Mrs. icsi og småen Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg skjønner INGENTING nå, jeg!!! Trodde at tempen skulle stige ved EL og synke igjen etterpå.... Det er 4 + 4 (32 dager) siden tanta var her sist og mener jeg fant EL for 14 dager siden. Men tempen har begynt å stige de siste dagene. Har steget med nesten 1/2 grad.. Og jeg er litt tett i nesa, men ikke forkjøla akkurat.. Har syklus på mellom 32 og 42 dager, så IKM fra nå av, hvis dere forstår. Derfor trodde jeg tempen skulle holde seg lav nå...?????
*Rutletutt* Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Er det ikke sånn at tempen stiger når en er blitt gravid da....?
Mrs. icsi og småen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Ojoj!! Oj! Åh! Nå ble jeg i alle fall spent! Har diverse symptomer, men har vel innsett at flere har jeg klart å fremkalle selv!! Ikke første gang! Hehe Kanskje jeg skulle teste i morgen? Hadde tenkt å vente til helga, men vet ikke om jeg klarer å holde meg så lenge nå... For stigende temperatur kan jeg da vitterlig ikke påvirke???
scubagirl med scubababy Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Dersom tempen synker igjen før IKM kommer nok TR på besøk. Tempen stiger etter EL og forholder seg høy utover i svangerskapet. Så dette kan tyde på at du er gravid??? Lykkeønskninger fra meg ihvertfall...
Mrs. icsi og småen Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 Takk for det Scubagirl! Får fortsette å tempe noen dager til før jeg tester... Nå blir det som sagt i alle fall spennende, når kroppen min gjør sånne sprell!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Så spennende da!! Er tempen høy i mere enn 16 dager er du nok gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå