Tok el test i går kveld. negativ. Har jeg ekstra flaks nå, så er den litt utsatt...kanskje jeg får med meg el denne mnd også!!!! ) Hvordan går det med deg?? Fortsatt mens? Søren da blir vi ikke likt i løypa lenger....var jo litt artig at vi hadde el og IKM nesten likt..
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Heihei! Jamen herregud så bra!!!!! Syns det var tøft gjort av deg og fortelle alt til legen! Står det respekt av! Ja nå er det bare å kjøre på vettu og og håpe at du får EL her står krana på enda..lurer på hvor lenge jeg har hatt mensen nå snart 2 uker tror jeg,på tide at tanta kommer seg til h...ut dørene og at det er siste gangen jeg ser det krapylet på leeeeeenge! ;-) Ja kjedelig at vi ikke har samme syklus lengde lenger,menmen sånn er det. Ble så glad når jeg hørte det gikk bra med deg:o)
lita78ღ Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2006 ja nå prøver jeg på harde livet å teste etter el, men får ikke positiv test. I dag var streken nesten like sterk som den andre da, så kanskje det er på gang. er på dag 15 i dag. trodde jeg hadde el før dag 15... kanskje pillen jeg tok utsetter den litt. håper det. Eller kanskje jeg faktisk har senere el enn jeg trodde til vanlig? har veldig lyst til å se en positiv test, det vil gjøre meg enda mer rolig om at el ikke skjedde for 4-5 dager siden... du synes vel jeg overdriver den angsten min litt. he he.... etter "pillen" + tablettene har jeg fortsatt tanker som: hvis om.... Blir nok ikke helt rolig før jeg får en positiv el-test eller at faktisk mensen kommer. Skjønner ikke at du har klart å tatt det så rolig etter sånne "turer i skauen".... det var visst ikke noe for meg, he he.. Hvordan går det ellers? er mensen snart slutt så det blir noe på deg snart? ;o)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 tror kanskje at visst streken er nesten like sterk som kontrollstreken så er ikke EL langt unna,for når det ikke kommer strek i det hele tatt så må jo det bety at det er noe på gang...?? vet ikke men det innbiller jeg meg iallefall;-) tar egentlig ikke sånne "turer i skogen" som du kaller det(hehe den var ny!) så lett,du husker sikkert den helga jeg gjorde det og skrev til deg om det.Hadde jo fullstendig angst og begynte å lure på hva som feilte meg egentlig.Tar jo av og til helt av på fest!Men jeg må bare innse det at gjort faktisk er gjort og ingenting en kan gjør med det og heller prøve å glemme hele greia visst ikke sambo skal få mistanke...For sånne ting kan man ikke gå og tenke på i forholdet.Sånn tenker iallefall jeg. I det minste så lærer en av de feila vi gjør her i livet så får vi ta med oss det! Men helt ærlig så kan jeg faktisk ikke garantere at det ikke vil skje igjen med meg en eller annen gang senere på fest og cognacen har gått rett i fletta men det tror og håper jeg virkelig ikke. Ja jeg vurderer og kutte cognacen ja ;-) Jada så sånn er det! tanta er fortatt på besøk dessverre så her blir det lite sex,tror det er over 2 uker siden sist så nå er det snart på tide merker jeg! Ble plutselig så kvalm i sted,vært svimmel i flere dager,hmmm merkelige greier,er vel ikke vanlig å ha spotting i over en uke + mensen i snart en uke og være gravid i tillegg...hehe nei det virker jo helt usannsynlig. Alt er så merkelig denne mnd.mensen er helt uvanlig og har ikke vært øm noen steder. Jesus Christ! Skal ikke være enkelt her i livet! Du får kose deg i kveld og nyte ferien din:-)
lita78ღ Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2006 da er det snart helg igjen, gitt!! var oppe tidlig i dag, så nå har jeg vasket kjøkken og støvsuget hele huset... har baderommet igjen, men det er så KJEDELIG!!!! synes liksom ikke jeg kan sette det igjen til sambo heller, sålenge jeg har fri.. Nei du tok det vel ikke helt rolig du heller, jeg skjønner jo det, og husker at du var ifra deg. (mente absolutt ikke at du var ufølsom!!) Det er bare meg som maser om det i mange dager etterpå.... du er heldig som klarer å tenke at du ikke skal tenke på det...men det går bedre her også det nå.. Og du har helt rett, man kan ikke tenke på det i evigheter, da vil jo sambo merke at noe er galt. Lurer på om el-testen blir positiv i dag! håper det...har ikke hatt sex på hele uka, men nå skal han til pers! håper bare at el ikke var forrige helg, men det ville jo vært vel tidlig... er ikke sikkert man kan stole på disse testene heller. var en her inne som sa man måtte teste flere pp før man lærte seg å tolke svarene. var nemlig ikke alltid slik at de var lysende positive. så jeg får ta det med ro angående dette. sex kan man jo ha likevel;o) Planer for helgen da? i kveld blir det bare sofa tror jeg. skal bare ut å kjøpe en skjorte til sambo i æfta. han kjøpte seg en skikkelig kul bukse forrige lørdag, som han trenger matchende skjorte til. skal i 30-årslag i morgen. Blir bra det! Litt spent også da, for ..... fra forrige helg er også der...thi hi.. du får ha en trivelig helg!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Heihei! Ja jeg også har hørt at de testene kan være litt ustabile,jeg tenkte å begynne skikkelig i morra med å teste så får vi se.Får ikke håpe El din har vært da,virker litt tidlig ja så vi satser på at den kommer nå! I helga skal jeg ikke noe spesielt,en tur og besøke tanteungene mine blir det nok.Godt å få fri fra festinga også hehe! Tipper du får det kjempegøy i morra jeg skål! og drit i han fyren;-) Ellers ser det ut som tanta har reist for denne gang så da blir det sex,sex og mer sex framover! Det blir bra! God helg til deg også!
lita78ღ Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2006 hei igjen da var helga (og høstferien!) over.... jeg er så trøtt, trøtt, trøtt... Men i morge er det på`n igjen! Du..har tenkt litt på den mensen din....HVIS du har vært gravid nå for eksempel, men at det ikke ville sitte og at det var derfor mensen var så rar.... jeg har lest at man ofte er superfruktbar rett etter å ha "mistet" spiren... så kanskje er din pp nå!!! fest i går...veldig trøtt og sliten. havna på nachspiel igjen (der jeg var forrige helg, faktisk...) Men ingenting skjedde. sambo var med, men han dro tidlig pga at vi småkrangla litt. tok etterhvert en taxi hjem jeg også (selv om jeg ble tilbudt sengeplass). etter jeg dro fra han hagla det inn noen sms fra han om "jeg ikke kunne snu og bli natta over".... og lignende.. men jeg dro hjem til min kjære! finner fortsatt ikke el...spørs om jeg finner den denne mnd. har nok vært. dag 19 i dag så... Har du hatt en fin helg?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 16. oktober 2006 #12 Skrevet 16. oktober 2006 Hei Vennen:-) Søren har du ikke fått utslag på testen altså?? ååå så irriterende,men fortett å teste kan jo aldri vite. Har hatt ei rolig helg,bare slappa av.Tenkt på deg om hvordan du har hatt det,gikk det greit å møte han igjen??måtte bare le litt når du fikk tilbud om sengeplass altså den var god! Prøvde han seg igjen altså hehe jaja tydeligvis veldig lyst på deg han der....! Godt du sto på ditt og dro hjem til kranglefanten da!! Vi har også en tendens til krangling når vi er ute,som regel bare tull.Helt utrolig hva man klarer å krangle om i fylla! Så snill du er som har tenkt på meg,får PINA MEG håpe det stemmer om at jeg kan være superfruktbar:-)Tror jeg hadde el lørdag kveld,kjente iallefall at det var vondt på høyre side(heldigvis der egglederen er) tok en test tidligere på dagen men streken var ikke like sterk som kontrollstreken,merkelig uansett så hadde vi oss en runde heftig sex i går så då får vi bare vente og håpe;-) Yesyes ellers så driver jeg på og søker etter ny jobb for tida,vikariatet mitt utløpte i september,var vikar et års tid for ei som var ute i permisjon.Var litt trist å slutte men er nå innom og hjelper til av og til. Lurer på om jeg skal søke på en interiørbutikk som skal åpne her snart.Der har de alt fra maling til kjøkkenartikler.Må bli noe innenfor interiør iallefall.Vi får se! Snakkes
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 16. oktober 2006 #13 Skrevet 16. oktober 2006 og du...har tenkt på det med msn,går jo an at vi treffes på chatten når det ikke er noen der og utveksler adresse? bare et forslag:-)
lita78ღ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2006 hei hei... det første først: det var egentlig veldig ok å se han igjen. han er jo en fin fyr da:-) var jo redd det skulle bli litt pinlig.. han satt jo typisk nok rett overfor sambo under maten.... he he... han sa etterpå at han syntes det var litt ekkelt... men men... thi hi... det verste var vel at jeg hadde lyst til å bli der når han tilbø, men fornuften seiret! To like sterke streker, er ikke det positiv test da? like sterk eller sterkere er vel positiv? håper virkelig det har klaffet for deg!! forholdsvis tidlig el på deg egentlig da... Kan prøve chatten vettu.... bare om å gjøre å være der samtidlig da;o) Men kan jo gjøre avtale på det. I kveld er jeg borte. og det må bli på kvelden fordi jeg kommer ikke inn på chatten med jobbpc.... skal tenke på det. ellers går det ann å opprette en ny hotmailkonto... vi høres senere, må stikke!
lita78ღ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2006 god bveld i stuggu! Hvordan går det? fått mer positiv test? Glemte å ønske deg lykke til med jobbsøking! det er jo utrolig spennende! Så du liker interiør... har du noe utdannelse innenfor det eller? eller er du bare flink kanskje? (mulig jeg spør dumt, men jeg har ikke peiling på hva som skal til for å kunne jobbe med interiør) Hva med møbler da? er det like gøy? Har mulighet for å gå inn på chatten i kveld, om du har tid.. legger meg ikke før 23.00-23.30.... ca. Skal kikke innom her igjen for å se om du har sett denne. klem
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 18. oktober 2006 #16 Skrevet 18. oktober 2006 God kvelden! Her går det bra med deg? har ikke fått noe mer positve tester nå,har du??? men jeg fortsetter i tilfelle jeg ikke hadde den på lørdagen.Her står vi på vettu:-) Trenger nok litt lykkeønsker ang.jobb ja! Takk for det!Har laga en søknad i kveld som jeg håper er bra nok,så det blir spennende dette.Jeg har vel ikke noe relevant utdannelse innen interiør men har jobbet på forskjellige butikker opp igjennom åra så går jeg på Interiørskolen NKI,prøver å lese litt om kvelden men er ikke enkelt det hehe:-) Har vel alltid likt å styre på med farger og ting og tang,det hadde du nok sett hadde du vært her,har alt for mye dingeldangel! jaja...jeg er innpå her utover kvelden så håper jeg du ikke har logget helt av for kvelden..sambo er på jobb i natt så får i det minste sitte i fred og! klem
lita78ღ Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #18 Skrevet 20. oktober 2006 hei hei hvordan går det med deg? Det var veldig artig å få et navn på deg, samtidig veldig rart... forbinder deg liksom med lykkeliten. er jo lykkeliten jeg kjenner.... gleder meg til å bli bedre kjent ;o) uansett blir det uvant med de msn greiene, men tror det blir bra. har ikke sett deg noe der ennå...? Håper alt står bra til! Jeg har såvidt begynt å spotte litt. litt vel tidlig, men det er helt greit. vi snakkes!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 21. oktober 2006 #19 Skrevet 21. oktober 2006 hei:-) jo her går det bra sett bort i fra at jeg er forkjøla og slapp! sambo har visst smitta meg ja.Har heldigvis ikke feber da hadde det vært skikkelig kjedelig.Fått i meg masse solhatt i det siste så det tror jeg faktisk har hjelpt på.Får ta meg en cognac i kveld,det skal være veldig bra;-) Ja det var veldig koselig å få vite hva du heter,føler det på samme måte...det er jo lita78 jeg forbinder deg med:-) jeg er glad for at vi blei kjent her inne for du virker som ei jeg kunne vært god venninne med:-) så jeg har veldig lyst å bli mer kjent med deg også, så vi må prøve å treffes på msn,er tydeligvis ikke inne på samme tid ser jeg men vi får ta det som det kommer! Så et innlegg du har lagt inn at du skal kontakte legen nå snart,det blir jo KJEMPESPENNENDE herregud,lurer på hva han sier nå jeg altså oioioi! Tenk om du blir innkalt til prøverør nå...det hadde vært helt supert! merker jeg er så spent på dine vegner! Jeg hørte at på St.Olavs hospitalet i Trondheim tar de ut flere egg om gangen sånn at om det ikke skal gå første gangen så slipper enn iallefall og ta ut egg hver gang.Det er visst bare det sykehuset her i landet som gjør,Ifølge det jeg har hørt da. Velvel håper den spottingen du har nå ikke er tr så kan vi glemme hele prøverør opplegget! Planer i kveld...rolig? Her blir det pizzaakos og tv tror jeg.Gidder ikke å gå på byn i kveld,får ta det neste helg. Nei får vel ta og rydde og vaske litt kle, vi snakkes!
lita78ღ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 22. oktober 2006 hei hei. Tante har kommet! er både trist og gla for det egentlig ;o) Føles hvertfall greit. skal ringe gyn til uka nå å høre..regner med at vi må komme inn til samtale hvertfall. skal stå på litt og få gjennom prøverør nå. er veldig klar for det! Var på fest i går. håndballaget var samlet! det var veldig alreit. har begynt på et nytt lag, så det var fint å bli kjent på en annen måte, og å se de i andre klær enn treningstøy. dro videre på en annen fest der sambo var, da noen dro på byen. Alt i alt en ok kveld! i dag er det fotball som gjelder.... sambo er veeeeeeldig interessert, og jeg må si det smitter litt. nå er det liverpool som spiller, og senere i dag er det jo tippeliga. her er det Hamkam for alle penga! hvordan er fotballinteressen hos dere? vi får ta msn som det kommer ja... veldig artig å bli kjent med deg. har på en måte fått en ny venninne. en uke siden el hos deg nå...."kjenner" du noe?? klem
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 23. oktober 2006 #21 Skrevet 23. oktober 2006 Heihei! Så tr er kommet hos deg..jaja som du sier så er det sikkert like greit for nå begynner det jo å skje noe når du får snakket med gyn.Nå fortjener du virkelig å komme igang med å få stor mage:-) Det blir jo kjempespennende dette her. Jeg har to mnd. på meg før det bærer mot prøverør her også,visst det ikke skjer noe til da så gleder jeg meg faktisk til å begynne med det.. Så du driver med håndball,det er jo gøy.Jeg holdt også på med det en stund men det skled ut etterhvert?!:-)Nå er det veldig slapt med meg men tanken er å begynne å trene litt i uka igjen,føler seg så mye bedre bare en orker å begynne;-) så forresten kampen i går,heia selfølgelig på Brann men det gikk ikke så veldig bra nei!sambo er behagelig passe interessert i fotball og sport heldigvis:-)!Vi følger med når det er noe viktig på gang. Ellers så kjenner jeg ikke noe spesielt ang el,men er ekstremt trøtt for tida og vekslende humør men jeg velger å tro det har med at jeg ikke er helt i form og er forkjøla...er nok det ja!:-) velvel snakkes! klem
lita78ღ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #22 Skrevet 24. oktober 2006 hei da har det skjedd saker og ting! kontaktet gyn i går, og han mente vi nå måtte gå videre, og ville henvise meg videre. jeg sa vi ville prøve et privat forsøk først, og heller prøve offentlig etterpå...det synes han var en bra ide. Så i dag har jeg vært i kontakt med Volvat i Oslo, og vi skal inn dit på forsamtale 8 november!!!!! ja!!!!!!!!! det er så spennende!!!! Han mente vi burte være igang før jul.....tenk det! å tenk om vi skulle lykkes!! jeg er så glad for at det endelig skjer noe hvertfall. Men du..jeg tror ikke du trenger dette... skal se det allerede har klaffet for deg ;o)
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 25. oktober 2006 #23 Skrevet 25. oktober 2006 Å herreguuuuuud!!!!!!!!!!!så bra altså! Nå ble jeg glad her:-) Dette var kjempenyheter,så fort dere ble innkalt da! Ja tenk,det kan jo klaffe før jul! Tipper sambo din er spent også nå! Å så spennende dette blir! Hva vil det si å prøve privat først?jeg har ikke helt peiling på det,dyrere har jeg lest men er det en bedre mulighet om en gjør det framfor i det offentlige? Jeg går og tripper fram mot lørdag/søndag,lurer på tr kommer eller om ting er helt ute av system,ikke godt å si.Får bare smøre meg med en god porsjon tolmodighet. Go`klem
lita78ღ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #24 Skrevet 25. oktober 2006 har du IKM allerede da?? er det regnet etter da du startet den rare mensen, eller fra mensen virkelig kom?? Tålmodighet er en viktig ting, ja... kanskje ikke det man har mest av når man vil bli gravid. Å prøve privat først vil si at vi gjør et prøverørforsøk på en privatklinikk før vi eventuelt går til det offentlige. Ja, det koster en god del penger (ca 25000 for forsøket+medisiner), men det påstås at man blir ivaretatt på en helt annen (bedre) måte (ikke samlebånd-prinsipp..), nesten ingen ventetid og gode resultater. Jeg synes det er verdt pengene å gjøre et forsøk..men klart...hvis det ikke lykkes har vi jo absolutt ikke råd til å fortsette der. får ta det som det kommer. det offentlige er jo veldig bra det også, men må vente så lenge.. får ta en ting om gangen: først forsamtale. ellers er det ikke mye å berette... har begynt å bekymre meg for jobb etter jul.. sånn det ser ut nå får jeg bare to timer i uka, da klassene jeg har nå er ferdige til jul... får håpe det dukker opp noe mer. Hvordan går jobbsøkinga di?
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 27. oktober 2006 #25 Skrevet 27. oktober 2006 Hei Jeg regner fra dagen jeg begynte å få tr og det var den 28-29.Så går bare og venter nå,kjedelig syns jeg kjenner at den er på vei også. Høres ut som det er bedre å prøve privat først ja,det tror jeg jeg også ville gjort.Det er jo tross alt verdt å bli tatt mer vare på når det gjelder sånne ting,den sitter nok på det første forsøket skal du se:-) Men hvordan går det med tr din,snart ferdig nå? Dere har vel tenkt å prøve uansett framover? Ja håper det ordner seg etter jul med jobben,hvilke klassetrin er det du underviser i? Jeg har ikke hørt noe fra jobben jeg søkte,men de skal ikke åpne før sent i november så det tar sikkert litt tid før jeg hører noe. Ellers så lurer jeg på å gå ut i morra kveld,litt usikker med tanke på tr men tror jeg tar meg en fest, er ikke gravid uansett så da får jeg trøste meg med alkohol:-) Hva har du planer om i helga da? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå